Saritankian Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Witam serdecznie wszystkich klubowiczy staram się nazbierać jak najwięcej info na temat silników 1,9 Tdi w A4 po roku 2001 naczytałem się różnych opinii i namieszałem sobie w głowie powiedźcie mi koledzy jak faktycznie spisują się owe pompowtryski w praktyce ,dlaczego wycofali je z produkcji , czy bloki silników 1,9 w B5 to te same bloki co w B6 , czy warto kupić taką B6 czy pozostać przy tańszych ale starszych modelach B5? miałem B5 afn i była rewelacyjna zastanawiam się co znaczy dbać o pompowtryski bo ON leje na stacjach nie od tirowców... i jak zawsze jedni chwalą inni nażekają....help
dziadek Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 pompowtryski wycofali dlatego że mało-kulturalnie (głośno) w porównaniu z common rail pracują i to chyba główny powód
dante0018 Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Głownym powodem ich wycofania było to że przestały spełniać normy spalin... Tzn zieloni podnieśli poprzeczkę tak wysoko że pomp-wtryskiwacze nie dały jej rady
grzes1150 Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Pompowtryski to nieporozumienie ...chociaż serwisy ASO twierdzą co innego :gwizdanie:
michcio1985 Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 może kilka lat temu wymiana pompotrysków to był horror cenowy,teraz nie jest już tak zle.da rade przeżyć.główny czynnik żywotności to jakość paliwa.
adr1018 Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 W silnikach 1,9 TDI niema tragedii jest to silnik jeden z najlepszych w 2.0 TDI już nie jest tak dobrze ale ty pytasz o 1,9
Maciek80 Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Ja pompki sprawdzałem w wakacje, przy przebiegu ok 225-230 tys. Stan idealny. Leję tytlko shell v-power lub diesel gold na statoilu. Raz dolałem także STP do czyszczenia wtrysków. Na czym jeździł poprzedni właściciel to nie wiem, chociaż w jego okolicach widziałem tylko prywatne stacje, zero markowych koncernów Osobiście uważam, że wadliwe pompki to mit. Wystarczy dbać i nie będzie problemów.
Saritankian Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 dziękuje za pomoc chłopaki temat można zamknąć pozdrawiam
marewel Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Pompowtryski to nieporozumienie ...chociaż serwisy ASO twierdzą co innego :gwizdanie: To pokaz mi inny silnik który tak ciągnie z dołu jak PD,albo nie szukaj bo nie ma takiego.
lukaszlsw Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Sam posiadam tdi PD i jeździ się całkiem fajnie, spory moment, wciskasz gaz jedzie od razu. Jednak mam kilku znajomych pracujących w serwisach i przerabiają to na codzień. Każdy mówi to samo nigdy nie dorównają trwałością starym 1.9 na pompie. Sam robiłem głowice u siebie to w serwisie co mi robili mówili to samo. Wiadomo każdy chwali to co ma:) Nik nie napisze na tym forum że PD jest złe, sam tak nie twierdze bo ma bardzo wiele zalet. Jednak trzeba uważac np z jakością paliwa, ale to wiadomo jak to w nowoczesnych silnikach.
sancho80 Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 eee tam...mialem Ibize na pompie ASV 110 koni i Ibize na pompowtryskach ASZ 130koni i uwazam ze ta na pompowtrysku duzo lepsza... moment super nawet na serii, po programie to juz rewelacja, trwalosc to nie ma co pisac wogole bo te motory 1.9 to legenda jest... sam teraz jestem w trakcie szukania nowego wozidla i szukam przede wszystkim auta z motorem TDI 131km lub mocniejszym..
aras837 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Panowie w takim razie proponuje sondę na temat pompowtrysków silnika 1.9 tdi(nie mylić z 2.0 tdi). Opiszcie proszę wasze dotychczasowe(pozytywe bądź negatywne) doświadczenia z tymi pompkami. Podajcie rodzaj sinika,przebieg oraz ewentualne wymiany, naprawy ponpowtryskiwaczy Jak w moim opisie: AVF 130 km. 215 tys km, zero interwencji przy pompowtryskach (napewno znajdą się osoby które mają o wiele większe przebiegi na pompkach bez awarii
RS Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 AJM, 285 000km, zero interwencji w pompowtryskiwacze. (uzytkuje od 87 000km)
majuDJ Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 kupujesz jakieś auto z 1.9TDI AHU 90KM i jak sprzęgło, alternator i inny osprzęt to robisz na tym silniku z 1mln km i się nie martwisz tylko lejesz paliwo i to jakie chcesz, byle był to ON Miałem A4 B5 z tym silnikiem spalanie bajka, przyśpieszenia mi też nie brakowało
vauxhall95 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 pompki sa ok,ale trzeba uwazac na jakosc paliwa.
Filutek Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 370 000 pompki jak nówki, tylko sprzęgło już nie daje rady.
Skruszo Opublikowano 14 Lipca 2012 Opublikowano 14 Lipca 2012 ja mam 230 tys km i na vagu pomki pokazują po ok. 0,3 odchyłu na możliwe 2,8 a ostatnia pomka pokazuje 0.0 także ideał
albi281 Opublikowano 14 Lipca 2012 Opublikowano 14 Lipca 2012 ja mam 230 tys km i na vagu pomki pokazują po ok. 0,3 odchyłu na możliwe 2,8 a ostatnia pomka pokazuje 0.0 także ideał a miałem spytać jak je sprawdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się