Rdzewek_RdK Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 nad ceną się jeszcze zastanowię, nie patrzałem nawet ile czasu były one robione, później napiszę co i jak. Te ze zdjęcia mają 10mm, ale mogę też zrobić od 15 do 20mm z trochę innym pierścieniem centrującym (co śmieszniejsze szerszy dystans = mniejsza cena ) ponieważ przy 15mm robi się już całkiem prostą szyjkę. Warto dodać że do 20mm śmiało można robić dystanse przelotowe (to tak w razie czego jakby ktoś się zastanawiał) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Czyli te co są na fotce to 10mm? W takim wypadku ja bym potrzebował więcej niż 12mm bo takie mam. Może 15mm na stronę czyli 30mm na oś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rdzewek_RdK Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Czyli te co są na fotce to 10mm? W takim wypadku ja bym potrzebował więcej niż 12mm bo takie mam. Może 15mm na stronę czyli 30mm na oś? 15mm miałem przy ET43 na oryginalnych Avusach (225/40) przy 8.5 szerokości , spasowało idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Oryginalne AVUSy maja ET45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Czyli te co są na fotce to 10mm? W takim wypadku ja bym potrzebował więcej niż 12mm bo takie mam. Może 15mm na stronę czyli 30mm na oś? Opłaca Ci się z powodu 3mm :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Czyli te co są na fotce to 10mm? W takim wypadku ja bym potrzebował więcej niż 12mm bo takie mam. Może 15mm na stronę czyli 30mm na oś? 15mm miałem przy ET43 na oryginalnych Avusach (225/40) przy 8.5 szerokości , spasowało idealnie No i by mi to pasowało... Czyli te co są na fotce to 10mm? W takim wypadku ja bym potrzebował więcej niż 12mm bo takie mam. Może 15mm na stronę czyli 30mm na oś? Opłaca Ci się z powodu 3mm :gwizdanie: No może 17mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENOiX Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 dystanse :drool: kolego pomyśl nad dystansami redukcyjnymi do felg z b8 bo będą miały zbyt. gdybyś mógł zrobić 10mm dystanse z przejściem na 66,6 to jestem bardziej niż chętny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 dystanse :drool: kolego pomyśl nad dystansami redukcyjnymi do felg z b8 bo będą miały zbyt. gdybyś mógł zrobić 10mm dystanse z przejściem na 66,6 to jestem bardziej niż chętny Dobry pomysł, a takie pierścienie nawet łatwiej było by wytoczyć, ścianka była by grubsza i mniejsze ryzyko uszkodzenia pierścienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rdzewek_RdK Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 co do dystansów wszystko się ogarnie jeszcze trochę zbyt dużo roboty póki co.. a jeżeli chodzi o auto to coś się jeszcze dzieje, temat nie umarł Wpadł program, ale z racji wysokich temperatur soft jest dosyć lajtowy, można było śmiało z 285PS uzyskać, ale powiedziałem że póki wydechu nie dłubnę taka kombinacja nie jest zła.. Wykres niżej (od razu uprzedzam że program nie był robiony w v-techu, tam byłem tylko zrobić pomiary, chociaż planuje wybrać się na inną hamownie, tej prawie w ogóle nie wierze, słaby nadmuch i wiele złych opinii, ale nic nie poradzę.. to jedyna hamownia 4x4 w okolicy) niestety cały czas tej hamowni nie ufam. Jeżeli moc, no to wiadomo.. w stronę bezpieczeństwa też trzeba coś zrobić wpadł komplet hebli od S4 (dzięki siemian) tył właśnie założyłem (o dziwo wszystko własnymi siłami, jutro tylko trzeba będzie z kimś wszystko odpowietrzyć) czekam tylko na przednie tarcze i klocki, a już nie mogę doczekać się rezultatu do tego trzeba dalej dbać o lakier, tak więc: no i przejście o poziom wyżej czyli: jutro sprawnie końcówek wydechu oraz zdejmowanie relingów :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Piotrek jak bedziesz szukał dobrej hamowni 4x4 to wpadnij do Bydgoszczy (chyba bliżej masz niż wszystkie) firma Super Chip ma jedna z pierwszych 4x4 w PL, wiele ludzi poleca http://www.superchip.pl/index.