maciek_gdansk87 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 witam jak sie zachowuja wasze silniki AWX przy tych obrotach ? np. jak jade 3 biegiem okolo 60/h to silnik jest juz taki glosniejszy i prosi sie o zmiane biegu. czy zwracaliscie na to uwage ? pojedzilem troche innymi samochodami wyzszej klasy i tam jest ciszej. teraz nie wiem czy cos tlumik moze szwankuje czy tak jest w tych silnikach i mam tzw. schiz hehe ? pzdr
adr1018 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 To normalne wszystkie AWX-y tak mają. Mnie się to podoba
Iron Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 To normalne wszystkie AWX-y tak mają popieram moja tez tak ma
grisiu25 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Zwróciłem uwage dzisiaj na prace mojego silnika i jest tak jak u Ciebie Maciek.... Więc myśle, że jest OK Pozdr
martinus Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Potwierdzone, ale jeżeli dynamicznie nie wprowadzamy go do obrotów które opisujesz to owszem głośnieje. Natomiast kiedy jest odpowiednia temp. robocza i damy trochę w pedał to efektu buczenia nie ma . Także potwierdzam, AWX tak ma. Pozrdawiam
marekg Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 AVB ma tak samo, to chyba przypadłość PD po prostu. Moim zdaniem silniki TDi PD w samochodach tej klasy to niestety ale pomyłka. A4 to niby klasa premium ale dopiero przy silnikach V6. 1.9 na pompkach to bieda silnik dla tych co nie mają kasy na autentycznie dobry silnik segmentu premium. Osobiście drugi raz się nie zdecyduję na taki silnik. na szczęśnie nowsze auta już tego nie mają. aż mnie szlag trafia kiedy jadę w ciszy 2.0 tdci w fordzie teścia... Myślałem, że się przyzwyczaję ale nie da rady
michcio1985 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 dość wyraźnie słychać silnik,w trasie ujdzie,ale jeżdżąc po mieście potrafi wqurwić
maciek_gdansk87 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 hahahaha dzieki za info
macieek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 AVB ma tak samo, to chyba przypadłość PD po prostu. Moim zdaniem silniki TDi PD w samochodach tej klasy to niestety ale pomyłka. A4 to niby klasa premium ale dopiero przy silnikach V6. 1.9 na pompkach to bieda silnik dla tych co nie mają kasy na autentycznie dobry silnik segmentu premium. Osobiście drugi raz się nie zdecyduję na taki silnik. na szczęśnie nowsze auta już tego nie mają. aż mnie szlag trafia kiedy jadę w ciszy 2.0 tdci w fordzie teścia... Myślałem, że się przyzwyczaję ale nie da rady To kup forda, bedzie cicho Wydaje mi sie, ze tu chodzi tez o wyciszenie. W B6 nie jest ono w 100% dokladne. w A3 2.0 TDI na PD jest ciszej, w czasie jazdy silnik slychac o wiele mniej zwłaszcza gdy sie nagrzeje. (ale tak samo hałasują gdy sie wyjdzie z auta i poslucha)
dziadek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 To kup forda, bedzie cicho nie musi kupować forda ale każdego diesla CR i będzie cichutko...ja nie mogłem "zdzierżyć" tego hałasu PD i to był jeden z powodów zmiany...
dejf Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Z tego co wiem to 2.0 mniej hałasują bo w A4 są wyposażone w wałki wyrównoważające. Moze dwumas dostaje rezonansu
dziadek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Z tego co wiem to 2.0 mniej hałasują bo w A4 są wyposażone w wałki wyrównoważające. Moze dwumas dostaje rezonansu z tymi wałkami to ponoć jest jeszcze gorzej i ludzie już obczaili jak je wywalić cały temat jest o tym na forum jak to zrobić
dejf Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Z tego co wiem to 2.0 mniej hałasują bo w A4 są wyposażone w wałki wyrównoważające. Moze dwumas dostaje rezonansu z tymi wałkami to ponoć jest jeszcze gorzej i ludzie już obczaili jak je wywalić cały temat jest o tym na forum jak to zrobić Tak wiem. Ale jak dobrze działają (do czasu) to dzieki temu jest cicho. Wlozcie sobie lepsze pd+BRD i tez bedzie ciszej w takim AWXie
Banan Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Jak chce się mieć ciszę to trzeba V6 benzynkę kupić mi w mojej B5 AJM też trochę przeszkadzał ale po 6 miesiącach się przyzwyczaiłem ( mój pierwszy diesel :gwizdanie: )
macieek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 To kup forda, bedzie cicho nie musi kupować forda ale każdego diesla CR i będzie cichutko...ja nie mogłem "zdzierżyć" tego hałasu PD i to był jeden z powodów zmiany... To juz kwestia gustu. Ja tam lubie gdy sobie klekocze PD - wiem wtedy ze dobrze dziala A CR to dla mnie takie miękkie bezplciowe pomruki, ni to benzyna ni to diesel...
xDiselx Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 No to fakt, te silniki troszke glosno pracuja jak tą klase auta, no ale jak to dobry kociak, musi troche "pomrukiwać"
badboy Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 To kup forda, bedzie cicho nie musi kupować forda ale każdego diesla CR i będzie cichutko...ja nie mogłem "zdzierżyć" tego hałasu PD i to był jeden z powodów zmiany... taka już bolączka PD, tej kultury pracy nic nie zmieni. a u Ciebie słuchanie 6 cylindrów w rzędzie to przyjemność
David Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 mnie tylko denerwuje jak silnik jest zimmy i te pierwsze kilka minut jazdy
jnx Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Heh a co ja mam powiedzieć albo Ci co mają Zeciory Dobre radio i ogień
dejf Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Inaczej te silniki nie beda chodzic. Kwestia halasu w tdi to w duzej mierze wtryski...no i dwumas musi ogarniac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się