reikeb Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Marek zdaje sie że mając 2 elektryczne szyby na tych pinach gdzie sie podpiołeś nic nie będzie , zapewne w tym przypadku oświetlenie jest z modułu komfortu ale moge sie mylić , napisz do Bartka Coś może w tym być A do ktorego Bartka ? Dziwi mnie jeszcze jeden fatk, jak otwieram tylnie drzwi to te lampki z przodu tez na sekunde sie zapalaja ;| napisz dokładniej o których lampkach mówimy w drzwiach czerwone i białe czy oświetlające nogi sposób podłączenia tak jak pisałeś dotyczy lampek w drzwiach a oświetlenie przestrzeni nóg prawidłowo jest z modułu komfortu a to co podpowiada Domin ekspertem w tych sprawach jest kolega Bartek o niku Bart-S Ja mówie o lampkach tych bialych dolnych w drzwiach i oświetlających przestrzeń nóg w kabinie bo nie mialem u siebie żadnych, tych czerwonych w drzwiach tez nie mam. I czytalem że mozna zasilanie od nich wziasc z tej kostki w drzwiach i tak wlasnie zrobilem, ale cos jest nie tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Ja mówie o lampkach tych bialych dolnych w drzwiach i oświetlających przestrzeń nóg w kabinie bo nie mialem u siebie żadnych, tych czerwonych w drzwiach tez nie mam. I czytalem że mozna zasilanie od nich wziasc z tej kostki w drzwiach i tak wlasnie zrobilem, ale cos jest nie tak... na początek pytanie czy wszystkie szyby masz w prądzie jeśli tak to prawidłowo jest drzwi przód zasilanie pin 13 masa pin 21 w gniazdku 32-pinowym drzwi tylne zasilanie pin 2 masa pin 6 w kostce brązowej 16-pinowej a jeśli masz tył korby to spróbuj odpiąć lampki obu tylnych drzwi i sprawdż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reikeb Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Ja mówie o lampkach tych bialych dolnych w drzwiach i oświetlających przestrzeń nóg w kabinie bo nie mialem u siebie żadnych, tych czerwonych w drzwiach tez nie mam. I czytalem że mozna zasilanie od nich wziasc z tej kostki w drzwiach i tak wlasnie zrobilem, ale cos jest nie tak... na początek pytanie czy wszystkie szyby masz w prądzie jeśli tak to prawidłowo jest drzwi przód zasilanie pin 13 masa pin 21 w gniazdku 32-pinowym drzwi tylne zasilanie pin 2 masa pin 6 w kostce brązowej 16-pinowej a jeśli masz tył korby to spróbuj odpiąć lampki obu tylnych drzwi i sprawdż Elektryke mam tylko w przednich drzwiach. Z tyłu nie mam w ogóle lampek bo rezam je tylko z przodu wiec nie mam co odpiąć Ale dziwne jest to ze jak tylnie otwieram to te z przodu na chwile sie zapalaja, to mnie zastanawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Ja mówie o lampkach tych bialych dolnych w drzwiach i oświetlających przestrzeń nóg w kabinie bo nie mialem u siebie żadnych, tych czerwonych w drzwiach tez nie mam. I czytalem że mozna zasilanie od nich wziasc z tej kostki w drzwiach i tak wlasnie zrobilem, ale cos jest nie tak... na początek pytanie czy wszystkie szyby masz w prądzie jeśli tak to prawidłowo jest drzwi przód zasilanie pin 13 masa pin 21 w gniazdku 32-pinowym drzwi tylne zasilanie pin 2 masa pin 6 w kostce brązowej 16-pinowej a jeśli masz tył korby to spróbuj odpiąć lampki obu tylnych drzwi i sprawdż Elektryke mam tylko w przednich drzwiach. Z tyłu nie mam w ogóle lampek bo rezam je tylko z przodu wiec nie mam co odpiąć Ale dziwne jest to ze jak tylnie otwieram to te z przodu na chwile sie zapalaja, to mnie zastanawia. to nie wiem co jeszcze może być nie tak ale jak nie próbowałeś to spróbuj tak jak pisałem po jednej odpinać lub odpiąć obie wewnętrzne lampki a może za mocne żarówki dałeś prawidłowo chyba mają być 5W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reikeb Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Ja mam tam wsadzone takie paski ledowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziako Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Ja mam tam wsadzone takie paski ledowe ja też mam paski i hula zajeb... