Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Światła dzienne z wykorzystaniem modułu SD-2 modele B5 i B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak świeci wam się kontrolka od długich to gratulacje montażu...:facepalm:

Pochwal się schematem podłączenia, chętnie zobaczę Twoje dzieło, bo ile razy nie podłączalem w b5 to zawsze kontrola delikatnie świeciła.

Nie wiem jak to jest w B5, ja mam B6. Może dlatego.

Ja się wpiąłem bezpośrednio do modułu świateł.

Opublikowano
A czym on się rózni od tych co ja podałem linki? Przy tym za 55zł światła zapalają sie po 4s od uruchomienia silnika wiec zaraz po odpaleniu można włączać mijania i nie było by migania świateł dzienne->mijania. Dobrze mysle?

Większość linków podałeś dobrych, oprócz pierwszego.

Ty potrzebujesz moduł, który załączy światła drogowe z 1/3 mocy. Pierwszy tylko wykrywa wzrost napiecia o uruchomieniu silnika i załącza dodatkowe LEDy na przykład.

Opublikowano

Zamotnowałem sobie moduł jak z aukcji

ŚWIATŁA DZIENNE ZAMIAST DŁUGICH regulator 30% MOCY (2542749321) - motoAllegro

Zasilanie podłączyłem pod bezpiecznik nr37 (+12 po włączeniu zapłonu), a do świateł wpiąłem sie w kable z pinów 16 i 18 z MCE. Światła zapalają sie jak należy (4s po odpaleniu) tylko dodatko cos brzęczy przy lampach. Jest to prawdopodobnie przesłonka od biksenonów. Czy to normalne że tak sie dzieje i czy moge tak jeżdzić? Jeśli nie to gdzie się wpiąć w światła drogowe?

Opublikowano
Zamotnowałem sobie moduł jak z aukcji

ŚWIATŁA DZIENNE ZAMIAST DŁUGICH regulator 30% MOCY (2542749321) - motoAllegro

Zasilanie podłączyłem pod bezpiecznik nr37 (+12 po włączeniu zapłonu), a do świateł wpiąłem sie w kable z pinów 16 i 18 z MCE. Światła zapalają sie jak należy (4s po odpaleniu) tylko dodatko cos brzęczy przy lampach. Jest to prawdopodobnie przesłonka od biksenonów. Czy to normalne że tak sie dzieje i czy moge tak jeżdzić? Jeśli nie to gdzie się wpiąć w światła drogowe?

jak masz przesłony na elektromagnesach to nic sie nie stanie, a jak na silniczkach elektrycznych to 3 miesiące i spalone.

Przerabiałem to u siebie:kwasny:

Opublikowano

Panowie a co moze byc ze tak mi buczy w głośniku tyl prawa strona i to głośno ze nie da sie sluchac muzyki ;/ a po wyłączeniu dziennych przestaje możliwe ze od trefnych głośników ? czy cos z modułem ?

Opublikowano
Panowie a co moze byc ze tak mi buczy w głośniku tyl prawa strona i to głośno ze nie da sie sluchac muzyki ;/ a po wyłączeniu dziennych przestaje możliwe ze od trefnych głośników ? czy cos z modułem ?

Właśnie założyłem sd-2.

Dziwne, też za którymś razem zabuczało po przekręceniu kluczyka, ale tylko raz i więcej się nie powtórzyło.

Polecam dopłacić piątaka i zamówić wersję z potencjometrem. Oryginalne 30% wg mnie świeci za mocno, potencjometrem można wyregulować wg uznania. U mnie jest prawie całkowicie skręcony.

Opublikowano

i wlasnie u mnie tez raz buczy raz nie jak nie buczy to przejade 15km i znowu zaczyna wlacze wylacze radio przestaje na jakois czas

Opublikowano

btw. pod który przewód podłączyć wyłącznik DRL :decayed:/?

Opublikowano
btw. pod który przewód podłączyć wyłącznik DRL :decayed:/?

