Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mrugająca lampka świec żarowych i spadek mocy.


jarrrol

Rekomendowane odpowiedzi

Turbina wyjęta, zregenerowana i ..... przy wysiłku pod górę na czwartym biegu znowu to samo zapala się kontrolka od świec żarowych i spadek mocy. NIe wiem gdziem mam już szukać. N a kompie wyszedł rozrząd ustawiony na -2,63 czy to może dawać taki efekt??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, 88daro88 napisał:

Turbina wyjęta, zregenerowana i ..... przy wysiłku pod górę na czwartym biegu znowu to samo zapala się kontrolka od świec żarowych i spadek mocy. NIe wiem gdziem mam już szukać. N a kompie wyszedł rozrząd ustawiony na -2,63 czy to może dawać taki efekt??

sprawdzone podcisnienia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Dev napisał:

sprawdzone podcisnienia ?

Tak sprawdzone były na samym początku poszukiwań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka była wartosc podcisnienia ?

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojjj teraz to Ci nie powiem... moj majster to sprawdzał... ja to sam aż tak nie ogarniam tego. Spróbuje się dowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tragedia!!!!!!! Znowu błąd P0299 i dodatkowo P0130. Po  regeneracji turbo było niegłupio, dwa tygodnie nie minęły i to samo... Nie wiem gdzie już i czego szukać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 2.0 brd po chipie. Przy jeździe powyżej 180km/h zapala się kontrolka od świec i tryb awaryjny. Podpialem VAG'a i wyszło przeładowanie turbiny. Pojechałem na logi i wyszło że niby geometria. Auto już u mechanika na wyciąganiu turbiny i dziś osobiście zawoże turbine do regeneracji i teraz pytanie. Czy jak zdecyduje się na hybryde to czy od razu po założeniu jej muszę robić nowy program? Dodam że na razie nie zależy mi na wyższej mocy bo brak środków na wtryskiwacze i intercooler itp. Po prostu chce już mieć hybryde na zaś. Czy jeśli ją założę i nie zrobię korekty programu to czy auto będzie się zachowywać poprawnie i można tak jeździć czy raczej nie? Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam od jakiegoś czasu Audi A4 b7 2.0 tdi 140km kod silnika BPW i od jakiegoś czasu borykam się z problemem w postaci błędu migajacej świeży żarowej oraz spadku mocy. Kilka dni temu wziąłem się za czyszczenie egr, był totalnie zasyfiony sądzą.. Po wyczyszczeniu myślałem, że objawy ustąpia, lecz się myliłem. Wczoraj pdczas jazdy po mieście nie pojawiła się kontrolka świecy żarowej lecz odczulem lekkie szarpniecie a przy dodawaniu gazu słyszalny był dźwięk jakby turbina a znowu przy  puszczeniu nogi z gazu słychać było dźwięk podobny do zaworu blow off.. Nie wiem co to może być, spotkał się ktoś już z tym? Proszę o pomoc poniżej wklejam link do filmiku. 

Filmik: https://youtu.be/sIbsB44N8g0

Edytowane przez kwiatek94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kwiatek94 napisał:

Witam posiadam od jakiegoś czasu Audi A4 b7 2.0 tdi 140km kod silnika BPW i od jakiegoś czasu borykam się z problemem w postaci błędu migajacej świeży żarowej oraz spadku mocy. Kilka dni temu wziąłem się za czyszczenie egr, był totalnie zasyfiony sądzą.. Po wyczyszczeniu myślałem, że objawy ustąpi, lecz się myliłem. Wczoraj pdczas jazdy po mieście nie pojawiła się kontrolka świecy żarowej lecz odczulem lekkie szarpniecie a przy dodawaniu gazu słyszalny był dźwięk jakby turbiną a znowu przy  puszczeniu nogi z gazu nastepowal dźwięk podobny do zaworu blow off.. Nie wiem co to może być, spotkał się ktoś już z tym? Proszę o pomoc poniżej wklejam link do filmiku. 