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reikeb Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Ja mam tam wsadzone takie paski ledowe ja też mam paski i hula zajeb... No ja mam paski i ciort wie czemu nie chula Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.g.a Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Witajcie Wszyscy. Wie ktoś może jaka jest wartość rezystora w ORI podświetlaniu kubka i szufladki. Jak połączone są diody LED? Szeregowo czy równolegle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 połączenie jest równoległe, a co do rezystorów to jak ja kupowałem diody to kazałem sobie dobrać od razu rezystory do instalacji 12v i w sklepie nie mieli z tym żadnych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.g.a Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Zrobiłem podświetlanie na swój sposób. Liswa plexi + 2 diody LED (3mm) połączone równolegle. Rezystor 820 Ohm/1W. Kubek i schowek. Zasilanie z środkowych kratek. Gdy auto się nagrzeje święcą bardzo blado . Gdy chłodniej wszystko cacy-świeci jak ESP. Dziwi mnie dlaczego tak słabo świecą. Rezystor nie może zmienić aż tak swojej wartości pod wpływem temperatury. Też nie wierzę by półprzewodnik z którego jest zrobiona dioda miał na to wpływ. Jakiś czas temu podłączałem kubek i schowek pod ESP. Dzieje się dokładnie tak samo. Nie wiem jak wygląda ORI wiązka elektryczna. Może zasilanie jest z innego miejsca? Chociaż nie sądzę by miało to jakiś wpływ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_ns Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Ja jak się bawiłem w dorabianie to zakładałem opornik 1kOhm, ale spokojnie możesz założyć 0,5kOhm i tez się nie spali. Teraz ma ori nie świecą jak esp. Ale świecą bardzo jednolicie, bo mają dodatkowe plastiki rozpraszające światło za dekielkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.g.a Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Czy się przepali czy nie zależy od wydzielonej mocy na rezystorze. P=I*U. I=U/R. Rezystor 0.25W będzie dość ciepły. Dlatego dla bezpieczeństwa lepiej 0.5W lub 1W. Miałeś też tak, że gdy auto nagrzane świeciło słabiej? Skąd brałeś zasilanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Panowie będę rezał podświetlenie nóg pod fotelami i pod deską, mam prośbę, czy może ktoś rzucić jakiś szkic którędy biegną kable od foteli i z pod deski do modułu komfortu - będę bardzo wdzięczny. a wracając do podświetlenia kubka i wizytownika, to u mnie mam opornik na każdą diodę oddzielnie i nie mam problemów ze zmianą natężenia świecenia wraz ze zmianą temperatury otoczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CARLO Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 ja do oświetlenia przestrzeni nóg pod fotelami wpiąłem się w przewody idące obok foteli do czerwonych lampek w tylnych dzrwiach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Panowie będę rezał podświetlenie nóg pod fotelami i pod deską, mam prośbę, czy może ktoś rzucić jakiś szkic którędy biegną kable od foteli i z pod deski do modułu komfortu - będę bardzo wdzięczny.a wracając do podświetlenia kubka i wizytownika, to u mnie mam opornik na każdą diodę oddzielnie i nie mam problemów ze zmianą natężenia świecenia wraz ze zmianą temperatury otoczenia Nie ma takich schematów. Generalnie musisz wyjąć fotele i wtedy będziesz miał dostęp do wiązek idących pod nimi. Jak podniesiesz podłogę to będziesz widział którędy idą przewody. Trochę zabawy będziesz miał z przerzuceniem przewodów na prawą stronę, ale to nic trudnego. Normalnie idą razem z główną wiązką