Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

a pamietasz ile zapłaciłeś za wzmocnienie sprzęgła? moze być na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1100zł, cennik masz na stronie

wszystko zalezy od tego co tam chcesz miec zrobione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ciekawi mnie jeszcze ile wytrzyma seryjne sprzegło?

W Q nie wytrzyma, chyba że zaczniesz używać mocy od 2. biegu:decayed:

Są znane przypadki FWD po 300KM i seria jakiś czas dawała radę:naughty: Podobno jak się rozgrzeje to całkiem dobrze klei...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ciekawi mnie jeszcze ile wytrzyma seryjne sprzegło?

W Q nie wytrzyma, chyba że zaczniesz używać mocy od 2. biegu:decayed:

Są znane przypadki FWD po 300KM i seria jakiś czas dawała radę:naughty: Podobno jak się rozgrzeje to całkiem dobrze klei...

teraz jak mam 193km to ładnie klei i nie ma zadnych problemów:wink: ok to narazie nie zmieniam zobaczymy co będzie po modach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szykuje mi się sprzęgło do wymiany i zastanawiam się co założyć.

Myślę o zwiększeniu mocy tak max do 230-250km, no i teraz przydało by się jakieś sprzęgło co to wytrzyma

Polećcie coś do mojego BFB 1.8T quattro

Myślałem o czymś takim:

http://www.europerformance.co.uk/pages/products/category_results.mhtml?category=blkdikvrclutches;car=audia4;manufacturer=blkdi;sub_category=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłanie swojego seryjnego sprzęgła do P. Radzikowskiego, koszt 1000 zł

Chyba że Cię stać to kupuj gotowy kit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że to kupa, piszą że wytrzyma do 25% więcej mocy niż seria, czyli nawet nie 200KM.

Kup nowe seryjne i wyślij do W-wy, w sumie koszt podobny, a będziesz miał zapas, bo wytrzyma pod 300KM:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opłaca się kupić K03s z pęknięciem przy klapce WG za 250 zł ? Prócz pęknięcia ponoć jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opłaca się kupić K03s z pęknięciem przy klapce WG za 250 zł ? Prócz pęknięcia ponoć jest ok.

Proste że się opłaca ale trzeba to pospawać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opłaca się kupić K03s z pęknięciem przy klapce WG za 250 zł ? Prócz pęknięcia ponoć jest ok.

Proste że się opłaca ale trzeba to pospawać :wink:

To akurat nie problem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie problem. Przecież można przystosować podłużny 1.8T do turbo z poprzecznego silnika. Jeżeli chodzi o wiarygodność to polecam w pełni gdyż zakupiłem oryginał k03 od tego chłopaka i jest to faktycznie oryginał. Zresztą kogo ja uczę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opłaca się kupić K03s z pęknięciem przy klapce WG za 250 zł ? Prócz pęknięcia ponoć jest ok.

Te turbinki mają taką przypadłość, w B5 też miałem pęknięcie, ale nie puszczała tam spalin więc nic z tym nie robiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie problem. Przecież można przystosować podłużny 1.8T do turbo z poprzecznego silnika. Jeżeli chodzi o wiarygodność to polecam w pełni gdyż zakupiłem oryginał k03 od tego chłopaka i jest to faktycznie oryginał. Zresztą kogo ja uczę ;)

chciałbym zobaczyć tą rzeźbe :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś tą firmę ?

http://moto.allegro.pl/audi-a4-1-8-t-tlumik-koncowy-przelotowy-i2264895351.html

Dają gwarancję dożywotnią ponoć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a orientujecie sie co za graty siedzą w S3 8L. Tak chodzi mi po głowie zakup takiego auta obowiązkowo z quattro z myślą porezania troche pod maską i dlatego pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a orientujecie sie co za graty siedzą w S3 8L. Tak chodzi mi po głowie zakup takiego auta obowiązkowo z quattro z myślą porezania troche pod maską i dlatego pytam.

A były S3 8L bez quattro ? :doh: Co do gratów to siedzi tam większe turbo, większe wtryski, 2 coolery, inny program :decayed: i całkiem inne quattro (to już nie jest stały napęd na 4 koła- haldex).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm skoro tak mówisz wiec wersja 210 różni sie od 225 tylko programem? Co jest wąskim gardłem tego silnika? Czy 270 po samym programie z wydechem jest do możliwe uzyskania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersje 210 i 225 różnią się tylko programem, ostatnio znajomi robili wersje 210 na totalnie seryjnych gratach, z przelotowym wydechem wyszło trochę ponad 260 kucy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...