turdzi Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Wynik piekny zastanawiam sie tylkojak znosza to seryjne graty , to prawie 100 KM od tego co dala fabryka
Orzeł Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2011 a jak mają znosić?? tak jak pisałem auto jeździ praktycznie na takim samym programie tylko z FMICem - ta moc to głównie jego zasługa a do tego EGT poszło w dół więc skoro wcześniej nic mu nie było to teraz tym bardziej . Jak wiadomo jeździ już kilka 3.0 TDI z mocą w okolicach 350 ps i mają się dobrze
Szupryk Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Możesz nagrać filmik jak to się odpycha ? Ciekaw jestem porównania z moim RS'em
turdzi Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 a jak mają znosić?? tak jak pisałem auto jeździ praktycznie na takim samym programie tylko z FMICem - ta moc to głównie jego zasługa a do tego EGT poszło w dół więc skoro wcześniej nic mu nie było to teraz tym bardziej . Jak wiadomo jeździ już kilka 3.0 TDI z mocą w okolicach 350 ps i mają się dobrze EGT to to nie wszystko jed 200 Nm wiecej i zastganawiam sie np: co na to panewki i korby
Orzeł Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 dobrze traktowane TDI jest praktycznie pancerne . W leonie miałem z 1.9 tdi na seryjnym dole i głowicy ok 240 ps. Doładowanie 1.9 bara i znosił to bez najmniejszych problemów. W przeliczeniu było 126 ps z 1l pojemności, dla 3.0 tdi by musiało być ok 378 ps, żeby było tak samo wysilone . Myśle, że mój setup jest optymalny i bezpieczny dla tego silnika i napędu. Jak ktoś "chce" to i serie zajedzie w 15 minut. Odpowiednio traktowane auto będzie jeździło długo i bezawaryjnie . http://www.a5oc.com/forums/a5-performance-mods/16125-revo-stage2-360hp-750nm.html ta A5 ma niby 360+ hp 780+nm robi 12.6 na 1/4 więc u mnie jest lajt tu kolejne bezawaryjne mocne 3.0 tdi http://www.racingforum.pl/Audi-A5-30TDI-CAPA-DYNOSOFT-t90505.html
MARCIN607 Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Orzełek podobno biłeś wszyskich swoim potworem na zlocie LEONA na Miedziance?
turdzi Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 to teraz musi pojechac jak jezdza tam troszke szybsze samochody
mystic.pl Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 to teraz musi pojechac jak jezdza tam troszke szybsze samochody Na zlocie A4 też większość by zlał, jak nie wszystkich, którzy się na nich pokazują
mgtan Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Od Mastersa wyszło 3.0 TDI na 480 KM + podtlenek = 560 KM (jak dobrze pamiętam)
MARCIN607 Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Od Mastersa wyszło 3.0 TDI na 480 KM + podtlenek = 560 KM (jak dobrze pamiętam) takie tak 560 KM
mystic.pl Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Od Mastersa wyszło 3.0 TDI na 480 KM + podtlenek = 560 KM (jak dobrze pamiętam) gdzie o tym poczytać ?
Flyer Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 slyszalem kiedys o bardzo mocnym B7 3.0TDI (wiecej niz soft/fmic/wydech) w Plocku, ale nie znam szczegolow...
mystic.pl Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 slyszalem kiedys o bardzo mocnym B7 3.0TDI (wiecej niz soft/fmic/wydech) w Plocku, ale nie znam szczegolow... B7 ciekawe ... wał nie wyfrunął w kosmos
turdzi Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 to teraz musi pojechac jak jezdza tam troszke szybsze samochody Na zlocie A4 też większość by zlał, jak nie wszystkich, którzy się na nich pokazują mialem na mysli troszke bardzie meskie samochody
mgtan Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Od Mastersa wyszło 3.0 TDI na 480 KM + podtlenek = 560 KM (jak dobrze pamiętam) gdzie o tym poczytać ? Niestety o prase nie pytałem gdzie co i jak....wiem jak byłem u Mastersa z 1,5 tygodnia temu.
Orzeł Opublikowano 9 Września 2011 Autor Opublikowano 9 Września 2011 Orzełek podobno biłeś wszyskich swoim potworem na zlocie LEONA na Miedziance? jakoś tak wyszło . Między pierwszym a drugim zawodnikiem było ponad 22 sek różnicy w generalce. Miejsca 2-4 dzieliły z tego co pamiętam 3 sek. to teraz musi pojechac jak jezdza tam troszke szybsze samochody Myślę, że S4 B5 z mocą 300+ to godny rywal... Instruktorzy z SJS sami powiedzieli, że na małej pętli nie liczy się moc auta. Ich lambo na tym odcinku dostaje baty od seryjnego civica type R zrobionego na 260 ps i ze zmienionym zawieszeniem, a subarki robią z tego supersamochodu wiatrak . Poza tym bardzo spodobało mi się jak jeden z instruktorów powiedział ze są na świecie 2 prawdziwe napędy na 4 koła - quattro i w subaru reszta nie ma nawet co się przystawiać . Co do mojej jazdy to w tamtym roku pokazałem zdecydowanie szybszym samochodom, że B7 TDI daje rade i też zająłem pierwsze miejsce zostawiając za sobą ponad 300 konne Evo X które właściciel upala bardzo często na torze... Usłyszeć od profesjonalnych instruktorów SJS że im się podoba moja jazda - bezcenne Od Mastersa wyszło 3.0 TDI na 480 KM + podtlenek = 560 KM (jak dobrze pamiętam) Nie słyszałem o tym aucie. Mogę się domyślać, że do jazdy po bułki i na zakupy tak jak moje to ono nie służy
MAGIC87 Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Myślę, że S4 B5 z mocą 300+ to godny rywal... przeciez jechałes ze Snejkiem... i kazdy wie jak było
Orzeł Opublikowano 9 Września 2011 Autor Opublikowano 9 Września 2011 Myślę, że S4 B5 z mocą 300+ to godny rywal... przeciez jechałes ze Snejkiem... i kazdy wie jak było jazda na wprost a jazda po torze to całkiem inna bajka . Zresztą co tu dużo gadać, każdy jeździ jak umie. BTW może by tak zorganizować podobny zlot w A4-KLUB ie?? Jakaś rywalizacja zawsze jest fajna i można podszkolić umiejętności
Rekomendowane odpowiedzi