pioteros 20 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Więc sam przekladasz i do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łepski 0 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Czy każdy może sobie przełożyć koras czy to się później jeszcze wyważa? Jak ze wszystkim są dwie szkoły. Jedni wyważają, inni nie Jeżeli zdajesz sobie sprawę, jakie są tam prędkości obrotowe - zapewne wyważysz:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 To jest fabrycznie już wyważony element, co innego gdy samemu wymienia sie łożyska i uszczelki a potem składa ponownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Tzn, ze to jest Melett czyli zamiennik czy tez Melett produkuje dla Borg Werner? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 BW nie sprzedaje chyba swoich zestawów naprawczych, a melett jest chyba najlepszym producentem zamiennikow turbin i ich elementów, jest to angielska firma więc nie jakas tania chinszczyzna Podejrzewam że spora większość nawet tych lepszych firm regenerujacych turba używa części melett Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom666 0 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Moze mnie ktos oświecic po co jest puszka aluminiowa montowana na bloku do ktorej idzie przewód z zaworu upustowego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 ja nie wiem o jakiej puszcze mowisz chyba ze chodzi ci o oil catch tank ale nie podlacza sie go do DV tylko do innego zaworka o ksztalcie grzybka - separatora odmy, OCT jest po to żeby łapał mgiełke olejową ktora paruje ze skrzyni korbowej, żeby nie brudziła dolotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elpiotrek 0 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 czesc, czy DownPipe musi byc z kwasu? czy moze byc z normalnej rury? material, z ktorego jest wykonany ma jakies znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 czesc, czy DownPipe musi byc z kwasu? czy moze byc z normalnej rury? material, z ktorego jest wykonany ma jakies znaczenie? nie ma znaczenia moim zdaniem, ja mam u siebie pospawany z zwykłej rury i daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elpiotrek 0 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 aha, ok a napisz czy rzeczywiscie jest duza róznica podczas jazdy z DP i bez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Na duzym doladowaniu bedzie dlawic na dolocie, guma sie zapada. Na sztywnym DP nie ma takiego zjawiska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelus 0 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 DP to downpipe wiec to wylot z turbiny a nie dolot, pomyliles z TIPem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 na DP turbo szybciej wstaje Dev, za mało śpisz chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Na duzym doladowaniu bedzie dlawic na dolocie, guma sie zapada.Na sztywnym DP nie ma takiego zjawiska. pomyliłeś Dp z tipem:wink: dużej różnicy nie odczulełem ale zawsze spalinyy mają łatwiej wydostac sie na zewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Na duzym doladowaniu bedzie dlawic na dolocie, guma sie zapada.Na sztywnym DP nie ma takiego zjawiska. pomyliłeś Dp z tipem:wink: dużej różnicy nie odczulełem ale zawsze spalinyy mają łatwiej wydostac sie na zewnątrz A masz jakieś mody porobione czy stock? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 ale cep ze mnie Pomyliłem z Tip-em A co do snu to macie rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Na duzym doladowaniu bedzie dlawic na dolocie, guma sie zapada.Na sztywnym DP nie ma takiego zjawiska. pomyliłeś Dp z tipem:wink: dużej różnicy nie odczulełem ale zawsze spalinyy mają łatwiej wydostac sie na zewnątrz A masz jakieś mody porobione czy stock? modów mam sporo ale jak miałem sam soft to wyciołem kata i może troche lepiej (szybciej) turbo wstawało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 popytalem jednej z firm ktora sprzedaje rdzenie meletta do k03/k03s, jest rok gwarancji bez limitu km, a w razie co oni nie zajmuja sie rozpatrywaniem gwarki tylko wysylaja turba do producenta wiec mysle ze za 850zł + nowy aktuator to jest niezla cena za praktycznie nowe turbo o ile muszle i klapka są ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 a ile oni zycza sobie za wsadzenie ich srodka w jakas obudowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 nie wiem pewnie tyle ile za robote przy wymianie turba, ja chyba skusze sie w nastepnym miesiacu na to bo icek mi sie podtapia od oleju reszte wymienie sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się