Madbar Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Panowie szybkie pytanie - w którą stronę powinna się obracać wycieraczka? Wydaje mi się, że u mnie kręci się w drugą stronę po ostatniej wymianie silnika... Help! Czyżby silniczek od passata?
esco Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 No właśnie o to się martwię. Mechanik wadził coś czego do końca nie był pewien. Już się umawiam na "naprawienie". Dodatkowy problem to to, że dysza nie pasowała. Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni.
Caporeira Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Witam, jak już wcześniej pisałem, wyczyściłem ten mechaniz i teraz działa (tak wyglądało przed czyszczeniem -> https://www.dropbox.com/sh/ui8zarx7169ztz4/5GKADZegDdl ). Mam teraz taki problem, że po użyciu tylnego spryskiwania i po otwarciu tylnej klapy bagażnika, cieknie mi do bagażnika z tego mechanizmu płyn (raczej pomiędzy metalową pokrywą a mechanizmem). Gdzie może być ten przeciek, jak to uszczelni i co ewentualnie kupić i wymienić ?
airbob Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Prawdopodobnie podczas prac z mechanizmem, wielokrotnie otwierałeś i zamykałeś klapę i w końcu ukręciłeś wężyk doprowadzający płyn. Mój opis kilka stron wcześniej.
Caporeira Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Hmm..no ale jak bym ukręcił wężyk to nie powinien płyn cieknąć np po mechanizmie a nie z wnętrza mechanizmu ?
airbob Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Tak z rozpędu pomyliłem Ciebie z kolegą Madbar z którym to pozytywnie przebrnęliśmy przez temat wycieku płynu i pomyślałem że mu teraz cieknie ale gdzie indziej. Postudiuj poprzednią stronę tematu, tam zrobiłem doktorat na temat ośki, simeringu itd, myślę że to także dotyczy twojego przypadku.
Caporeira Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Jak nie ma simeringa jak ja na twoich zdjęciach go widzę.http://s2.postimg.org/432nqgyh1/2013_11_11_17_18_04_mod.jpg Rozebrałem to, dostałem się do tego simeringa (swoją drogą to nie wygląda najgorzej), ale w gorszym stanie jest ta ośka ... podobnie jak u Ciebie jest skorodowana przez co jest duży luz. Simering zakupie, ale faktycznie to nic nie da, trzeba się zając ośką. Tą tulejkę gdzieś zakupiłeś, masz może zdjęcie lub wymiary jak to wygląda ? Gdzieś pisali jeszcze o innym simeringu, czy jeszcze na któryś warto zwrócić uwagę ? A może ktoś ma do sprzedania ten mechanizm to bym odkupił ?
airbob Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 O tulejce też jest na poprzedniej stronie. Kolega Madbar kupił w markecie budowlanym a ja zastosowałem kawałek wkładu do długopisu "zenit" ale taki ze starych czasów, teraz są plastikowe. Ja zdjęć nie mam, może Madbar ma.
Madbar Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 O tulejce też jest na poprzedniej stronie.Kolega Madbar kupił w markecie budowlanym a ja zastosowałem kawałek wkładu do długopisu "zenit" ale taki ze starych czasów, teraz są plastikowe. Ja zdjęć nie mam, może Madbar ma. W Leroy-Merlin jest mały rogalik z profilami aluminiowymi i PCV firmy GAH Alberts.Tam poszukaj rurki średnicy zew 6 mm. Ma długość metra i kosztuje bagatela 8 PLN. Ppotem pilnik suwmiarka w dłoń i jechane. Na koniec kropelka i gotowe. Powodzenia
artek_bartek Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Koledzy gdzie szukac problemu jesli jest brak zasilania we wtyczce do silniczka wycieraczki? Wtyczka ma cztery kable, masowy jest plus na czwartym jest caly czas 12v. Przestal dzialac spryskiwacz i silniczek. Prosze o pomoc.
sciemamcz Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Panowie nowy kompletny silniczek valeo jest dostepny za 235 zł nr. valeo 579603 pasuje do nr: 8E9955711A AUDI 8E9955711B AUDI 8E9955711C AUDI 8E9955711D AUDI 8E9955711E AUDI W000003605R 579603 VALEO Silnik wycieraczek - Części ARWIT
Zymek1989 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) Witam Panowie u mnie problemem jest ciągła praca wycieraczki, mimo manetki w pozycji wyłączonej. Domyślam się, że układ wysiadł, dlatego na dniach kolega, który ma pojęcie zajrzy czy coś da się naprawić. Problem polega na tym, że nie mogę ściągnąć części metalowej, która została po wycieraczce. Jak się tego pozbyć? Dodam tylko, że młotkiem lekkie stukanie nie poskutkowało. Kombinerki i obcążki też nie pomogły. Psikałem WD-40 wielokrotnie i niestety bez skutku. Chciałbym wyczyścić środek ale to mnie blokuje. Edytowane 11 Listopada 2014 przez Zymek1989
Yassu Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Witam. Panowie mam pytanie do Was. Tylna wycieraczka podczas włączenia pierwszy ruch robi płynnie (start z 0° na 180°), natomiast podczas powrotu przycina się na chwilę, cały czas w tym samym miejscu czyli w momencie powrotu na wysokości ok,8-10cm, powiedzmy powrót z kąta 180° i na ok.160-155° zatrzymanie na ok.0,5s i powrót do 0°. Dzieje się tak tylko w fazie przerywanej, jeśli zacznę szybę spryskiwać, wycieraczka działa płynnie do czasu wyłączeniu spryskiwaczy lub wyłączenia całkowicie wycieraczki. Oczywiście ostatni powrót zawsze z przycięciem. Ktoś miał podobny przypadek? Początek zalania silniczka, czy coś ze szczotkami? Z góry dzięki za informację. Pozdrawiam.