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Piekne mody program i heble tylko pogratulowac auto teraz bedzie jezdzic i hamowac :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 moc piekna ( ) heble pierońskie ( ) ale avant bez relingów? zobaczymy jak to będzie wyglądało [br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 07:14_________________________________________________a co tam masz do czarnego lakieru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rdzewek_RdK Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Piotrek jak bedziesz szukał dobrej hamowni 4x4 to wpadnij do Bydgoszczy (chyba bliżej masz niż wszystkie) firma Super Chip ma jedna z pierwszych 4x4 w PL, wiele ludzi poleca http://www.superchip.pl/index.php Dziękuje bardzo Często jeżdze do Koronowa, więc trzeba będzie się przy okazji wybrać 07:14[/size]_________________________________________________a co tam masz do czarnego lakieru? Sporo rzeczy, zależy co byś chciał dokładnie się dowiedzieć.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 czego trzeba co by sie tak ten czarny tak fjnie błyszczał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 od wjazdu od Koronowa(Koszalina) to rzut mokrym kapciem :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Pojechałeś z tym swisswax'em autko jeszcze bardziej wypięknieje choć i teraz prezentuje się jeszcze raz thx za dystanse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rdzewek_RdK Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 czego trzeba co by sie tak ten czarny tak fjnie błyszczał? Najprościej tłumacząc to po kolei Jakaś aktywna piana + APC Dokładne mycie na 2 wiadra rękawicą z mikrofibry (aby nie rysować lakieru) Glinkowanie Płukanie nadwozia Ultimate Campground albo SwirlX lub polerka maszynowa - delikatna pasta polerska + wykańczający pad (aby zlikwidować drobne ryski) Następnie Deep Crystal 2 Wosk NXT Tech 2 Dodatkowo wiadomo jakieś plastiki, opony itd.. A najprościej pisząc gdy masz ciemny lakier to wystarczą 4 szybkie kroki 1. Dobre mycie 2. Glinkowanie (raz na kwartał) 3. Politura (raz na kwartał) 4. Dobry wosk (raz na kwartał) Potem tylko dbać i myć auto odpowiednim szamponem a efekt zawsze będzie zadowalający Cały czas opierałem się na kosmetykach od Megs'a teraz powoli eksperymentuje z innymi firmami, i muszę przyznać że coraz częściej jestem na prawdę coraz bardziej zaskoczony. Np detalier PB, dosłownie bajka.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 No proszę! Programik! Też bym chciał mieć taki wynik... :gwizdanie: Heble? Też mi chodzą po głowie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Rdzewek, zadbaj o skóry w środku bo na pierwszej błyszczą się jak psu U siebie robiłem renowację tym: http://www.all4auto.pl/gliptone-zesatw-pielegnacji-jasnej-tapicerki-skorzanej-nowej-p-363.html?cPath=12_14 i powiem Ci, że przeżyłem szok jak teraz fotele wyglądają, normalnie nówki sztuki w pięknym macie, no i pachnie w kabinie nową skórą megsowe kosmetyki nie dawały takiego efektu. do uwydatnienia zapachu: http://www.all4auto.pl/chemical-guys-leather-scent-freshener-zapach-skory-p-717.html?cPath=40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rdzewek_RdK Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Robert luknij na 5 stronę wątku, od samego początku używam Gliptone.. ale mało czasu było i od pół roku nic nie robiłem z fotelami ostatnio jak go używałem wyglądało tak: A i z takich ciekawszych rzeczy to zabrałem się za czyszczenie skóry.. Niby wszystko czyste, ładne itd. A zobaczcie jak wyglądała idealnie czysta szmata po przetarciu jednego fotela: Tu takie nie wyraźne 50/50 (jakoś zdjęć słaba, ale jakiś pogląd można mieć) Oczywiście całość zakonserwowana jak należy preparat jest świetny, brakuje słów aby opisać jak działa, po przejechaniu mleczkiem, skóra jest matowa i świetnie pachnie przed VAG Eventem muszę zdążyć wnętrze odświeżyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się