M@rcin Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 (edytowane) o heh, nie zauważyłem tego PDF Dzięki Kamil Mam jeszcze pytanko. Potrzebuję zrzucić dźwigienki ponieważ wypadły mi broki. Chcę je tam włożyć na klej i zapunktować. Poza tym wszystko gra. Czy mogę zrzucić te dźwigienki bez odkręcania regulacji pompowtrysków? Dodam, że bipy jak i same wtryski są git dlatego chciałbym tego nie tykać a nie mam zegara aby na nowo to ustawić. Czy nie da rady takiego manewru wykonać i muszę zacząć dzwonić po znajomych za zegarem Edytowane 21 Września 2017 przez Marcinx52
kamil-vag Opublikowano 22 Września 2017 Opublikowano 22 Września 2017 Dlaczego wszyscy się tak boją tej regulacji PD ? To jedna z najłatwiejszej rzeczy w całej tej procedurze, bierzesz imbus i wkładasz, kręcisz palcem wskazującym i w pewnym momencie samo się zatrzymuje (to jest ten wyczuwalny opór) i cofasz o 180, czyli pół obrotu... Takie dokręcanie dźwigienek pod naprężeniem na pompki to nie jest raczej dobre rozwiązanie...Wysłane z Xiaomi Mi 4 LTE przy użyciu Tapatalka
rrrudy25 Opublikowano 22 Września 2017 Opublikowano 22 Września 2017 Boja sie bo nie potrafia znalezc górnego połozenia dzwigienki a tak naprawde to nie trzeba do tego zadnego czujnika zegarowego jak podaje serwisowka bo dzwigienka stoi w miejscu przez 70st obrotu wału i spokojnie mozna zrobic to na "oko"[emoji6] no cheba ze masz pingle jak denka od jabola[emoji23]Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
M@rcin Opublikowano 22 Września 2017 Opublikowano 22 Września 2017 (edytowane) Zrobione na oko, pacjent przeżył Musiałem jednak odkręcić obie dźwigienki więc poszła regulacja wszystkich pompek. Dzięki za info. Pzd. Edytowane 22 Września 2017 przez Marcinx52
MariuszKK Opublikowano 22 Września 2017 Opublikowano 22 Września 2017 Noo zobaczymy na spocie jak teraz wyglądają korekcje
Ditomee Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Witam w jakie pozycji mają być krzywki przy ustawieniu pompowtryskiwaczy bez użycia zegara .
greg2505 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 W najwyższym położeniu , pompka wciśnięta
kamil-vag Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 6 minut temu, Ditomee napisał: Witam w jakie pozycji mają być krzywki przy ustawieniu pompowtryskiwaczy bez użycia zegara . Dźwigienka ma maksymalnie naciskać na sprężynę pompki i wtedy regulujesz na 180... Krzywka wałka ma być ku górze a dźwigienka w dole.
Ditomee Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 (edytowane) 2 minuty temu, Ditomee napisał: Witam w jakie pozycji mają być krzywki przy ustawieniu pompowtryskiwaczy bez użycia zegara . Czy może tak jak gość mówi w 26 minucie ?? Edytowane 1 Listopada 2017 przez Ditomee
Dev Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 31 minut temu, kamil-vag napisał: Dźwigienka ma maksymalnie naciskać na sprężynę pompki i wtedy regulujesz na 180... lub 225
Ditomee Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Witam po sprawdzeniu na zegarze punkt idealny 0 dla pompowtryskiwacza jest właśnie kiedy krzywke jest dokładnie w środku tego kolka od dzwigienki , nie w górę jaką jest powszechna opinia .Dziekuje za wszelką pomoc życzę powodzenia i polecam regulację co 50.000.Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 No to przecież tak Ci napisaliśmy... Krzywka wałka w górze, dźwigienka maksymalnie naciska na pompkę w dole...
Ditomee Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 No troszkę krzywka jest na godzinie 11 nie 12 tak jak na filmiku 26minuta
damianos26 Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Witam dziś będę wymieniał uszczelniacze na pompowtryskiwaczach. Na ile stopni wyregulować 180 czy 225? Piszą też na 120 stopni. Mój silnik 1,9 BKE. Proszę o pomoc w temacie
piotrsob1 Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Czy ustawisz 180 , czy 225 to nie ma praktycznie znaczenia. 120 stopni to według mnie za mało, jakiś margines bezpieczeństwa musi być by ryzyko uszkodzenia pompek było zerowe
damianos26 Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 14 godzin temu, piotrsob1 napisał: Czy ustawisz 180 , czy 225 to nie ma praktycznie znaczenia. 120 stopni to według mnie za mało, jakiś margines bezpieczeństwa musi być by ryzyko uszkodzenia pompek było zerowe Dzięki. Ustawiłem na 225 i chodzi ciszej jak dawniej na 180 albo takie moje dziwne wrażenie ale jest OK.
piotrsob1 Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 10 godzin temu, damianos26 napisał: Dzięki. Ustawiłem na 225 i chodzi ciszej jak dawniej na 180 albo takie moje dziwne wrażenie ale jest OK. U siebie też ustawiałem na 225 stopni i też jest OK
Michal94 Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 (edytowane) Witam Panowie ! Mam parę dni wolnego to postanowiłem zabrać się w końcu za sprawdzenie moich pompek. Dziś zawiozłem je do serwisu BOSCH prawdopodobnie w sobotę będą sprawdzenie, podobno trwa to poł dnia takie sprawdzenie. Przesyłam kilka fotek jak wyglądają moje gniazda wtryskiwaczy. Chyba nie wygląda to za dobrze bo wyrobione rowki od oringów delikatnie czuć pod palcem. Po stronie mocowania pompowtryskiwacza powierzchnia jest gładka, ehh to są skutki montowania tych pompek na jedną śrubą Jak to panowie oceniacie, tragedii jeszcze nie ma ? Co można z tym zrobić ? A ostatnie zdjęcie to w jakim stanie wygląda końcówka Edytowane 23 Listopada 2017 przez Michal94
greg2505 Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 Większość gniazd wygląda podobnie trzeba delikatnie zebrać ostre ranty i wypolerować , żeby nie pociąć nowych oringów podczas montażu i powinno być ok, co do pompki u mnie 3 końcówki były suche z delikatnym nagarem , jedna mokra czysta końcówka i ta jedna wg mnie leje stąd taki stan
Michal94 Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 No to trzeba będzie to spolerować. W jaki sposób to sie regeneruję ? Napawują to jakoś i do obrabiarki CNC ? Pewnie kosztowana jest taka regeneracja. U mnie trzy wtryski tak wyglądały nie mam pojęcia czy lały ale na zimnym silniku strasznie dymi na niebiesko i trzęsie nim. W silniku wszystko dosłownie po remoncie prócz tych pompek. Zobaczymy co w serwisie powiedzą. Jak to jest z regulacją pompek - dla zdrowszych silników dać na 180stiopni a dla silników z przebiegiem ponad 500tyś km na 225st. ? Moj ma grubo nalatane ponad 500 tyś km, jestem tego pewien.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się