Zymek1989 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 (edytowane) http://allegro.pl/simering-uszczelniacz-6x16x5-tc-i4808151677.html Panowie czy to ten simering ? Edytowane 16 Grudnia 2014 przez Zymek1989
norbi11979 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Witam , jesli chodzi o dysze wycieraczki tył to w aso 42plni macie nowa .
atamu Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Witam "mobile" po roku bezawaryjnej pracy, wycieraczka zaczęła znowu szwankować . Już zaniepokoiłem się, że coś źle ostatnio zostało zrobione. Po totalnym rozpruciu całego mechanizmu okazało się, że wytarte są szczotki w silniczku napędu wycieraczki (lubię takie wyzwania). Nawet nie sprawdzałem ile kosztuje wymiana silnika (ewentualnie całego mechanizmu). Puściłem się w teren celem znalezienia właściwych szczotek (wymiar: 4x4mm, zasilane bocznie z kątowym fazowaniem i bardzo ważne z dodatkiem miedzi). Oczywiście nigdzie nie było. Wybrałem najbardziej zbliżone wzorowi. Po 2-ie minuty szlifowania i szczotki jak nowe. Zamontowałem. Śmiga jak ta lala . W kilku postach czytałem, że koledzy mieli/mają problemy z wycieraczką, więc to nie tylko może być problem zalanego mechanizmu, lecz i wytartych szczotek silniczka. Objawy awarii to: przerywana głośna praca, zatrzymanie w dowolnym miejscu. Kolega Boseron pisze, że ma problem ze ściągnięciem wycieraczki. Ja ten temat rozwiązałem tak: Proszę zwrócić uwagę na mała nakrętkę (przyłożona, celem zabezpieczenia króćca od spryskiwacza). Oczywiście, rok temu podczas demontażu metalowy środek wycieraczki został na sworzniu (tak była zapieczona) i z tym dałem radę, a środek (część metalowa) został wklejony na POXIPOL Polecam przed założeniem wycieraczki przesmarować sworzeń jakimś smarem grafitowym. Pozdrawiam koledzy. Może tych kilka zdań uchroni was przed lichwiarskim serivis'em. Kolego zagma czy przewody od szczotek musiales lutowac do ukladu po wymianie? Mam ten sam problem wlasnie rozbebeszylem calosc i tu niespodzianka szczotki starte do 0
mravel Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Czy autor moglby wrzucic zdjecia na inny serwer, bo czeka mnie weekendowa zabawa z tym silniczkiem i chcialbym sie dowiedziec krok po kroku jak sie do niego dostac. Ewentualnie, moze ktos poratuje numerem schematu lub samym schematem montazu silniczka w klapie z ETKi? BTW - gdyby ktos potrzebował, mam u siebie na zbyciu cały mechanizm tego silniczka tylniej wycieraczki. Zarowno naped slimakowy jak i plastikowe najwieksze kolko nie jest wytarte. Podczas rozbnierania wypadly mi szczotki i nie chcialo mi sie ich szukac, wiec kupilem caly nowy uklad. Edytowane 2 Marca 2015 przez mravel
HeresR32 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) Mi też odmówiła posłuszeństwa wycieraczka w a4, odesłano mnie do tego wątku natomiast porblem polega na wiekszości nie działających linkach od fotek bądź tematów. Może jakiś UP by się przydał ?? W jaki sposób oderwaliście mechanizm wycieraczek od klapy (oczywiscie 3 śruby wykrecone) trzyma się jakby na trzpieniu? wybijaliście czpień od strony wycieraczki, nie chcialem tego za mocno zrobic zeby szyba nie pekla. Edytowane 13 Marca 2015 przez HeresR32
mario.mario Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 witam, potrzebuję kogoś do pomocy przy prawdobodobnie pęknietym wężyku tylnego spryskiwacza, chętnie zapłacę żeby ktoś zrobił, bo przy moim szczęściu up...dolę wszystkie możliwe zatrzaski .
MaciejK Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Jest szansa że ktoś poprawi fotki w temacie bo nie wyskakują??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się