Ja dałem pod szaro-czerwony z wtyczki C modułu centr. elektr. Działa jak należy, czyli wyłącza dzienne po przekręceniu na pozycyjne i mijania.

Opublikowano

Źle mnie zrozumiałeś.

Mam włącznik DRL z B7 i chcę go podłączyć pod moduł SD2 :wink:

Opublikowano
Źle mnie zrozumiałeś.

Mam włącznik DRL z B7 i chcę go podłączyć pod moduł SD2 :wink:

Ten włącznik to pokrętło przy włączniku świateł? Jak jest na 0 to obwód zamknięty a jak na 1 to otwarty? Jaki masz moduł?

Opublikowano

Obserwuję ten wątek od dłuższego czasu i też się zastanawiam nad zakupem ( kupiłem sobie graty z zamiarem samodzielnego wykonania modułu ale brak czasu) czytam o tym module ale mam jedno pytanie, posiadam w aucie kontrolę przepalonych żarówek dla świateł drogowych również ( sprawdziłem to wczoraj) i jak zakupię ten moduł i go podłączę to czy komputer będzie mi zgłaszał błąd przepalonej żarówki ??

dla mnie osobiście najlepiej by było jak by żadnych bezpieczników nie trzeba było wyjmować ani przecinać żadnych kabli... jednak to wiąże się z większymi kosztami samego modułu.

dodam że mam zwykłe żarówki h7, może w przyszłości zainwestuję w pseudo xenon mowie tu o jakichś HID-ach 4300 k.

Opublikowano

Mam u siebie ten moduł z pół roku i żadnych problemów z nim nie ma. Ja u siebie żadnych bezpieczników od świateł drogowych nie wyjmowałem a tylko założyłem bezpiecznik na kabel "+" zasilający moduł. Też mam kontrole żarówek i na FIS'ie komputer zgłasza błąd przepalonej żarówki.

Opublikowano

Wg mnie to

Mam u siebie ten moduł z pół roku i żadnych problemów z nim nie ma.

kłóci się z tym

Też mam kontrole żarówek i na FIS'ie komputer zgłasza błąd przepalonej żarówki.

Może sprawdź, czy rzeczywiście nie masz przepalonej żarówki ;) U mnie błędu nie ma.

---------- Post dopisany at 21:10 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ----------

dla mnie osobiście najlepiej by było jak by żadnych bezpieczników nie trzeba było wyjmować ani przecinać żadnych kabli...

W B6 można zrobić na szybkozłączkach niczego nie tnąc.

Opublikowano
Wg mnie to
Mam u siebie ten moduł z pół roku i żadnych problemów z nim nie ma.

kłóci się z tym

Też mam kontrole żarówek i na FIS'ie komputer zgłasza błąd przepalonej żarówki.

Może sprawdź, czy rzeczywiście nie masz przepalonej żarówki ;) U mnie błędu nie ma.

---------- Post dopisany at 21:10 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ----------

dla mnie osobiście najlepiej by było jak by żadnych bezpieczników nie trzeba było wyjmować ani przecinać żadnych kabli...

W B6 można zrobić na szybkozłączkach niczego nie tnąc.

Kolego w jaki sposób podłączyłeś moduł i nie świeci ci kontrola przepalonych żarówek, powiedz jaki masz moduł, ten z pomarańczowym kabelkiem??

kupiłeś go ustawionego na 30% mocy ??

Opublikowano

Kolego w jaki sposób podłączyłeś moduł i nie świeci ci kontrola przepalonych żarówek, powiedz jaki masz moduł, ten z pomarańczowym kabelkiem??

kupiłeś go ustawionego na 30% mocy ??

Mam moduł bez pomarańczowego kabelka.

+ do bezpiecznika 37 z dodatkowym bezpiecznikiem ( przez "złodziejkę", o taką: DODATKOWY BEZPIECZNIK STD ODBUDOWA BYPASS BAJPAS (2525720800) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. )

- do masy przy nodze

drogowe podłączone tuż przy wtyczce do MCE szybkozłączkami

pozycyjne też przy MCE w innej wtyczce

Dołożyłem 5zł i zamówiłem z potencjometrem, bo wg mnie te 30% świeci za mocno.

