batek89 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Witam, zastanawiam się nad wlewaniem do baku środka do czyszczenia układu wtryskowego firmy Liqui Moly Diesel injector cleaner. W moim AVF (udokumentowane 180tys km) nic się nie dzieje dlatego interesuje mnie tylko stosowanie tego środka profilaktycznie, od zawsze wiadomo że lepiej zapobiegać niż leczyć. Paliwa na stacjach Shell (V-power) BP (Ultimate) są to paliwa z takim własnie dodatkiem, a szczerze mówiąc wolał bym lać normalne paliwo i dolewać ten środek, co o tym myślicie?? wydaje mi sie że raczej nie powinno zaszkodzić. pozdrawiam i dzieki za opinie
Hezen Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) Te "lepsze" paliwo to zwykła wacha i dosypany jakiś specyfik (tak słyszałem) Wyczyść wtryski bezpośrednio z puchy, bo wlanie do baku nie przyniesie jakiegoś bardzo dobrego efektu. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 1 Maja 2016 przez Hezen
sebul Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) Witam, zastanawiam się nad wlewaniem do baku środka do czyszczenia układu wtryskowego firmy Liqui Moly Diesel injector cleaner. W moim AVF (udokumentowane 180tys km) nic się nie dzieje dlatego interesuje mnie tylko stosowanie tego środka profilaktycznie, od zawsze wiadomo że lepiej zapobiegać niż leczyć. Paliwa na stacjach Shell (V-power) BP (Ultimate) są to paliwa z takim własnie dodatkiem, a szczerze mówiąc wolał bym lać normalne paliwo i dolewać ten środek, co o tym myślicie?? wydaje mi sie że raczej nie powinno zaszkodzić. pozdrawiam i dzieki za opinie Od kupna auta(2011) leje zwyklego ON na Orlenie, czasami jak jestem przejazdem to i Auchan sosnowiec ....przez tyle czasu zadnego problemu nie mam....nawet jak wymienilem filtr paliwa po 71 000 km to w srodku byl prkatycznie taki jak po kupnie....wiec moim zdaniem jesli nic ci sie nie dzieje to nie ma potrzeby zalewac jakichs srodkow ....zaszkodzic nie zaszkodzi, wiec jesli ci nie szkoda hajsu to mozesz wlac do baku Osobiscie moglbym ci radzic tyle : jesli nie lejesz ON na dziwnych malych stacjach - nie masz sie co martwic A to niby vervy i inne "lepsze" paliwa to nic innego jak zwykle paliwko + dodatki Osobiscie nie leje bo 20 groszy na litrze to za duzo Jedynie w zimie moglbym sie zastanowic jakby byly u nas mrozy powyzej 25 stopni A ze zimy lagodne to nawet w zimie leje zwyklego ON Poki co jeszcze ani raz nic mi nie zamarzlo btw. mozna prosic o reupload fotek ? Edytowane 1 Maja 2016 przez sebul
batek89 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 środek ten nie jest drogi, wychodzi 15funtów (85pln) za 2x0.5l czyli na dwa takowania. tyle co flaszka wódki tyle że kaca nie ma hehehe problemem jest że nigdzie się nie da go kupić w sklepie, tylko online. Cóż, zamówiony już, wleje wyjeżdże i zobaczymy. jak pisałem: PROFILAKTYKA hehehe ja zazwyczaj tankuje na SHELL'u, złego paliwa raczej nie mają. Dzięki za odpowiedź.
rafal1435 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Moze ktos wrzucic dzialajace zdjecia tej domowej instalacji bo te z 1 postu nie dzialaja
lukaseq1 Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 Polecam liqui moly oznaczenie 2666! zalany na 5 litrow paliwa vervy lub ultimate, autostrada, troszke przegonic autko i sprawa zalatwiona. Korekcje dosc kiepskie byly, po dwoch takich zabiegach aktualne korecje pompek mam bliskie zera
ADeK Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Odkopię wątek. Zastanawiam się czy użyć Liqui Moly 2666 Diesel Spulung, macie jakieś doświadczenia ? Dodać całą puszkę na pełny bak, czy faktycznie poczekać do rezerwy potem dolać i przegonić trochę auto ? jak pisał lukaseq1 ?, czy tylko bezpośrednio w układ pomijając filtr paliwa ?
