Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[All B8] A4 3.0 Tdi By Orzeł, 381Ps/726Nm By Dynosoft, Gwint -Black B*tch-


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie mam aktualnie pomysłu na to co bym jeszcze mógł zrobić :), może jakieś sugestie?

Tak z ciekawosci: jaki masz przebieg od czasu remapu? Zauwazyles jakies negatywne skutki modyfikacji?

Opublikowano

Ciekawa konfiguracja wnętrze S-line a z zewnątrz zderzaki, kratki i brak dyfuzora jak w standardzie. Za to maszynownia kozacka :wink: Jak to mówią na zderzakach się nie jeździ. Pozdr.

Opublikowano
Ciekawa konfiguracja wnętrze S-line a z zewnątrz zderzaki, kratki i brak dyfuzora jak w standardzie

Idealne połączenie dla A4 B8 :thumbup1:

Opublikowano

Tak z ciekawosci: jaki masz przebieg od czasu remapu? Zauwazyles jakies negatywne skutki modyfikacji?

Na modach zrobiłem już ok 50 kkm.

Zauważyłem - znów zaczyna mi mocy brakować :D.

Poza tym totalnie NIC się z autem nie dzieje. Spisuje się genialnie i szczerze mówiąc na dzień dzisiejszy nie widzę dla siebie lepszego auta

Set letni (bez naklejki na tylnej szybce - była tylko na zawody :) ) :

20120526588.jpg

20120526587.jpg

20120526586.jpg

set zimowy:

20111104670.jpg

20111104671.jpg

Opublikowano
Ciekawa konfiguracja wnętrze S-line a z zewnątrz zderzaki, kratki i brak dyfuzora jak w standardzie. Za to maszynownia kozacka :wink: Jak to mówią na zderzakach się nie jeździ. Pozdr.

Mówisz o fiacie :decayed: bo ja tu widzę zewnętrzny pakiet S-line/S4 :wink:

Opublikowano

no ta letnia felga mnie jakoś nie przekonuje... ale ważne, że Ci się podoba :good: poza tym auto piękne :hi:

Opublikowano

widzie ze musisz tez hamule na zmime zmienac a to tak srednio wygodne

Opublikowano

Ja mam podobnie jak Jędrek... Koło letnie średnio na fotach... Pewnie na żywca lepiej ale wóz ogólnie daje radę :decayed::wink:

Opublikowano
widzie ze musisz tez hamule na zmime zmienac a to tak srednio wygodne

rzeczywiscie... :grin:

Opublikowano
widzie ze musisz tez hamule na zmime zmienac a to tak srednio wygodne

nie musze :), akurat taką fotkie miałem jeszcze na seryjnych heblach ;) Te mieszczą się w 18" bez problemu

Opublikowano

Wymien sobie IC przed remapem. Polecam, jesli sie decydujesz za soft

Opublikowano

to TY za mną jechałeś tym kombiczkiem?? :)

Opublikowano

Dokladnie to byłem ja od razu wyczailem że to ty. Fajnie odszedleś ze świateł:slina:

Opublikowano
:), Bardzo ładnie się prezentuje Twój Avant :)
Opublikowano

Auto zyje ? coś nowego ? :kox:

Opublikowano

żyje żyje :), poza kolejnymi kilometrami na liczniku nic się nie zmienia ;). Jakoś brak czasu i chęci...... nie to co kiedyś :). Ostatnio bawiłem się aplikacją w telefonie i udało mi się uzyskać taki czas :)

ju0l.jpg

Czyli jak widać moc nadal jest - wymiana co 10 kkm oleju i filtrów ma swoje korzyści i autko śmiga bez problemów ;) (wynik pewnie jest zbyt optymistyczny, ale ostatnio w kamieniu było 13.2 na 1/4 czyli tak jak przed rokiem :))

Skoro już piszemy to może ktoś mi podpowie......

Czasem przy zjeżdżaniu z krawężnika (duży skok amorka) słychać jakby skrzypienie / pusty stuk z przodu w zawieszeniu. Zmieniłem górne mocowanie amortyzatora, byłem na szarpakach i nigdzie nie ma żadnego luzu, a stuk nadal czasem jest. Chciałem zmienić gumy na stabilizatorach (przód i tył), ale w ASO kupić można tylko całe stabilizatory.... a to mi się nie uśmiecha, szukałem samych gum i nigdzie nie występują. Może ktoś wie czy pasują od B7 np. ? albo ktoś miał podobnie i wie co to może być?

Zgłębiłem temat drgań na kierownicy (u mnie tylko przy 19" kołach przy prędkości 100-130 km/h) i okazało się, że audi problem rozwiązało po 2010 roku (tuleje na wahaczu "bananie" zostały zmienione). Kupno 2 nowych wahaczy to 1800 pln w ASO :D. Ja jednak znalazłem alternatywę - tuleje poliuretanowe :). Efekt? Po wymianie na kierownicy nie ma żadnych drgań i auto precyzyjniej się prowadzi. (Wyważałem koła kilka razy, zmieniałem na inne i ciągle kierownica lekko drgała, ale tylko na 19, przy 18 zimowych problemu nie ma). Dla potomnych:

seryjna tuleja, która prawdopodobnie wpada w rezonans i przenosi to na kierownice:

ckm2.jpg

seria vs poliuretan:

vnwh.jpg

:) gdyby ktoś miał pytania i ten sam problem to chętnie pomogę. Dodam tylko, że to samo miałem w B7 (na 18 nic, na 19 już kierownica drgała, czemu ja wcześniej nie wpadłem na pomysł z tymi tulejami......)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...