adadur Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 No po kiegu hu...a mu odjeli 20 KM ... mogli odjać z 10 jak na ekologię ale 20-a
spanky Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 No po kiegu hu...a mu odjeli 20 KM ... mogli odjać z 10 jak na ekologię ale 20-a wtryski jak w normalnej 90-tce ....
Diablo Opublikowano 26 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2007 Po przejechaniu ponad tyś. km. nadal szczena przy ziemi. Spalanie 7-7,5 l/100km. większość po mieście na krótkich odcinkach (przed chipem ok.7,0) więc nic się nie zmieniło oprócz tęperatury na zenątrz. Dodam że jeździłem mało delikatnie . Wymieniłem już termostat, a przedemną trasa ok. 1400 km. zobaczymy co będzie. Silniczek pracuje jak zegarek odpala od cyknięcia więc programik ma tylko same plusy max prędkość 3 osoby na pokładzie i to bez welkiego wysiłku wzrosła ze 180 na ok 215 km/h i odcięcie. elastyczność wyprzedzanie i przyspieszenie to kosmos. Polecam każdemu kto się jeszcze nie przekonał i oczywiście chip by Rogal którego Pozdrawiam.
Rogalotti Opublikowano 26 Grudnia 2007 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Cieżko uwieżyć ale wykres raczej nie kłamie no nawet odejmując 15KM to i tak rewelka. Piękna robota. W tym aucie jest zamontowana bardzo wydajna pompa wtryskowa oraz końcówki wtrysków 0.216. Ten układ paliwowy wystarczy spokojnie na 170PS. Turbo jest ograniczeniem do takiej mocy oraz mały IC. Ale wysokie ciśnienie wtrysku, świeży silnik oraz nowe końcówki wtrysków robią swoje układ jest dużo wydajniejszy i potrafi w tej samej jednostce czasu wtrysnąć wiecej paliwa niż układ wtryskowy seryjnej 110ki. Wiec... jest możliwość bez dymmnie zrobić wiecej niż z klasycznej 110ki. To jest mniej wiecej tak jak z PD 101PS.... mniej wiecej
baskecior Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Cholera ... :oklaski: Dobra robota Witek.
voxan69 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Aż się nie chce wierzyć, jak też tak chcę . Brawo Rogal.
Cayman Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Dumałem, dumałem i nie wytrzymuję już. Doprowadzam swoją niunię do porządku (czyszczenie kierownic, ustawienie kąta wtrysku) i lecę do Rogala...Narzeczona marudzi "po co Ci większa moc...". Jak będę unosił się w nirwanie w mojej OOOO nie będę słuchaj jej biadolenia Witku : Ile można "bezpiecznie" wyciągnąć z AFN'a?
spanky Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Narzeczona marudzi "po co Ci większa moc...". Jak będę unosił się w nirwanie w mojej OOOO nie będę słuchaj jej biadolenia spadlem z krzesla .... Witku : Ile można "bezpiecznie" wyciągnąć z AFN'a? pytanie nie do mnie ale .... [jest bardzo duzo AFN-ów na forum dlubnietych przez Witka wraz z wykresami ... ] poszukaj poogladaj i wszystko bedziesz wiedzial ....
inco Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 o w morde, przyrost mocy bardzo przyjemny, ponad 60 kucykow, cos pieknego
Diablo Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 Czas na dalsze zmiany Po konsultacji z Witkiem wciskam kolektor AWX, turbinkę AWX i FIMC zobaczymy co wyjdzie. Witek przewiduje ok 175 PS Wyczytałem, że przy takich zmianach wychodzi ok. 175/380 czy przyrost tych 25/40 jest bardzo odczuwlany, czy warto ? Może macie jakieś uwagi, może warto coś jeszcze zmienić przed korektą programu ?
