MDM Opublikowano 21 Października 2007 Opublikowano 21 Października 2007 Kiedyś miałem taki problem jak w temacie. Nikt nie był w stanie mi pomóc, wiec po usunieciu problemu napisze co zrobiłęm:I. WstepHistoria mojego problemu wyglada nastepujaca. Któregos razu( jeszcze latem) umyłem samochód i po skonczeniu z nim chciałem odjechac i nagle zapliły sie kontrolki ESP i świec zarowych. Samochód wogóle nie reagował na pedał gazu. Pojechałem do serwisu. Tam po podłączeniu VAG-a wymieniili mi pedął gazu i wszytko było ok. Za tydzień sytuacjia po umyciu sie powtórzyła. Pojechałem do nich aby sprawdzili co jest nie tak. A oni mi na to ze znowu ten pedał. Ale ze nie miałem kasy musiałem odmówic natychmiastowej wyminanie. Gdy chciałem juz odjezdzac okazało sie ze usterka sama sie naprawiła. W nastepnym tygodniu postanowiłem sprawdzic co sie dzieje. Rozebrałem kokpit pod kierownica aby sprawdzic czy nie leje sie któredys woda na okablowanie i pedał gazu. Lałem wode i nic suchutko. gdy chciałem odpalic samochód znowu wskazywało usterke. Jeździłem z tym tak od wakacji wiedzac aby nie lac na soamochód zaduzo wody pod czas mycia aby sie ten bład nie pojawił. Odziwo przejechałem raz około 200km w ulewe i bład nie wystąpił. ALe gdy przyszła zima bład zaczął pojawiac sie nagminnie.II. Rozwiniecieproblem jest nad pedałem gazu, rozkręć skrzynkę na podszybiu z lewej patrząc z boku wewnątrz skrzynki obok sterownika silnika. po prawej masz kostki wypnij białą ,a na stykach zobaczysz swój problem.Tak to mniej wiecej sie naprawia. Problemem jest to że cięzko sie tam dostac:1. Trzeba wyjac komputer2. odkrecic skrzynkę w której on siedzi( co nie jest takie łatwe bo sruby są w takich miejscach)3. Nastepnie wypiąc te kostki masakra, nie ma gdzie ręki wsadzic a przydało by sie to tak zrobic aby nie połamac zatrzasków4. Powinno byc na samym początku ale jest tu. ODPIĄĆ AKUMULATOR NA POCZĄTKU5. Po wyjeciu kostek i przeczyszczeniu ich ze sniedzi i rdzy kłądac wszytko6. Pamietac także o zabezpieczeniu kostek przed kolejnym spotkaniem z wodąPs. Jak by było mało zroumiałe to zawsze mozna pisac na PW a postaram sie to lepeij wytłumaczyc:P
Nonilion Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Trzy dni padał deszcz. W nocy autko stało w garażu szczelnym jak konserwa i bardzo wilgotnym właśnie przez te opady deszczu. Przestał reagować na pedał gazu, zapaliło się ESP i mrugały świece żarowe. Po ponownym odpaleniu usterka znikała, żeby znowu wyskoczyć np. podczas mocniejszego hamowania. Co pomogło? Przeczyszczenie instalacji na podszybiu, uszczelnienie złączy i kompa. Zmiana pedału gazu. Stary pedał nie działał jak należy. Zmiana garażu. Zatem zgodnie z tym co kolega MDM napisał, problemem jest wilgoć.
szermi Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Włąsnie mnie to spotkało pali sie esp i miga kontrolka świec żarowych. jestek w tym temacie zielony gdzie się znajduje ta skyzneczka która musze rozkręcić?
__sting__ Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 Maiałem podobny problem, zapaliła się kontrolka ESP i zaczęła mrygać od świec żarowych. Podpiołem autko pod VAG'a i co się okazało błąd położenia pedału hamulca. Zapomniałem dodać że przez cały czas świeciły się lampy stopu. Pomogło rozebranie czujniak nad pedałęm stop i przeczyszczenie styczników.
