Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Bardzo długo osiąga temperaturę


a4 110

Rekomendowane odpowiedzi

wiec zaslon chłodnice bedzie szybciej sie nagrzewac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie przy -15 i więcej nie moge dobić do 90*C (na blacie jest 90) a na klimatroniku maks 86-87*C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuzyn ma AJM-a, temperatura na VAG-u na postoju waha sie pomiedzy 85-87 stopni, podczas jazdy 89-92, temperatura na zewnatrz bez znaczenia. Wiec pozostaje tylko problem termostatu, niczego innego.

potwierdzam, po 10km po mieście przy -10st mam dobre 90st. na wskaźniku, ogrzewanie na 24st, dmuchawa na III kreski

termostat mam nówkę z aso od 2 lat, świeczki dogrzewające sprawdzone i sprawne

temp. nie ma prawa spadać[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 13:43_________________________________________________

u mnie przy -15 i więcej nie moge dobić do 90*C (na blacie jest 90) a na klimatroniku maks 86-87*C

u mnie taka sam temp na klimatroniku, także wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku też mi przyszedł do głowy termostat, z tym że był wymieniany 2 miesiące temu i do tej pory jak nie było problemów, poza tym w zbiorniczku wyrównawczym nic się nie dzieje, tzn. płyn jest zimny i nie ma obiegu :/.

Wczoraj było -15*C, dziś jest ok 0*C, zobaczę jak dziś się będzie zachowywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec zaslon chłodnice bedzie szybciej sie nagrzewac

Co to jemu da jeżeli termostat jest sprawy i duży obieg jest odcięty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szybciej nagrzeje sie na malym i w aucie bedzie szybciej cieplo[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 19:52_________________________________________________

Daimos znów tu :mysli:

tamten ma nick DiM, to nie ta sama osoba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ori, najlepiej, potem Wahler i Vernet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podłączę się, u mnie po 20 km jakieś 12 w mieście w korkach temp rusza się dopiero po ok 11 km, ale i tak nie do 90 stopni, termostat wymieniłem w piątek na ORI, i ORI był wymieniony był w ubiegłym roku, poza miastem 130-140 trzymałem na obrotach i nie weszło nawet na 80 stopni na climatroniku.

Zaczyna mnie to irytować, czy można coś sknocić przy zakładaniu termostatu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podłączę się, u mnie po 20 km jakieś 12 w mieście w korkach temp rusza się dopiero po ok 11 km, ale i tak nie do 90 stopni, termostat wymieniłem w piątek na ORI, i ORI był wymieniony był w ubiegłym roku, poza miastem 130-140 trzymałem na obrotach i nie weszło nawet na 80 stopni na climatroniku.

Zaczyna mnie to irytować, czy można coś sknocić przy zakładaniu termostatu?

No tak jak u mnie ;)

Z tym że wczoraj było około 0*C i wszystko było w porządku, pod 14km złapał 90*C i tak już zostało, a jechałem dość emerycko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy można coś sknocić przy zakładaniu termostatu?

no raczej nie jeśli uszczelka (oring ) założony został nowy i nie zmienił położenia przy przykręceniu króćca to raczej nie...

A sprawdzałeś moze ten nowy termostat czy trzyma dobrze nim go założyłeś ...?

Bo ja swój sprawdzałem przed założeniem i było wszystko ok...a też długo łapie temperaturę ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po trasie jak auto nie będzie dogrzane, sprawdźcie dolny wąż od chłodnicy czy nie jest ciepły.

Ciepły = termostat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez obaw ja mam sprawny termostat i czujnik na 100% wymieniany ok miesiąc temu na ori razem z płynem. Jeżeli włączę klimatronik na HI to temperatura na balcie mi spada, ale mam też wskaźnik od temperatury oleju i ten jest cały czas w okolicach 80-90 stopniach, mimo że temperatura wody jest niższa. Więc tak ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale ja jechałem dziś na 19,5 stopnia na trzech kreskach nawiew a temp na zewnątrz -5 stopni w ubiegłym roku jak było -19 łapał 90 a teraz jakoś dziwnie, może coś przy założeniu skopcili i jakiś przeciek jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wymieniałem w ubiegłym roku też na ori, poza tym temp na klima troniku i zegarach się pokrywają więc chyba nie czujnik, będę musiał wyjąc termostat i zobaczyć w jakiej temp się otworzy, a tak na marginesie to w którym miejscu mogę sprawdzić wąż od chłodzenia żeby określić czy termostat trzyma dobrze? czy nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po trasie jak auto nie będzie dogrzane, sprawdźcie dolny wąż od chłodnicy czy nie jest ciepły.

Ciepły = termostat

Dziś sprawdzony - po przejechaniu ~8km temperatura na klimatroniku 77stopni, dolny wąż zimny :) jako ciekawostkę ( a może to coś pomoże ) dodam, że do 50stopni leci jak szalony(po około 2km już jest), jak już osiągnie te 50st. to na na jakiś czas ( zależy od temp. na zewnątrz ) się zatrzymuje i później już wolno rośnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...