Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miszka, za wolno jechałeś :decayed:

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dobra nutka w klimacie :whistling::kox:

---------- Post dopisany 01-09-2012 at 12:14 ---------- Poprzedni post napisany 31-08-2012 at 21:45 ----------

:hi:

Po ostatniej przygodzie postanowiłem postarać się w końcu o kwit... Dzisiaj zrobiłem pierwszy krok, zapisałem się na kurs :decayed: we wtorek zaczynam :decayed:

Opublikowano

Po ostatniej przygodzie postanowiłem postarać się w końcu o kwit... Dzisiaj zrobiłem pierwszy krok, zapisałem się na kurs :decayed: we wtorek zaczynam :decayed:

Ło matko :facepalm:

Opublikowano

Po ostatniej przygodzie postanowiłem postarać się w końcu o kwit... Dzisiaj zrobiłem pierwszy krok, zapisałem się na kurs :decayed: we wtorek zaczynam :decayed:

Ło matko :facepalm:

...i córko :whistling:

Opublikowano

Cześć, Panowie mam problem chcę sobie motorek kupić i zastanawiam się nad 4 modelami

Yamaha R6 / R1

Honda CBR 600rr / CBR 1000rr

Jaka jest różnica w spalaniu między 600 a 1000? Doszły mnie słuchy że Yamaha jest bardziej awaryjna (pełna elektroniki).

Opublikowano

Wazna opcja jest jakie roczniki Ciebie interesuja

Opublikowano

2000-2005 :decayed:

Wiem że na allegro przedziały cenowe wahają się od 8-18tys tych modeli.

Opublikowano

600 do 1000 nie mozna porownywac bo to przepasc.

Wcale nie jest powiedziane ze 1000 wiecej pala raczej 600 bo trzeba je krecic nonstop na wysokich obrotach takze...

CBRki nie mialem i zabardzo nie mam o nich zdania ale wiem ze 1000RR od 2004-2005 byl bardzo mulowaty 2006r to juz inna bajka:wink:

Mialem R1 2005r i uwag nie stfierdzono po za brakiem mocy na niskich obrotach(jak w kazdej R1) powzej 8tys to juz zapie*** . Wybor i tak nalezy do ciebie czy czujesz sie na silach azeby smigac tysiacem bo jak nie to moze 600 na poczatek tez da duzo frajdy z jazdy.

Opublikowano

Nie jest to mój pierwszy motor tylko któryś z kolei - jak dotąd były same 600. Zawsze myślałem że 1000cm3 musze liczyć się ze spalaniem +10l :decayed:

Opublikowano

1000 nie jest taki straszny :) no chyba ze chcesz 750 to polecam gsxra

Opublikowano

Nie, nie miałem już suzuki. Teraz biorę pod uwagę Yamahe lub Honde. Chyba znajdę w swojej okolicy po jednym modelu każdego motocykla i pojadę obejrzeć, przejechać się bo tak na sucho ciężko się zdecydować. Jakieś plusy i minusy między Hondą a Yamahą oraz 600 i 1000?:decayed:

Opublikowano

spalanie 10+..... nie sądzę... ja Hayabusa wyrabiałem się w 8-9 litrach.... a dało się zejśc na trasie przy spokojnej jeździe nawet do 6,5l :banan::P

Opublikowano

W pierwszysch modelach Yamahy szfankowal 2 bieg takze jak co zwroc na to uwege pozniej juz ten problem poprawiono.

Co do Hondy to jak juz mowilem wczesniej, nie mialem ale duzoo pozytywnych opini slyszalem i bardzo malo awaryjny motocykl jest.

Nigdy nie wiesz na co trafisz bo nie wiadomo jak wlasciciel uzytkowal sprzeta takze musisz zobaczyc przejechac sie i potem kupowac.

Pewnie i tak kupisz to co ci sie podoba.

Powodzenia w owocnym szukaniu :wink:

Opublikowano

Od siebie mogę dodać że Honda jest bardziej przemyślana technicznie, łatwiej przy wymianach eksploatacyjnych, ale to raczej info dla osób które same grzebią przy moto :wink:

Jeżeli miałbym zmieniać na plastika to z 600cm3 brał bym CBR, a z większych pojemności GSXR 750, oczywiście roczniki 2008->

Opublikowano

No jutro jadę oglądać Cbr 1000rr repsol 05 :decayed:

Opublikowano

honda ma słabą główkę ramy i łożyska

oglądanie zacznij od tego miejsca

jezeli będą jakieś luzy lub pęknięcia odpusc temat

Opublikowano

chyba miales na mysli Kawasaki a nie Honde:wink:

Opublikowano
chyba miales na mysli Kawasaki a nie Honde:wink:

Też o tym nie słyszałem, to takie gadanie jak szukałem horneta że niby w suzi GSR pęka główka :decayed:

Jak się normalnie użytkuje taki sprzęt to nic nie pęka

Opublikowano

O pękających ramach w Kawach słyszałem ale... sam użytkowałem przez 2 lata 636-tkę i owego zjawiska nie zauważyłem. Nawet po solidnym dzwonie, gdzie rama się podwinęła nie było pęknięć żadnych :wink:

Myślę, że to indywidualna kwestia historii jaką motocykl ma za sobą :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...