Maraas Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 Dokładnie sprawdź czujnik and pedałem hamulca.
motogrzech Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Witam mam to samo sprawdziłem tą kostkę i niby wszystko z nią ok przeczyściłem ale nic nie pomogło jeśli ta kostka jest tam gdzie komputer nakładana tak od góry. Co mogę jeszcze sprawdzić i jak ??????????? [br]Dopisany: 21 Październik 2009, 07:43_________________________________________________Wie ktoś jeszcze coś na ten temat???? z góry dzięki
Bieniek Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Sciagnales obudowe od kompa i przeczysciles wszystko i wysuszyles?
motogrzech Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Tak ale usterka już usunięta przyczyna był czujnik pod pedałem hamulca:))))
teem111 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 jak znaleśc ten czujnik moze ma ktos jakies zdjecia
steve69 Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 jak znaleśc ten czujnik moze ma ktos jakies zdjecia Trzeba zdjąć półkę pod kierownicą, a później: -- Pozdrawiam. Sławek
teem111 Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 steve69 dzieki za odpowiedź a czy mogłbys mi dac jakies wskazówki jak ta połke zdjąc i jak sie wogóle dio tego zabrac
steve69 Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 steve69 dzieki za odpowiedź a czy mogłbys mi dac jakies wskazówki jak ta połke zdjąc i jak sie wogóle dio tego zabrac http://chomikuj.pl/steve69/Dokumenty/Audi+A4/Wymontowanie i zamontowanie schowka po stronie kierowcy -- Pozdrawiam. Sławek
teem111 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Dziękuję bardzo Serdecznie pozdrawiam [br]Dopisany: 20 Luty 2011, 13:41_________________________________________________miałem ten sam problem świeciło ESP i migała i migała świeca żarowa i nie miałem świateł stopu, po podpieciu do VAGa okazało sie że czujnik pedału hamulca wymieniłem czujnik, niestety nie pomogło, pomogła dopiero wymiana żarówek "stopu" problem z kontrolkami zniknął bez ponownego podpinania do VAGa
rYmOOn Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Cześć, Miałem praktcznie podobny problem. Podczas jazdy w deszczu po pewnym czasie zaczynały się palić, a właściwie mrugać świece żarowe a zaraz do tego zaczynała się palić kontrolka od ESP.. Objaw - oczywiście brak pedału gazu... (naszczęście mam tempomat więc dowolną odległość byłem w stanie przejechać :-) ). Rozwiązanie: U mnie problem polegał na przedostawaniu się wody do głównego komputera w podszybiu od strony silnika (czyli po otwarciu maski patrząc w prawo) Okazało się że górna klapka, która miała uszczelniać komputer, była pęknięta na mocowaniu śrub i najzwyczajniej nie trzymała pokrywy. W ten sposób dostawałą się woda do komputeraz i robila dziwne akcje typu przebicia, zwarcia i stąd problem... Pokrywe wraz z ułamanym przyczepem skleiłem dobrym klejem, ponownie przykręciłem jednak z wyczuciem w miejscu klejonym i problem juz od pol roku się nie powtórzył )
troudyl Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Mam podobny problem. Gdy odpalę silnik to po 1-20 km jazdy zapala się ESP i świeci do wyłaczenia silnika. Lampka od świec w trakcie jazdy nagle mruga jak narazie nei zauważyłem prawidłowości co ją zapala gdy wcisne pare razy hamulec na wciśniętym sprzegle przestaje. Czy problem może tkwić w czujniku hamulca? NA chwilę obecną nei mam opcji by podłaczyć VAG
Maciek02 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 ja z kolei mam problem od niedawna... jade i po paru km zapala się ESP i gaśnie po zgaszeniu silnika i jak odpale i sie przejadę znów to samo.. ESP działa bo sprawdzałem na trawie i normalnie kontrolka mruga tak jak powinna prawidłowo. U mnie świece nie mrugaja... Będą to te cholerne styki do czyszczenia?
Johny85 Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 u mnie w przypadku swiecacego esp i mrugajacych swiec zarowych chodziło o czujnik pod pedałem hamulca
albert224 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 troudyl i Maciek02 mam dokładnie taki sam przypadek jak wy ,ze kontrolka ESP zapala sie po kilkunastu km . Poradziliscie sobie juz z tym problemem ?
Maciek02 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 ja w tym tyg jak znajdę chwilę będę czyścił styki jak w pierwszym poście kolega radził. Zdam relację jak coś ale nie obiecuje, że się wyrobię
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się