Piotrek98igo Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 20km za 3,5tys ...sam sobie odpowiedz czy warto
Kowi87 Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Czas na dalsze zmiany Po konsultacji z Witkiem wciskam kolektor AWX, turbinkę AWX i FIMC zobaczymy co wyjdzie. Witek przewiduje ok 175 PS Wyczytałem, że przy takich zmianach wychodzi ok. 175/380 czy przyrost tych 25/40 jest bardzo odczuwlany, czy warto ? Może macie jakieś uwagi, może warto coś jeszcze zmienić przed korektą programu ? ja przy podbnych gratach złapałem 10km mniej niz to co przewidujesz :gwizdanie: jak sie bawić to na całego ładuj turbo BRD i wtryski 230 +MAP AWX, swoje wtryski pogonisz bez wiekszych problemów :gwizdanie: i masz pewnie 18Xkm, tylko oby sprzęgło wytrzymało :gwizdanie: wtedy odczujesz róznice
Piotrek98igo Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 dokladnie, robisz cos konretnego albo odpusc
Diablo Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 Dzieki za odpowiedz. Z ta wycena to o min 1 tys. sie Piotrek przeliczyles ale wiadomo, ze ceny sa rozne Sprzeglo mam od 1Z czyli jednomas, ale nie chce przesadzic z ta moca bo to juz sporo jak na oske. Zalezy mi przedewszystkim na bezdymnej jezdzie i niezaduzym wysileniu podzespolow. Witek zalecil te graty wiec wszystko juz zgromadzone do montazu. Chcialo by sie wiecej ale wtedy koszty przegubow, sprzegla itp. gdy nie wytrzymaja moga byc przesadzone. Zamontuje to co jest zobaczymy co Rogal wyczaruje Dzieki.
Piotrek98igo Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 powiem ci z wlasnego doswiadczenia, ze przegub idzie raz na pol roku policzylem w ten sposob:turbo 1200,fmic 1000,kolektor 100 + zawsze jakies pierodoly dochodza +200zl + korekta + robocizna
MAGIC87 Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Tesco to nie jest. Tanio sie nie zrobi. Tez raczej bym radzil w BRD. Tanio mocy sie nie uzyska..
Kowi87 Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Zjepałeś sprawe biorąc AWXa :gwizdanie: a koszty wyjdą podobne do tych wyliczonych przez Piotrka
Diablo Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 Wszystko mnie wyjdzie max. 2,5 tyś. razem z uszczelkami, robocizną itp. Turbo od kolegi Uciniak z forum 680,- + wymiana z uszczelakmi 200,- po znajomości ,- IC 350,- Orurowanie ze złączkami i opaskami i spawaniem u kolegi 395,- + czteropak, Kolektor 100,- , złączka i zamiennik AGR 200,- no i zostanie korekta softu. Także tu mamy ok 2 tyś. + soft. Myślę że nie jest tak źle, a pewnie gdybym chciał zmienić jeszcze końcówki i kupić większe turbo wyszło by mnie to 1-1,5 tyś więcej, tylko czy warte jest to tych dodatkowych 15-20 PS? bo chyba tyle bym osiągnął Kolega Rogal obiecał mi ok 175 PS na tych gratach i podobno dzięki tej pompie którą montuje fabryka jest to realne. Głównym celem jest zminimalizowanie dymienia bo fabryczne turbo troszkę kopci, przyrostu mocy nie spodziewam się oszałamiającego, a nawet nie wiem czy to by było wskazane przy 300 kkm. bo właśnie mi tyle wybiło Te 170+ mi powinno wystarczyć
Kowi87 Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 No to trzymam kciuki będziesz miał setup jak u Armistead'a i u mnie, ja szczerze dołożył bym ten tysiac wiecej i zapał te 180km map senosor zmień sobie na ten od AWX, bo takto będziesz jeżdził na pograniczu notlaufa(doładowanie 2570mbar to max i tryb awaryjny)
Diablo Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 Ok, dzięki za odpowiedz. Program zostawiam Witkowi i zapytam go o ten sensor AWX jeśli on też to zaleci tak zrobię, ale dzięki za info, ja się nie zbyt znam, wiedzę czerpię od Was za co bardzo dziękuję.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się