misiek95 Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Najlepszy efekt to bezpośrednio Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Najprostsza recepta to: - wąż paliwowy 8mm - 2 metry - łączka 8mm x 2szt - uniwersalny filtr paliwowy 8mm x 2szt Odcinacie z węża taki kawałek z 20-30 cm, żeby połączyć króćce filtra paliwa, można też wyjąć bezpiecznik od pompy i wtedy ten zabieg jest zbędny... Składacie wąż na pół i dzielicie na 2 i potem każdy wężyk znowu na 2 - mamy 4 wężyki - pomiędzy wężyki dajemy filterki paliwa - zwróćcie uwagę na strzałki - jednym ma zasysać paliwo, drugim wracać. Więc jeden montujecie strzałką do góry drugi na dół. Wężyk wypięty z filtra z białą strzałką - to zasilanie, wężyk ze strzałką niebieską (ten który wchodzi na podgrzewacz na filtrze paliwa) - to powrót. Wkładacie do puszki, słoika itp... najlepiej, żeby było widać ile zostało specyfiku, żeby nie zapowietrzyć układu. Miałem zdjęcie, więc zrobiłem jakiś tam schemat... trochę to łopatologicznie wytłumaczone, ale może co niektórym się przyda Po tej operacji myślę, że warto zastosować też - LIQUI MOLY 5122 Dodatek smarujący wtryskiwacze
bercik2 Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Najlepiej użyć wężyków zbrojonych. Mi te zwykłe prawie się rozpuściły od temp. paliwa
ADeK Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 zaopatrzę się na wszelki wypadek.
michcio1985 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 panowie dużo się naczytałem na tamat czyszczenia wtrysków ww środkiem, i nie mam jednoznacznej opinii na ten temat, niektórzy chwalą niektórzy żalą że po zastosowaniu sie polepszyło lub pogorszyło. chętnie bym go zastosował ale mam obawy, z motorem nie jest źle,ale może mu delikatnie brakuje powiewu świeżości najbardziej mnie dręczą ujemne bipy na poziomie +/-20, mimo że układ paliwowy jest sprawdzony i nie wykazuje mniejszej przepustowości lub pecherzy powietrza. przy okazji zakupu oleju i filtra u Dzika zamowiłem LM Spulung 2666, troche z tym historii ale jest i trudno. https://s12.postimg.org/lk1bsf9gt/20161110_115157.jpg środek ponoć jest dość agresywny, postanowiłem zalać nim kilka kawałków różnej gumy i oringów i zobaczyc co z tego wyjdzie wtrakcie najdalej doba po zalaniu https://s13.postimg.org/ertqim5nb/20161110_115206.jpg tu już po zalaniu odrobiną środka https://s11.postimg.org/nhs3nwg4j/20161110_115316.jpg mysle że jak nie ruszy tych gumek to i nic wiekszego nie uszkodzi bo niby co miałoby to być?? uwagi i sugestie mile widziane
kamil-vag Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Stosowałem przed wyciągnięciem pompek - jak już miałem pompki w ręce to oringi paliwowe były jak nowe - więc na pewno to na nie nie działa... Ale nie ma się co oszukiwać, najlepsze efekty i tak są po ultradźwiękach
michcio1985 Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 tylko zastanawia mnie skąd te ujemne bipy się biorą, na tandem pompie na wolnych obrotach mam 5bar, na wyższych 9bar, pęcherzy nie ma, przez filtr leciutko przepływa ropka witam ponownie, po 40 godzinach moczenia gumek w LM2666 efekt jest taki że nie rusza gumy, także aż taki agresywny nie jest jak co nie którzy tu opisywali, że im oringi porozpuszczało dzisiaj sam go zastosowałem bezpośrednio na wtryski, -w filterku zostało trochę czarnego brudu -silnik może jakby delikatniej pracuje -na vagu praktycznie bez zmian -może u mnie było wszystko ok, bo szkoda mi teraz wydanej kasy aha silnik gasiłem w trakcie i zapalałem bez najmniejszego problemu
Daniel85 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Siemanko Panowie mam pytanko odnosnie tego specyfiku,uzywał juz ktos tego i mogłby sie podzielic opinia po zastosowaniu czy warto to zakupic i zastosowac ??? Pozdro 4 all
kamil-vag Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Lepiej kupić nie One Shoot'a a Diesel Power ECOMAX 500 ml - produkt poza właściwościami czyszczącymi posiada ważną zaletę - smaruje pompki Podniesienie liczby cetanowej ON o 4 też w zimie się przyda
Pawisco Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Gdyby taki specyfik wlać do baku, gdy jest niewiele paliwa i trochę pojeździć? Czy bardziej chodzi o to, żeby on sobie popracował na wolnych obrotach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się