ale przy dokładaniu sam będziesz musiał znaleźć dobrą drogę dla nich. Do nóg pasażera kable przechodzą rzecz jasna przez kostkę schowka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 a czy do przerzucenia wiązki na stronę pasażera trzeba też demontować konsole środkową razem z radiem i klimatronikiem i całym dziadostwem które tam siedzi??? Bo jak tak to już się boje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 nie trzeba, wystarczy że zdejmiesz osłonę pod kierownicą i schowek od strony pasażera. Kabli nie puścisz dokładnie tak jak idzie oryginalnie wiązka, ale bez problemu da się je przerzucić. Pomyśl od razu czy jakiś innych kabli nie chcesz przerzucić na prawą stronę (np. do fotochromatycznych lusterek). To oczywiście zależy jakie mody chcesz jeszcze robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 tak jak bobikos pisze w kokpicie przednim nie przepuścisz oryginalnymi torami przewodów nad klimatronikiem ale nie ma problemu da się to ogarnąć Może to ci zobrazuje co i jak: <br /><br /> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 super obrazek, a masz może jeszcze opisy poszczególnych numerków z tego obrazka (jakąś legendę)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 [TABLE=width: 628] [TD=width: 64, align: center]ITEM[/TD] [TD=width: 64, align: center]QTY[/TD] [TD=width: 119]STANDARD[/TD] [TD=width: 139]NAME[/TD] [TD=width: 242]DESCR[/TD] [TD=align: center]1[/TD] [TD=align: center]4[/TD] 3B0 947 415 B lampka oświetlenia BIAŁA [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]4[/TD] 8D0 947 411 lampka ostrzegawcza CZERWONA [TD=align: center]3[/TD] [TD=align: center]8[/TD] 893 971 632 Wtyczka 2 PIN lampka CZERW. i BIAŁA [TD=align: center]4[/TD] [TD=align: center]16[/TD] 000 979 021 Pin do wtyczki dla lampek CZERW i BIAŁEJ drzwi [TD=align: center]5[/TD] [TD=align: center]4[/TD] 000 979 009 Pin do gniazda/kostki drzwi tylne - słupek B [TD=align: center]6[/TD] [TD=align: center]4[/TD] 8D0 972 623 AA Wtyczka 2 PIN iluminacja klamek [TD=align: center]7[/TD] [TD=align: center]8[/TD] 000 979 018 PIN męski (0,35mm) do wtyczki iluminacji [TD=align: center]8[/TD] [TD=align: center]2[/TD] 8E0 947 113 A 6PS Uchwyt lampki pod siedzeniem przednim [TD=align: center]9[/TD] [TD=align: center]2[/TD] 8E0 947 101 Lampka pod siedzenie przednie [TD=align: center]10[/TD] [TD=align: center]2[/TD] 893 971 632 Wtyczka do lampki pod siedzeniem przednim [TD=align: center]11[/TD] [TD=align: center]4[/TD] 000 979 021 PIN razem z przewodem!!! (lub 000 979 133) [TD=align: center]12[/TD] [TD=align: center]4[/TD] PIN do ??? pod siedzeniem przednim [TD=align: center]13[/TD] [TD=align: center]4[/TD] PIN do ??? pod siedzeniem przednim [TD=align: center]14[/TD] [TD=align: center]6[/TD] PIN do ??? 4-pinowej drzwi [TD=align: center]15[/TD] [TD=align: center]6[/TD] PIN do ??? 4-pinowej drzwi [TD=align: center]16[/TD] [TD=align: center]2[/TD] Gniazdo 4 pinowe wew. drzwi [TD=align: center]17[/TD] [TD=align: center]2[/TD] Wtyczka 4 pinowa wew. drzwi [TD=align: center]18[/TD] [TD=align: center]1[/TD] PIN do zielonej kostki w zegarach [/TABLE] ---------- Post dopisany at 13:27 ---------- Poprzedni post napisany at 13:20 ---------- Oczywiście nie mam wszystkiego rozpisane - jakoś mi ten temat dalej nie ruszył i nie drążyłem ... wiec cała instalacja niejest rozdetalowana - brakuje pinów pod Modół Komfortu czy też pod bezpiecznik 5. Do wersji z korbami z tyłu można użyć 4 pinowej kostki (męska i żeńska część) posiłkując się kostką z A6 z lat 1998-2004 również z wersji z korbami z tyłu ---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:27 ---------- Aha ... kolory kabli na schemacie odpowiadają ori oznaczeniom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się