Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKN] 3.0 TDI, pakiet czerń - RECARO, Listwy S4 - 24.11.11r.


Rdzewek_RdK

Rekomendowane odpowiedzi

nad ceną się jeszcze zastanowię, nie patrzałem nawet ile czasu były one robione, później napiszę co i jak.

Te ze zdjęcia mają 10mm, ale mogę też zrobić od 15 do 20mm z trochę innym pierścieniem centrującym (co śmieszniejsze szerszy dystans = mniejsza cena ) ponieważ przy 15mm robi się już całkiem prostą szyjkę. Warto dodać że do 20mm śmiało można robić dystanse przelotowe (to tak w razie czego jakby ktoś się zastanawiał)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli te co są na fotce to 10mm? :cool1: W takim wypadku ja bym potrzebował więcej niż 12mm bo takie mam. :naughty: Może 15mm na stronę czyli 30mm na oś? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli te co są na fotce to 10mm? :cool1: W takim wypadku ja bym potrzebował więcej niż 12mm bo takie mam. :naughty: Może 15mm na stronę czyli 30mm na oś? :mysli:

15mm miałem przy ET43 na oryginalnych Avusach (225/40) przy 8.5 szerokości , spasowało idealnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli te co są na fotce to 10mm? :cool1: W takim wypadku ja bym potrzebował więcej niż 12mm bo takie mam. :naughty: Może 15mm na stronę czyli 30mm na oś? :mysli:

Opłaca Ci się z powodu 3mm :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli te co są na fotce to 10mm? :cool1: W takim wypadku ja bym potrzebował więcej niż 12mm bo takie mam. :naughty: Może 15mm na stronę czyli 30mm na oś? :mysli:

15mm miałem przy ET43 na oryginalnych Avusach (225/40) przy 8.5 szerokości , spasowało idealnie

No i by mi to pasowało...

Czyli te co są na fotce to 10mm? :cool1: W takim wypadku ja bym potrzebował więcej niż 12mm bo takie mam. :naughty: Może 15mm na stronę czyli 30mm na oś? :mysli:

Opłaca Ci się z powodu 3mm :gwizdanie:

No może 17mm? :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dystanse :drool: kolego pomyśl nad dystansami redukcyjnymi do felg z b8 bo będą miały zbyt. gdybyś mógł zrobić 10mm dystanse z przejściem na 66,6 :slina: to jestem bardziej niż chętny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dystanse :drool: kolego pomyśl nad dystansami redukcyjnymi do felg z b8 bo będą miały zbyt. gdybyś mógł zrobić 10mm dystanse z przejściem na 66,6 :slina: to jestem bardziej niż chętny

Dobry pomysł, a takie pierścienie nawet łatwiej było by wytoczyć, ścianka była by grubsza i mniejsze ryzyko uszkodzenia pierścienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do dystansów wszystko się ogarnie jeszcze :wink4: trochę zbyt dużo roboty póki co..

a jeżeli chodzi o auto to coś się jeszcze dzieje, temat nie umarł

Wpadł program, ale z racji wysokich temperatur soft jest dosyć lajtowy, można było śmiało z 285PS uzyskać, ale powiedziałem że póki wydechu nie dłubnę taka kombinacja nie jest zła..

Wykres niżej (od razu uprzedzam że program nie był robiony w v-techu, tam byłem tylko zrobić pomiary, chociaż planuje wybrać się na inną hamownie, tej prawie w ogóle nie wierze, słaby nadmuch i wiele złych opinii, ale nic nie poradzę.. to jedyna hamownia 4x4 w okolicy)

DSC01093.JPG

DSC01094.JPG

niestety cały czas tej hamowni nie ufam. :chytry:

Jeżeli moc, no to wiadomo.. w stronę bezpieczeństwa też trzeba coś zrobić :polew:

wpadł komplet hebli od S4 (dzięki siemian) :good:

DSC01092.JPG

DSC01090.JPG

DSC01091.JPG

tył właśnie założyłem (o dziwo wszystko własnymi siłami, jutro tylko trzeba będzie z kimś wszystko odpowietrzyć)

czekam tylko na przednie tarcze i klocki, a już nie mogę doczekać się rezultatu :naughty:

do tego trzeba dalej dbać o lakier, tak więc:

DSC01095.JPG

DSC01096.JPG

no i przejście o poziom wyżej czyli:

DSC01088.JPG

DSC01089.JPG

jutro sprawnie końcówek wydechu oraz zdejmowanie relingów :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek jak bedziesz szukał dobrej hamowni 4x4 to wpadnij do Bydgoszczy (chyba bliżej masz niż wszystkie) firma Super Chip ma jedna z pierwszych 4x4 w PL, wiele ludzi poleca

http://www.superchip.pl/index.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moc piekna ( :good: ) heble pierońskie ( :wink4: ) ale avant bez relingów? zobaczymy jak to będzie wyglądało [br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 07:14_________________________________________________a co tam masz do czarnego lakieru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek jak bedziesz szukał dobrej hamowni 4x4 to wpadnij do Bydgoszczy (chyba bliżej masz niż wszystkie) firma Super Chip ma jedna z pierwszych 4x4 w PL, wiele ludzi poleca

http://www.superchip.pl/index.php

Dziękuje bardzo :) Często jeżdze do Koronowa, więc trzeba będzie się przy okazji wybrać :wink4:

07:14[/size]_________________________________________________a co tam masz do czarnego lakieru?

Sporo rzeczy, zależy co byś chciał dokładnie się dowiedzieć.. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałeś z tym swisswax'em :kox::good: autko jeszcze bardziej wypięknieje choć i teraz prezentuje się :kox:

jeszcze raz thx za dystanse :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czego trzeba co by sie tak ten czarny tak fjnie błyszczał?

Najprościej tłumacząc to po kolei

Jakaś aktywna piana + APC

Dokładne mycie na 2 wiadra rękawicą z mikrofibry (aby nie rysować lakieru)

Glinkowanie

Płukanie nadwozia

Ultimate Campground albo SwirlX lub polerka maszynowa - delikatna pasta polerska + wykańczający pad (aby zlikwidować drobne ryski)

Następnie Deep Crystal 2

Wosk NXT Tech 2

Dodatkowo wiadomo jakieś plastiki, opony itd..

A najprościej pisząc gdy masz ciemny lakier to wystarczą 4 szybkie kroki

1. Dobre mycie

2. Glinkowanie (raz na kwartał)

3. Politura (raz na kwartał)

4. Dobry wosk (raz na kwartał)

Potem tylko dbać i myć auto odpowiednim szamponem a efekt zawsze będzie zadowalający

Cały czas opierałem się na kosmetykach od Megs'a teraz powoli eksperymentuje z innymi firmami, i muszę przyznać że coraz częściej jestem na prawdę coraz bardziej zaskoczony. Np detalier PB, dosłownie bajka..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No proszę! Programik! :kox: Też bym chciał mieć taki wynik... :gwizdanie: Heble? Też mi chodzą po głowie! :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rdzewek, zadbaj o skóry w środku bo na pierwszej błyszczą się jak psu :decayed:

U siebie robiłem renowację tym:

http://www.all4auto.pl/gliptone-zesatw-pielegnacji-jasnej-tapicerki-skorzanej-nowej-p-363.html?cPath=12_14

i powiem Ci, że przeżyłem szok jak teraz fotele wyglądają, normalnie nówki sztuki w pięknym macie, no i pachnie w kabinie nową skórą :kox: megsowe kosmetyki nie dawały takiego efektu.

do uwydatnienia zapachu:

http://www.all4auto.pl/chemical-guys-leather-scent-freshener-zapach-skory-p-717.html?cPath=40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert luknij na 5 stronę wątku, od samego początku używam Gliptone.. ale mało czasu było i od pół roku nic nie robiłem z fotelami :kwasny: ostatnio jak go używałem wyglądało tak:

A i z takich ciekawszych rzeczy to zabrałem się za czyszczenie skóry.. Niby wszystko czyste, ładne itd. A zobaczcie jak wyglądała idealnie czysta szmata po przetarciu jednego fotela:

DSC00143.JPG

Tu takie nie wyraźne 50/50 (jakoś zdjęć słaba, ale jakiś pogląd można mieć)

DSC00140.JPG

DSC00141.JPG

Oczywiście całość zakonserwowana jak należy :good:

DSC00144.JPG

preparat jest świetny, brakuje słów aby opisać jak działa, po przejechaniu mleczkiem, skóra jest matowa i świetnie pachnie :good:

przed VAG Eventem muszę zdążyć wnętrze odświeżyć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...