A4TDI Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Robiłem moda u Witka. Seria wyszła dość dobrze. No i oczywiscie po modzie jest bardzo dobrze
Piotrek98igo Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 ciekawa seria 200ps juz przy 3tys 575nm no niezle ci wyszlo i prawie 290km
Flyer Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Sam juz nie wiem... albo ta hamownia zawyza, albo ostatnio same wybitnie zdrowe sztuki
NYNA Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 No całkiem ładnie wyszło i seria niezła była
ono Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Chyba jednak zawyża , 500 Nm seria ?
A4TDI Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 Chyba jednak zawyża , 500 Nm seria ? Silnik jest w dobrym stanie. Ma nalatane 148 tys. Z tego co wiem to oryginalny przebieg :>
letallec Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Zimno na zewnatrz to i dobre wyniki wychodza Gratulacje wyniku
MAGIC87 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Zimno na zewnatrz to i dobre wyniki wychodza decayed tak zobacz wykres... jak dla Ciebie 19*C to zimno to ja nie wiem co sie dzieje jak jest około 0? arktyka? zdrowa seria i tyle
Rogalotti Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Niestety musze Was zmartwic przy niższej temperaturze bedzie mniej na wykresie i kolejna sprawa miałem okazje ostatnio porównac swoja hamownie do dwóch innych warszawskich. Moja pokazuje 1-1.5km mniej ;(
Piotrek98igo Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Niestety musze Was zmartwic przy niższej temperaturze bedzie mniej na wykresie i kolejna sprawa miałem okazje ostatnio porównac swoja hamownie do dwóch innych warszawskich. Moja pokazuje 1-1.5km mniej ;( czemu bedzie mniej przy nizszej?
dejf Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Niestety musze Was zmartwic przy niższej temperaturze bedzie mniej na wykresie i kolejna sprawa miałem okazje ostatnio porównac swoja hamownie do dwóch innych warszawskich. Moja pokazuje 1-1.5km mniej ;( czemu bedzie mniej przy nizszej? Mniejsza gestosc powietrza..? Czy to prawda ze bolączką tych silnikow sa wtryskiwacze? Czym on sie rozni od bodajze ASB 232ps?
Rogalotti Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 czemu bedzie mniej przy nizszej? Ponieważ finalny wynik przeliczany jest w stosunku do korekcji DIN70020 (na wykresie w tabelce po prawej stronie). Norma ta (DIN70020) to punkt odniesienia - temperatura 20stopniC oraz 1013hPa. Jezeli czujnik temp otoczenia z hamowni zmierzy mniejsza temperature wynik bedzie niższy - ten kalkulowany po normie. Co do tego konkretnie auta i systemu chłodzenia to nie bedzie wiekszej różnicy w mocy samego silnika czy hamujesz go przy 10stC czy przy 0stC. Co innego gdyby to było 20 a 30 stC. Wtryskiwacze psuja sie wszystkie a w szczególnosci te które sa do 2006roku. Nie stwierdziłem tego żeby wtryski dla nowszysch silników z wyższa norma emisji spalin miały większy wydatek. Generalnie silniki 204 210 224 233PS jezeli sa w dobrym stanie to te same nastawy w programie powoduja w nich niemalze ten sam wynik na hamowni. Pozdrawiam.
lis Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 a tak po ludzku to o co chodzi to lepiej jeździć w lecie na moda bo więcej koni będzie czy co :kox:
arekdkw Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Z tego co pisze Rogalotti i własnych wiadomości wnioskuję, że hamowania przelicza zmierzoną (w danej temperaturze i ciśnieniu powietrza) moc i moment obrotowy silnika do warunków normalnych tzn. 20stC i 1013hPa, wprowadzając odpowiednie poprawki - współczynniki korekcyjne. Jest to potrzebne po to, żeby wyniki pomiarów wykonywane przy rożnych warunkach atmosferycznych były ze sobą porównywalne (żeby można je było porównywać) i w tym właśnie celu odpowiedni algorytm hamowni przelicza wyniki do warunków normalnych, tak więc moc silnika zmierzona przy powiedzmy 0stC powinna być praktycznie taka sama jak zmierzona przy 30stC. Oczywiście teoretycznie i praktycznie moc silnika przy niskiej temperaturze będzie większa niż np. przy 20stC, dlatego wynik na hamowni będzie nieco zaniżony (tak jak pisze Rogalotti hamownia wprowadzając współczynniki korekcyjne wypluje nam nieco mniejsze osiągi niż akurat wygenerował nasz silnik przy niskiej temperaturze) Sytuacja będzie natomiast odwrotna przy wysokiej temp. zewnętrznej np. 30stC, silnik wówczas wygeneruje nam na hamowni mniejszą moc, ale w celu odniesienia pomiaru do wspólnego mianownika tzn. warunków normalnych hamownia przeliczając moc silnika podwyższy ją do takiej jaką silnik posiadałby w 20stC i 1013hPa. Tak ja rozumiem poruszony powyżej problem, jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi.
Rdzewek_RdK Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Bajkowa seria Faktycznie same piękne sztuki ostatnio, bardzo zdrowe Wynik po świetny, jak odczucia z przyśpieszania, spalania itp ? Bo sam zamierzam z kolegą Witkiem jakoś się umówić i jakoś przed wiosną podjechać na zrobienie programu
Rogalotti Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Z tego co pisze Rogalotti i własnych wiadomości wnioskuję, że hamowania przelicza zmierzoną (w danej temperaturze i ciśnieniu powietrza) moc i moment obrotowy silnika do warunków normalnych tzn. 20stC i 1013hPa, wprowadzając odpowiednie poprawki - współczynniki korekcyjne. Jest to potrzebne po to, żeby wyniki pomiarów wykonywane przy rożnych warunkach atmosferycznych były ze sobą porównywalne (żeby można je było porównywać) i w tym właśnie celu odpowiedni algorytm hamowni przelicza wyniki do warunków normalnych, tak więc moc silnika zmierzona przy powiedzmy 0stC powinna być praktycznie taka sama jak zmierzona przy 30stC. Oczywiście teoretycznie i praktycznie moc silnika przy niskiej temperaturze będzie większa niż np. przy 20stC, dlatego wynik na hamowni będzie nieco zaniżony (tak jak pisze Rogalotti hamownia wprowadzając współczynniki korekcyjne wypluje nam nieco mniejsze osiągi niż akurat wygenerował nasz silnik przy niskiej temperaturze) Sytuacja będzie natomiast odwrotna przy wysokiej temp. zewnętrznej np. 30stC, silnik wówczas wygeneruje nam na hamowni mniejszą moc, ale w celu odniesienia pomiaru do wspólnego mianownika tzn. warunków normalnych hamownia przeliczając moc silnika podwyższy ją do takiej jaką silnik posiadałby w 20stC i 1013hPa. Tak ja rozumiem poruszony powyżej problem, jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi. Tak dokładnie ma byc i jest. Okreslenie którego uzyłes -> współny mianownik <- jest bardzo trafne. Pozdrawiam.
PIXI Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Nie mam słów , jak to musi zapier**lać Kondycja motorowni Mistrza palce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się