boguc Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Zamierzam zalać DIESEL SPÜLUNG LM2666 , robił ktoś pomiar Vagiem przed zalaniem i po. Jakieś różnice było widać ?
kamil-vag Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Z perspektywy czasu mogę stwierdzić, że lepiej opłaca się dodawać do TDI bez DPF oleju 2T - który zarówno czyści jak i przesmaruje cały układ te wszystkie Spulungi to bujda na resorach...
trepek Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 W jakiej proporcji ten 2T dodajesz?
kamil-vag Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 200-300 ml na bak, co któreś tankowanie do pełna...
boguc Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Raz na 70tys można wydać te 40zl, kupię i dam znać czy jakiś efekt był. Zrobię bloki pomiarowe przed i po.
rafal_sz85 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Mam pytanie do tych którzy stosowali środek Liqui Moly Diesel Spulung - jakie są odczucia po zastosowaniu ? poprawiła się praca silnika wtryskiwaczy ? auto chętniej zapala ? niektórzy piszą że po zastosowaniu tego środka zamiast poprawy nastąpiło pogorszenie pracy silnika wzrost spalania itp dlatego jestem ciekaw opinii przed zastosowaniem.
Kodzak33 Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 http://www.petrostar.pl/chemia/dodatki-do-paliwa/forte/forte-diesel-injector-treatment,p742518497. Ja używam tego co 10 tyś. Teraz piąty raz i wtryski są niemal idealne na vagu. Mam teraz 310tys przebiegu w caga. 1
muunv Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 http://www.petrostar.pl/chemia/dodatki-do-paliwa/forte/forte-diesel-injector-treatment,p742518497. Ja używam tego co 10 tyś. Teraz piąty raz i wtryski są niemal idealne na vagu. Mam teraz 310tys przebiegu w caga. Mozesz jeszcze raz podeslac link? Bo tu bld wyskakuje na stronce Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1
Kodzak33 Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 (edytowane) Godzinę temu, muunv napisał: Mozesz jeszcze raz podeslac link? Bo tu bld wyskakuje na stronce Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk http://www.petrostar.pl/chemia/dodatki-do-paliwa/forte/forte-diesel-injector-treatment,p742518497. U mnie działa jest to forte diesel injector treatment Edytowane 6 Listopada 2017 przez Kodzak33
Gregorski3 Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Na jaki 2T sie zdecydowałeś ??
qmek Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Dzisiaj nie udało mi się odpalić auta z podłączeniem liqui moly z pominięciem filtra. Układ wygląda troche inaczej niż tutaj opisywany. A4 B8 polift 2,0tdi. Zrobiłem tak: 1. Zasilanie - wąż z pojemnika z preparatem. 2. Powrót z pompy wysokiego ciśnienia - wąż z założonym filtrem do pojemnika z preparatem. 3. Powrót z commona raila - wąż bez filtra do pojemnika z preparatem. 4. Pompa paliwa - wyciągnięty bezpiecznik. W pierwszym strzale próbowałem zaślepić powrót z common raila - też bez rezultatu. Po podłączeniu wszystkiego z powrotem tak jak było auto zapalilo od strzała. Schemacik na załączonym obrazku. Co zrobiłem nieprawidłowo?
Grubychudas Opublikowano 25 Lutego 2020 Opublikowano 25 Lutego 2020 On 8/5/2019 at 4:32 PM, qmek said: Dzisiaj nie udało mi się odpalić auta z podłączeniem liqui moly z pominięciem filtra. Układ wygląda troche inaczej niż tutaj opisywany. A4 B8 polift 2,0tdi. Zrobiłem tak: 1. Zasilanie - wąż z pojemnika z preparatem. 2. Powrót z pompy wysokiego ciśnienia - wąż z założonym filtrem do pojemnika z preparatem. 3. Powrót z commona raila - wąż bez filtra do pojemnika z preparatem. 4. Pompa paliwa - wyciągnięty bezpiecznik. W pierwszym strzale próbowałem zaślepić powrót z common raila - też bez rezultatu. Po podłączeniu wszystkiego z powrotem tak jak było auto zapalilo od strzała. Schemacik na załączonym obrazku. Co zrobiłem nieprawidłowo? Żartujesz prawda? Pompa WC potrzebuje wstępnego ciśnienia ok. 3bar które wytwarza właśnie pompa w baku. Twoim sposobem można bardzo łatwo zapewnić sobie opiłki w układzie bo założę się też, że trochę paliwa z wężyków wyleciało przy takim zabiegu i zapewne zaciągnęła powietrze...
WojtasB7 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Panowie podpowie ktoś łopatologicznie ? jak podpiąć wężyki i gdzie wpiąć filterek w 2.0TDI 170km BRD?? Z góry dzięki za pomoc! Wstawiam foto to może ktoś od razu zaznaczyć co i jak ?
Pieterb Opublikowano 16 Września 2020 Opublikowano 16 Września 2020 (edytowane) Zamierzam u siebie wyczyścić pompki i teraz pytanie bo tu są zdjęcia niby ale dopytam czy zasilanie to ten przewód wychodzący z filtra po lewej stojąc przodem do auta a powrót z prawej? czy odwrotnie? AVB jak coś. Edytowane 16 Września 2020 przez Pieterb
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się