gregski Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 nie mam aktualnie pomysłu na to co bym jeszcze mógł zrobić , może jakieś sugestie? Tak z ciekawosci: jaki masz przebieg od czasu remapu? Zauwazyles jakies negatywne skutki modyfikacji?
Bladderwrack Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Ciekawa konfiguracja wnętrze S-line a z zewnątrz zderzaki, kratki i brak dyfuzora jak w standardzie. Za to maszynownia kozacka Jak to mówią na zderzakach się nie jeździ. Pozdr.
carrera369 Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Ciekawa konfiguracja wnętrze S-line a z zewnątrz zderzaki, kratki i brak dyfuzora jak w standardzie Idealne połączenie dla A4 B8
Orzeł Opublikowano 28 Października 2012 Autor Opublikowano 28 Października 2012 Tak z ciekawosci: jaki masz przebieg od czasu remapu? Zauwazyles jakies negatywne skutki modyfikacji? Na modach zrobiłem już ok 50 kkm. Zauważyłem - znów zaczyna mi mocy brakować . Poza tym totalnie NIC się z autem nie dzieje. Spisuje się genialnie i szczerze mówiąc na dzień dzisiejszy nie widzę dla siebie lepszego auta Set letni (bez naklejki na tylnej szybce - była tylko na zawody ) : set zimowy:
H4mm3R Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Ciekawa konfiguracja wnętrze S-line a z zewnątrz zderzaki, kratki i brak dyfuzora jak w standardzie. Za to maszynownia kozacka Jak to mówią na zderzakach się nie jeździ. Pozdr. Mówisz o fiacie bo ja tu widzę zewnętrzny pakiet S-line/S4
jedrekx Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 no ta letnia felga mnie jakoś nie przekonuje... ale ważne, że Ci się podoba poza tym auto piękne
turdzi Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 widzie ze musisz tez hamule na zmime zmienac a to tak srednio wygodne
alvaro Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Ja mam podobnie jak Jędrek... Koło letnie średnio na fotach... Pewnie na żywca lepiej ale wóz ogólnie daje radę
Flyer Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 widzie ze musisz tez hamule na zmime zmienac a to tak srednio wygodne rzeczywiscie...
Orzeł Opublikowano 29 Października 2012 Autor Opublikowano 29 Października 2012 widzie ze musisz tez hamule na zmime zmienac a to tak srednio wygodne nie musze , akurat taką fotkie miałem jeszcze na seryjnych heblach Te mieszczą się w 18" bez problemu
gregski Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Zle to strasznie z mordy Dzieki za info. Kusi mnie remap ale nie mam czasu pojechac...
_Gabriel_ Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Wymien sobie IC przed remapem. Polecam, jesli sie decydujesz za soft
gregski Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Od biturbo? Dlubales swoj?
P-U-M-A Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Orzeł widziałem cię dzisiaj na lublincu:decayed:
Orzeł Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 to TY za mną jechałeś tym kombiczkiem??
P-U-M-A Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Dokladnie to byłem ja od razu wyczailem że to ty. Fajnie odszedleś ze świateł
Orzeł Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 , Bardzo ładnie się prezentuje Twój Avant
Orzeł Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 żyje żyje , poza kolejnymi kilometrami na liczniku nic się nie zmienia . Jakoś brak czasu i chęci...... nie to co kiedyś . Ostatnio bawiłem się aplikacją w telefonie i udało mi się uzyskać taki czas Czyli jak widać moc nadal jest - wymiana co 10 kkm oleju i filtrów ma swoje korzyści i autko śmiga bez problemów (wynik pewnie jest zbyt optymistyczny, ale ostatnio w kamieniu było 13.2 na 1/4 czyli tak jak przed rokiem ) Skoro już piszemy to może ktoś mi podpowie...... Czasem przy zjeżdżaniu z krawężnika (duży skok amorka) słychać jakby skrzypienie / pusty stuk z przodu w zawieszeniu. Zmieniłem górne mocowanie amortyzatora, byłem na szarpakach i nigdzie nie ma żadnego luzu, a stuk nadal czasem jest. Chciałem zmienić gumy na stabilizatorach (przód i tył), ale w ASO kupić można tylko całe stabilizatory.... a to mi się nie uśmiecha, szukałem samych gum i nigdzie nie występują. Może ktoś wie czy pasują od B7 np. ? albo ktoś miał podobnie i wie co to może być? Zgłębiłem temat drgań na kierownicy (u mnie tylko przy 19" kołach przy prędkości 100-130 km/h) i okazało się, że audi problem rozwiązało po 2010 roku (tuleje na wahaczu "bananie" zostały zmienione). Kupno 2 nowych wahaczy to 1800 pln w ASO . Ja jednak znalazłem alternatywę - tuleje poliuretanowe . Efekt? Po wymianie na kierownicy nie ma żadnych drgań i auto precyzyjniej się prowadzi. (Wyważałem koła kilka razy, zmieniałem na inne i ciągle kierownica lekko drgała, ale tylko na 19, przy 18 zimowych problemu nie ma). Dla potomnych: seryjna tuleja, która prawdopodobnie wpada w rezonans i przenosi to na kierownice: seria vs poliuretan: gdyby ktoś miał pytania i ten sam problem to chętnie pomogę. Dodam tylko, że to samo miałem w B7 (na 18 nic, na 19 już kierownica drgała, czemu ja wcześniej nie wpadłem na pomysł z tymi tulejami......)
Rekomendowane odpowiedzi