Bartoszzz Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 niedawno zakładałem u siebie z przodu amorki KAYABA i są jak najbardziej ok
lukasz Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 a jaka jest cena za kayabe a jaka za sachsa do quattro?? i ktory amor bedzie lepiej pracowal na sprezynie eibach??
Rafal_ Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 mam u siebie obniżenie -40mm jakie amorki moglibyście polecić (markę i model)? no i żeby nie zrujnowały mojego budżetu
ps2snake Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Pol roku temu montowalem KYB mamie do astry g. Powiem tak produkowane sa w 30 krajach i sa 3 sorty. Znajomy zalatwil mi I sort produkcji Japonskiej i auto normalnie sie lepi ziemi. Dodam ze nie sa to obnizajace a utwardzone koszt 150zl/szt amor i tyle samo za sprezyne Polecam ale dobrze sprawdzcie co kupujecie.
dariodario Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Oryginały Audi przy zawieszeniu 1BE są Made by Monroe... 1 BA też mają monroe
daniel-84 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Witam. Mam pytanie, czy można do zawieszenie 1BE założyć standardowe amortyzatory? Czy tylko sportowe?
endriuu Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Witam. Mam pytanie, czy można do zawieszenie 1BE założyć standardowe amortyzatory? Czy tylko sportowe? Nie można.
Cristoforo Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 co myślicie o sachs? agusia bdb amorki
boven Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 witam-czy moze ktos potwierdzic w jakim kraju produkowane sa amortyzatory sachs i czy tylko w tym kraju ,poniewaz bilsteiny sa produkowane na Tajwanie,choc sadze ,ze nie tylko tam i wlasnie dlatego mam pewne obawy co do jakosci amorkow bilstein.
Cristoforo Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 b2 i b4 bilsteina to produkcja made in rumunia serie zółte czyli od b6 itd. to produkcja rodzima niemcy usa
stanley Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 coś napiszę, żeby śledzić temat, bo chyba będę zmieniać amory na przyszły sezon i zastanawiam się właśnie pomiędzy trzema firmami: bilstein, kayaba, sachs ori niestety drogie, a używane to nigdy nie wiadomo co się kupi
boven Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 http://www.alibaba.com/product-gs/319459604/Shock_Absorber_BILSTEIN_PNE_3116_3B0.html-tak mala informacja ,gdzie i jakie modele amorkow bilsteina sa produkowane -min.ilosc zamowienia 100szt.[br]Dopisany: 18 Listopad 2010, 01:23_________________________________________________interesuje mnie czy te wlasnie morki z tajwanu to z fabryki bilsteina czy to jakies podrobki,poniewaz przy zamowieniu jest andotacja ,ze moga wykonac rony kolor produktu ,jak i opakowania
przemciotorun Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 jutro zakladam Bilsteiny zobaczymy jak sie bedzie na nich jezdilo i na ile wytrzymaja[br]Dopisany: 07 Kwiecień 2009, 23:45_________________________________________________w ostatnij chwili po rozmowach z mechanikiem jednak kayaby panowie dzisiaj bylem sprawdzic amorki na stacji diagnostycznej, 4x kayaby, nowki zalozone ok 1,5 roku temu, przejechalem ok 35tys km, z czego duza wiekszosc to trasa, i co sie okazalo... diagnosta powiedzial ze sa w bardzo dobrym stanie, i wszystko fajnie tylko czemu zuzycie wygladalo tak: przod 45% i 60% tyl 65% i 84%???? co o tym sodzicie?
stanley Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 jutro zakladam Bilsteiny zobaczymy jak sie bedzie na nich jezdilo i na ile wytrzymaja[br]Dopisany: 07 Kwiecień 2009, 23:45_________________________________________________w ostatnij chwili po rozmowach z mechanikiem jednak kayaby panowie dzisiaj bylem sprawdzic amorki na stacji diagnostycznej, 4x kayaby, nowki zalozone ok 1,5 roku temu, przejechalem ok 35tys km, z czego duza wiekszosc to trasa, i co sie okazalo... diagnosta powiedzial ze sa w bardzo dobrym stanie, i wszystko fajnie tylko czemu zuzycie wygladalo tak: przod 45% i 60% tyl 65% i 84%???? co o tym sodzicie? a dlaczego aż takie różnice? ja po znacznie większym przebiegu, miałem różnice 1% pomiędzy wszystkim amorami twoje autko miało jakiś dzwon ?
przemciotorun Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 zadnego dzwona.... w zeszla zime wpadlem w glaboka dziure, ale akurat ta strona jest w duzo lepszym stanie? sam niewiem czemu takie rozbieznosci
stanley Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 zadnego dzwona.... w zeszla zime wpadlem w glaboka dziure, ale akurat ta strona jest w duzo lepszym stanie? sam niewiem czemu takie rozbieznosci sprawdź geometrię samochodu, nie mam na myśli samej zbieżności, ale tez pomiar ramy wszystkie opony masz takie same? a jak reszta zawieszenia ? lub też coś nie tak z amorami... wszystkie amory ten sam typ ? ten sam rok prod itd ? różnice naprawdę są spore
przemciotorun Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 amorki wszystko to samo, zakladane nowki, kola letnie wszystkie takie same, zimowe przod ten sam i tyl ten sam (zadnego problemu ze zdzieraniem czy czyms w tym stylu) kompletna geometria robiona ok pol roku temu, na aucie nie widac sladow zadnego wiekszego uderzenia, wymieniony by l tylko zderzak i to duzo predzej (kosmetyka) zawieche dzis na diagnostyce koles znalazl tylko luz na tulejkach od zacisku hamulca, niewiem troche mnie to martwi jutro przejade sie do tego mechanika co mi polecal te amorki i co je zakladal bo kuzwa 1000zl to na ulicy nie lezy.... a troche martwi mnie to nierowne zuzycie...... a przyszlo mi do glowy jak by np byla sprezyna uszkodzona, np pekniety kawalek? mogla by byc przez to taka roznica? (ok 20%)
stanley Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 amorki wszystko to samo, zakladane nowki, kola letnie wszystkie takie same, zimowe przod ten sam i tyl ten sam (zadnego problemu ze zdzieraniem czy czyms w tym stylu) kompletna geometria robiona ok pol roku temu, na aucie nie widac sladow zadnego wiekszego uderzenia, wymieniony by l tylko zderzak i to duzo predzej (kosmetyka) zawieche dzis na diagnostyce koles znalazl tylko luz na tulejkach od zacisku hamulca, niewiem troche mnie to martwi jutro przejade sie do tego mechanika co mi polecal te amorki i co je zakladal bo kuzwa 1000zl to na ulicy nie lezy.... a troche martwi mnie to nierowne zuzycie...... a przyszlo mi do glowy jak by np byla sprezyna uszkodzona, np pekniety kawalek? mogla by byc przez to taka roznica? (ok 20%) chyba uszkodzona sprężyna też mogłaby być jednym z powodów Jeżeli twierdzisz, że auto w db stanie tech, to obstawiłbym amorki
przemciotorun Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 zobaczymy co jutro powie mechanik, dzieki za info
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się