letallec Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Też mi to smierdzi...cholera wie ile naprawdę zapłacił.. Zawsze mozna zadzwonic do tego warsztatu i zapytac sie czy podejma sie wyrezania 200KM w 1Z
zajec Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Jednak coś zmienili pod maską, z tymi niebieskimi rurami wygląda, jakby miał co najmniej 170km Właściciel coś w ogóle próbuje z tym zrobić?
MrTea Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 jak czytam to nóż w kieszeni mi się otwiera. Czemu ktoś się berze za coś o czym nie ma pojęcia i próbuje wciskać kit innym. Szkoda tylko że właściciel Passka nie pojechał odrazu do Roba. mały Off...Ja np. dowiedzialem się dzisiaj że przez montaż kolektora AWXa z flanszą zamiast EGR, w moim silniku ajm robi się podciśnienie które wypycha cały olej z silnika na turbinę. .. koszmar..
fusse Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 jak czytam to nóż w kieszeni mi się otwiera. Czemu ktoś się berze za coś o czym nie ma pojęcia i próbuje wciskać kit innym. Szkoda tylko że właściciel Passka nie pojechał odrazu do Roba. mały Off...Ja np. dowiedzialem się dzisiaj że przez montaż kolektora AWXa z flanszą zamiast EGR, w moim silniku ajm robi się podciśnienie które wypycha cały olej z silnika na turbinę. .. koszmar.. ze co??? co za bzdura? oni Ci to powiedzieli?
MrTea Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 nie oni, tylko "mo"j lokalny mechanik po tym jak wyczyscil kierownice w moim turbo i przeszło przez nią 4litry oleju z silnika.
fusse Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 przeciez to jakas kompletna bzdura, i Ty uwierzyłeś w to,czy sie zgrywasz? : ) to,ze ja wyczysciles, czy tam mechanik i to,ze poszly w niej uszczelniacze i puscilo olej to raczej calkowity zbieg okolicznosci, a nie kolektor...co ma piernik do wiatraka.
MrTea Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 nie uwierzylem mu, ale z glupim nie ma sie co kłocic bo on i tak wie swoje
gregory Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Mnie raczej zastanawia jak mozna inwestowac 7k PLN w Passata B4. Niektórzy inwestują 3x tyle w B3 lub B2, ale to już chyba inna historia bo to nie są już daily drivery.
Flyer Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Mnie raczej zastanawia jak mozna inwestowac 7k PLN w Passata B4. Niektórzy inwestują 3x tyle w B3 lub B2, ale to już chyba inna historia bo to nie są już daily drivery. ej... no ale nie inwestuja w 1.9TDI do tluczenia raczej, to pewnie zwyczajny stary passacior.
kamosor Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 A co niektórzy nadal się dziwią po cholere kolesie bujają się setki kilosów do tunera ,skoro google wypluwa ,,taki warsztat" tuż obok nas.
gregory Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Mnie raczej zastanawia jak mozna inwestowac 7k PLN w Passata B4. Niektórzy inwestują 3x tyle w B3 lub B2, ale to już chyba inna historia bo to nie są już daily drivery. ej... no ale nie inwestuja w 1.9TDI do tluczenia raczej, to pewnie zwyczajny stary passacior. Być może tak jest
Kubica86 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Aż wierzyć się nie chce, ale z drugiej strony co się dziwić w końcu w Polsce żyjemy. Znając zapał mechaników jedyną nową częścią był BOX z allegro za 130 zł ...
ispee Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Ja bez namysłu zabrał bym jakiegos kolege do auta ktory musiałby wsiadać bagażnikiem bo w dzwi by się nie zmieścił i pojechał bym do warsztatu ponegocjować cene i poprosić o wystawienie jakiegoś CREDIT NOTE'a i zwrot pieniążkow. Szkoda czasu na bieganie po sądach.
Thom4s Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Ja bez namysłu zabrał bym jakiegos kolege do auta ktory musiałby wsiadać bagażnikiem bo w dzwi by się nie zmieścił i pojechał bym do warsztatu ponegocjować cene i poprosić o wystawienie jakiegoś CREDIT NOTE'a i zwrot pieniążkow. Szkoda czasu na bieganie po sądach. I narobiłbyś sobie więcej problemów niż Ci oszuści. :doh1:
rob555 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 ispee co racja to racja... dobra wracajac do tematu dzis podjechal zamowiony przez wlasciciela rzeczoznawca i na jego oczach demontowalismy turbo, pompe i wtryski. Pompa i wtryski ida do serwisu Boscha by opisali co ew. bylo zmieniane. Turbo zostalo zmodyfikowane. Wstepne pomiary wykazaly ze po stronie ssacej jest zamontowany ciut wiekszy wirnik. Wyglada to na wirnik od AWX ale dokladnie turbinarze sie wypowiedza. Strona ciepla raczej seryjna. Tak czy siak chociaz to zrobione bylo wiec jest pozytyw. Oczywiscie 260KM ani nawet "zmierzone" 193KM na tej suszarce sie nie da za diabla wycisnac ale dobre 150 jest w jej zasiegu.
Oscar/Mariusz Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 jak te rury były by czerwone to pewnie ze 280 kucy
fusse Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 co oni mu tam porobili to masakra, takich hybryd to chyba sam Karambol nie widzial ciekawe skad oni czerpali wiedze nt tuningu?
turdzi Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 masakra ale swoja droga , oczywiście nie che nikogo oceniać , trzeba być niezłym ćwokiem aby dać sie nabrać na taki wałek , ale pod maska grubo , wyglada na dobre 250
m1chal Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=55594#55594
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się