Filmik: https://youtu.be/sIbsB44N8g0

U ojca w BPW jak taki dzwiek był po remoncie pompy oleju to turbina do regeneracji byla.. To nie powinno tak szurać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, kwiatek94 napisał:

Dzięki za info rozwaze to

Najlepiej sprawdź czy nie ma luzów wzdłużnych i poprzecznych na wirniku. zdejmij z przodu waz i szybko sprawdzisz w jakim stanie turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba znalazłem przyczynę spadku mocy i kontrolki na desce... podpiąłem interfejs bluetooth elm327 i wyskoczył mi błąd P0234 zbyt wysokie ciśnienie doładowania... nie wiem co może być przyczyną czy jakiś czujnik czy turbo, ale znalazłem dwa podziurawione węże... Jeden wychodzi od intercoolera z góry, i drugi od strony pasażera wychodzi on od turbo.. Kupiłem zamiennik nowy za 70 zl i przerobiłem tzn założyłem nowy wąż na oryginalne wejście zacisnąłem opaską metalowa i wszystko gra nic już nie wypada. 

IMG_20200723_131839.jpg

Edytowane przez kwiatekwojak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie dwóch przewodów dolotu trochę pojeździłem auto odzyskało moc i już się cieszyłem... Niestety wczoraj pojechałem w trasę ok 100km, wszystko było ok do czasu aż do 70 km potem auto zaczęło przeladowywac strasznie a przy puszczeniu gazu lub zmianie biegu słychać było dźwięk podobny do blow off... A co dziwne po wymianie rur już nie ma błędu.. Rozebrałem filtr powietrza, nalozylem wężyk że strzykawka na gruszkę i wychodzi ze wszystko jest okej sztanga pracuje w pełnym zakresie góra dół i nie opada.. Wirnik turbiny nie ma luzów.Już nie mam sił co to może być 

 

Wymienilem również czujnik doładowania na nowy auto odżyło natomiast błąd jak wyskakiwał tak wyskakuje dalej... Ręce opadają.. Co jeszcze może odpowiadać za to??? 

P0234 - zbyt wysokie ciśnienie doładowania 

IMG_20200810_102217.jpg

IMG_20200810_105727.jpg

IMG_20200831_135712.jpg

Edytowane przez kwiatekwojak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

Mam w sumie identyczny problem jak w tytule, tyle, że jakieś 2 miesiące temu wymieniałem świece żarowe. Wczoraj wyświetliły mi się kontrolka świeć i auto nagle straciło jakieś 70% swojej mocy.  Myślałem, że to dpf się troszeczkę zapchał to zacząłem gazować żeby spaliło zanieczyszczenie. No kurczę z godzinę gazowałem, wydech pluł cieczą, a auto jeszcze bardziej straciło na mocy :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat, pacjent B7 2.0 BRD. Problem z niedoładowaniem, turbina po regeneracji, N75 i przepływka nowa i jest lepiej, czasem już normalnie pompuje, ale częściej troszkę brakuję do zadanych wartości. Raczej nieszczelność w dolocie wykluczam, bo potrafi normalnie pompować 2500/2600mbar. Zauważyłem, że przy krótszych biegach (1 i 2 np) jak się depnie na maxa, to nie zdąży nabić zazwyczaj wartości powyżej 2000mbar (1900 jest około) lecz jak jadę po prostej na np. 5 biegu i daję gazu na maxa, to zazwyczaj wejdzie na zadane doładowanie, i w grupie 008 3 i 4 kolumna idzie podobnie. Jeśli jadę pod górkę lub na prostej (na prostej rzadziej) na wysokim biegu z niskimi obrotami i depne do końca, to wyrzuca błąd niedoładowania (000665 P0299-006). Jutro planuję jeszcze sprawdzić podciśnienia i jak sztanga chodzi w tej turbince po regeneracji, ale jakby ktoś miał pomysł na ten bolid to będę wdzięczny za podpowiedzi :) .

Logi z grup 011, 008 i 003
Logi

Edytowane przez Pogromcamocy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Mam problem z silnikiem (2.0 tdi BPW 140KM). Sporadycznie jak dopiero się rozgrzewa wchodzi w tryb awaryjny i miga kontrolka świec żarowych. Obroty falowały, dławił się i gasł. Trzeba było go gasić i odpalać znowu. Do tego wyczułem dziwny zapach spalin, inny niż zwykle. Nie wiem czy egr się blokuje czy odma zamarza. Gdy odkręciłem korek wlewu oleju to bardzo mocno dmucha tamtędy i trochę pluje. Jak się rozgrzał silnik to wchodził na 4k obrotów i szedł jak zwykle bez zamuła.

IMG_20211211_200937.jpg

IMG_20211211_200957.jpg

IMG_20211211_201035.jpg

IMG_20211211_201237.jpg

IMG_20211211_201358.jpg

IMG_20211211_201400.jpg

IMG_20211211_201402.jpg

IMG_20211211_201543.jpg

IMG_20211211_201550.jpg

Edytowane przez A4-Tomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...