Opublikowano

Zamówiłem moduł z dodatkową funkcją CLH, czy możecie mi objaśnić jak to wszystko podłączyć dostałem taka instrukcję:

1. Czarny masa

2. Dwa niebieskie z SD-2 wyjscie na zarówki swiateł drogowych

3. do bezpiecznika od mijania

4. Brązowy z SD-2 wejscie/wyjscie swiateł pozycyjnych

Ten przewód nalezy podłaczyc do bezpiecznika od swiateł pozycyjnych

lub do przewodu idącego do pozycyjnych

5. Brązowy z konektorem ,do przekaznika (85)

Przekaznik jest w komplecie i w zasadzie przewód ten jest juz podłaczony

6. Czerwony +12V na stałe (30,86)

Podłaczyc do +12V które jest na stałe, nawet po wyjeciu kluczyka

7. Pomaranczowy +12V po stacyjce

8. albo do wyjscia z alarmu które podaje impuls do sterownika zamka centralnego

albo do siłownika do przewodu na którym pojawia sie +12V poczas zamykania drzwi pilotem

Najbardziej nie rozkminiam gdzie szukać sygnału na 8 pin i pin 3 do bezpiecznika od mijania czyli jak ?

Opublikowano

Kolego w jaki sposób podłączyłeś moduł i nie świeci ci kontrola przepalonych żarówek, powiedz jaki masz moduł, ten z pomarańczowym kabelkiem??

kupiłeś go ustawionego na 30% mocy ??

Mam moduł bez pomarańczowego kabelka.

+ do bezpiecznika 37 z dodatkowym bezpiecznikiem ( przez "złodziejkę", o taką: DODATKOWY BEZPIECZNIK STD ODBUDOWA BYPASS BAJPAS (2525720800) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. )

- do masy przy nodze

drogowe podłączone tuż przy wtyczce do MCE szybkozłączkami

pozycyjne też przy MCE w innej wtyczce

Dołożyłem 5zł i zamówiłem z potencjometrem, bo wg mnie te 30% świeci za mocno.

ja mam 15% i jest OK żarówki osram nightbreaker
Opublikowano
Zamówiłem moduł z dodatkową funkcją CLH, czy możecie mi objaśnić jak to wszystko podłączyć dostałem taka instrukcję:

1. Czarny masa

2. Dwa niebieskie z SD-2 wyjscie na zarówki swiateł drogowych

3. do bezpiecznika od mijania

4. Brązowy z SD-2 wejscie/wyjscie swiateł pozycyjnych

Ten przewód nalezy podłaczyc do bezpiecznika od swiateł pozycyjnych

lub do przewodu idącego do pozycyjnych

5. Brązowy z konektorem ,do przekaznika (85)

Przekaznik jest w komplecie i w zasadzie przewód ten jest juz podłaczony

6. Czerwony +12V na stałe (30,86)

Podłaczyc do +12V które jest na stałe, nawet po wyjeciu kluczyka

7. Pomaranczowy +12V po stacyjce

8. albo do wyjscia z alarmu które podaje impuls do sterownika zamka centralnego

albo do siłownika do przewodu na którym pojawia sie +12V poczas zamykania drzwi pilotem

Najbardziej nie rozkminiam gdzie szukać sygnału na 8 pin i pin 3 do bezpiecznika od mijania czyli jak ?

kolego mam pytanie czy posiadasz w audiczce swojej kontrole przepalonych żarówek ( na światłach drogowych), jeśli posiadasz to napisz mi czy zgłasza ci błąd przepalonej żarówki po zamontowaniu tego modułu?? w moim autku mam kontrole przepalonych żarówek świateł drogowych i się zastanawiam czy kupić ten moduł - nie chce żeby mi świecił błąd przepalonej żarówki na fis stąd moje pytanie.

Opublikowano

A dlaczego ma Ci zgłaszać? Przecież jak zapalisz długie, to będą się świeciły...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...