wrclaguna Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 W takim razie zasilanie daj do bezpiecznikow ( gdzies zmostkoj) czyli ten PIN 1 z czujnika ,
Huberto_v Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Przepialem tak jak napisales i blad nie wyskakuje teraz tylko zlapac jakiegos smierdziela na trasie i zobaczyc czy dziala Dzieki wrclaguna
Fr0styyy. Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 A ja chyba w niedzielę się za to zabiorę, dzisiaj przypadkiem odkryłem, że mam ten czujnik zamontowany, ale nie podłączony Wystarczy tylko kupić te 3 przewody i podłączyć i będzie banglać? Climatronic z B7 i grzane stołki mam z przodu jak coś
barrowiec1 Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 kurczę, już prawie rok zasuwam z tym czujnikiem i dalej nie wiem czy on działa??? albo tu spaliny z diesli są tak czyste, że spełniają najnowsze normy, albo dalej coś mi nie gra... czy podczas przełączenia na obieg wewnętrzny, jest to jakoś sygnalizowane na klimatroniku?? miga dioda czy cóś? czy trzeba się wsłuchać w silniczki jak zamykają obieg? błędów brak w klimatroniku ( oprócz 00710 i 00604 potencjometrów, co będzie naprawione jak tylko regenerator przyjdzie ) ---------- Post dopisany 22-11-2012 at 01:51 ---------- Poprzedni post napisany 23-10-2012 at 01:07 ---------- To jeszcze raz się zapytam... Czy w momencie dużego stężenie śmierdziuchów jest jakaś sygnalizacja na klimatroniku? :sly: Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
wrclaguna Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Opublikowano 22 Listopada 2012 Powinna palic sie kontrolka
barrowiec1 Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Powinna zapalic sie kontrolka Czyli cały czas jeździć z wyłączoną kontrolką? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
barrowiec1 Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 No to jeżdżę z włączoną, tylko jak można zaobserwować, że czujnik wykrył stężenie zanieczyszczeń i aktywował system? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
wrclaguna Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Opublikowano 22 Listopada 2012 Czujnik daje znać klimatronikowi a on zamyka jedną klapę .
barrowiec1 Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 I czy wtedy jest jakaś sygnalizacja? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
czaki22 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 nie ma zadnej sygnalizacji jedynie slyszysz przelaczenie sie klap i zwiekszona wydajnosc wentylatora, to jedyny objaw, po za tym nie czujesz spalin
worm87 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Jak to u was działa w praktyce. Łapie tylko spaliny czy jeszcze jakieś inne syfy też się zdarza?
tomi790 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Ja mam podobnie z tym czujnikiem tzn. jeżdże po miescie, kilka razy trafialem na smierdziela z wydobywajaca sie sadza z wydechu i nic sie nie przelaczalo Czy np jakby ktos dmuchnał dymem z papierosa przy czujniku to odpali sie automatyczny obieg zamkniety Wszystko podlaczone zgodnie ze schematem przez domina79 i zadnych bledow, klimatronik po nastawieniu klap przyuczony do vinu
BeyerBrown Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) Porównałem elektronikę sterownika climatronic z i bez obsługi czujnika jakości... na moje oko nie ma różnic, płytki są takie same, komponenty elektroniczne też... podejrzewam, że mają wgraną tylko inną wersję softu. Jeśli więc ktoś dysponuje odpowiednim programatorem i "wsadem" pamięci mógłby w łatwy sposób dodać u siebie takową funkcję. Jedynie przycisk OFF mógłby irytować purystów PS. Jak sprawdzić na postoju czy czujnik działa? Trzeba nasmrodzić w pobliżu "traktorem" czy może wystarczy dym ze świeżo zgaszonej świeczki? ;P Edytowane 12 Listopada 2014 przez BeyerBrown
Bromchit Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Fragment instrukcji sprawdzania czujnika jakości powietrza z Elsy: Czujnik jakości powietrza -G238- zareaguje również przy kontakcie z dymem papierosowym lub gazem zapalniczki (gaz jest cięższy od powietrza, dlatego należy wymontować i obrócić czujnik jakości powietrza -G238-). – Odczytać wskazanie w polu wskazań „4“. Wartość wymagana: t „10“ (występuje polecenie „automatycznego trybu zamkniętego obiegu powietrza“, polecenie jest wykonywane, układ klimatyzacji przełącza się na tryb zamkniętego obiegu powietrza) – Odczekać chwilę (ok. 1 minutę, w zależności od ilości gazu sprawdzającego na czujniku jakości powietrza -G238-). – Odczytać wskazanie w polu wskazań „4“. Wartość wymagana: t „00“ (brak polecenia „trybu zamkniętego obiegu powietrza“, układ klimatyzacji w trybie świeżego powietrza) albo t „60“ (tryb obiegu częściowo zamkniętego)
BeyerBrown Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Dzięki Pole wskazań to rozumiem kanał/grupa pomiarowa w sterowniku?
Bromchit Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Myślę że tak w Elsie opisy odnoszą się do ori testera.
witek1234 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 witam panw po podpięciu mam ten błąd czujnik używka padniety pewnie? instalacja wedle opisu ... +12v brałem bezpośredio z aku i błąd powraca ... Sunday,18,January,2015,16:08:00:62939VCDS Version: Release 12.12.0 Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lblControl Module Part Number: 8E0 820 043 BR Component and/or Version: A4 Klimaautomat 3233 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 VCID: 72EB3C433E5AFA8E927-50001 Fault Found: 01592 - Air Quality Sensor (G238) 29-00 - Short to Ground miałby ktoś ochote sprawdzić jak wysle ?
BeyerBrown Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 witam panw po podpięciu mam ten błąd czujnik używka padniety pewnie? instalacja wedle opisu ... +12v brałem bezpośredio z aku i błąd powraca ... Sunday,18,January,2015,16:08:00:62939 VCDS Version: Release 12.12.0 Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Control Module Part Number: 8E0 820 043 BR Component and/or Version: A4 Klimaautomat 3233 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 VCID: 72EB3C433E5AFA8E927-5000 1 Fault Found: 01592 - Air Quality Sensor (G238) 29-00 - Short to Ground miałby ktoś ochote sprawdzić jak wysle ? Odłącz czujnik, skasuj obecny błąd i zobacz czy powróci lub czy nie pojawi się inny. Te +12V wzięte bezpośrednio z aku to tak na stałe czy w ramach testu?
witek1234 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) +12 v na testy bezpośrednio z aku na stałe jest z F5 z klimatronika to jest stały +12V dziś sprawdze jak mówisz ale instalacja raczej OK albo czujnik albo klimatronic innej obcji nie ma (bynajmniej tak mysle) Edytowane 19 Stycznia 2015 przez witek1234
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się