Siwy 0 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Panowie jaka opona bedzie najlepsza, zeby byl fajny naciag na felge 18" o szerokosci 8 lub 8,5 cali :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz_gti 0 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 dobrze by było jakbyś jeszcze podał wielkość felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!Tommy 0 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Jak wygląda opona na feldze czyli jak naciagnac gume http://www.tyrestretch.com/index.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy 0 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 dobrze by było jakbyś jeszcze podał wielkość felgi 18" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajan 0 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Nawet przy 8,5" szału nie będzie, najlepiej chyba 215/40, w miarę dostępny rozmiar w używkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Panowie czy jeśli mam fele 8,5J 18" i oponki Nexen na tym nowe 215/35/18 to słysze z przodu taki szmer przy prędkości 60-80 km/h, coś jakby nierówna praca opon z przodu z tyłu jest cichutko, pytanie brzmi - czy może to być spowodowane przez naciąg? zła praca opony i nierównomierne odprowadzanie powietrza? poniżej/powyżej tej prędkości efekt ten znika, czym to może być spowodowane? łożyska nowe z przodu i z tyłu Może za niskie/wysokie ciśnienie? mam po 2,5 bar nabite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 2 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 sam śmigam z naciągiem, nieco większym bo na feldze 9j mam opone o szerokości 205, może powinieneś mieć naciągnięte jeszcze raz, jeśli to wina opony to strzał z inflatora powinien załatwić sprawę, mógł zrobić się bąbel, ciśnienie masz dobre:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 sam śmigam z naciągiem, nieco większym bo na feldze 9j mam opone o szerokości 205, może powinieneś mieć naciągnięte jeszcze raz, jeśli to wina opony to strzał z inflatora powinien załatwić sprawę, mógł zrobić się bąbel, ciśnienie masz dobre:decayed: strzał z czego? tylko ze przekładałem z tyłu na przód i cały czas słyszę to z przodu:kwasny: nie jest to może uporczywe ale mnie nerwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 2 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 "Strzał z inflatora powoduje uszczelnienie opony na obręczy tak, aby można było zwykłym sposobem napompować koło do przepisowego ciśnienia." używane do naciągania opon =D nie wiem jak Ty miałeś naciągane, ja właśnie z pomocą tego urządzenia:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 nie używali tego urządzenia na pewno, w czymś to przeszkadza? Ułatwia to jedynie osadzenie opony na feldze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa 146 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Strzał z inflatora stosuje się tylko i wyłącznie jak opona nie chce naskoczyć, jeśli u Ciebie nie skorzystali z urządzenia to widać nie było takiej potrzeby Jeśli coś Ci chuczy a przekładałeś koła prżód tył to myślę że problem jest w czymś innym, u siebie jeździłem na większych naciągach i nie było żadnego huczenia:wink: może poprostu opony mają wadę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Strzał z inflatora stosuje się tylko i wyłącznie jak opona nie chce naskoczyć, jeśli u Ciebie nie skorzystali z urządzenia to widać nie było takiej potrzeby Jeśli coś Ci chuczy a przekładałeś koła prżód tył to myślę że problem jest w czymś innym, u siebie jeździłem na większych naciągach i nie było żadnego huczenia:wink: może poprostu opony mają wadę? oponki przekładałem z tyłu na przód i tylko z przodu słysze cały czas jedno koło, raczej to nie opony własnie, bo te wydają mi się być ciche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 2 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 to przeloz teraz całe do przodu, jeśli to wina opon będą huczeć z tył, jeśli będzie słuchać huczenie z przodu, wykluczysz sobie oponki:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 to przeloz teraz całe do przodu, jeśli to wina opon będą huczeć z tył, jeśli będzie słuchać huczenie z przodu, wykluczysz sobie oponki:wink: spadaczyło mi łożysk z przodu i wymieniłem firma jakaś japońska KYK:decayed: ale panowie oponki i tak na handel, nówki, jedak róznica między 225/40 a 215/35 jest dla mnie znaczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się