Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ona ma mniejsza średnice niż seryjna. Włożyłeś to bezpośrednio? Czy masz jakiś patent na zwiększenie średnicy, żeby to sztywno w koszu siedziało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ona ma mniejsza średnice niż seryjna. Włożyłeś to bezpośrednio? Czy masz jakiś patent na zwiększenie średnicy, żeby to sztywno w koszu siedziało?

Gdzies w internetach czytalem o montazu w ori koszu i tam zostal uzyty rekaw z neoprenu. Poszedlem ta droga i patent dziala ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie chciałem zapytać o trzy rzeczy związane z wirusem mam A4 B6 1.8 t BEX jak wiadomo siedzi tam K03s moje pytanka

1. czy robiąc wirus muszę zmienić zawór DV na jakiś mocniejszy np.Forge 007 ? czy mogę zostawić mój

2.czy aby wycisnąć co się da z tego turba musiałbym wymienić wtryski lub jakieś inne rzeczy czy seria podoła

3. czy po wirusie jadąc powiedzmy przez 500 kilometrów prędkościami pomiędzy 200 kmh a 220 kmh będzie szkodliwe wiadomo w Polsce to nie możliwe ale czasem jadę do rodziny do niemcowni i mam 95 procent autostrad bez ograniczeń to wtedy gniotę powiem , szczerze ten trzeci punkt to największy klin

wiem wiem wiem zaraz będzie cały temat jest o tym ale żadnych konkretów a za bardzo nie jestem obeznany w turbo doładowanych silnikach zawsze były wolnossaki dzięki z góry za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Mozna dac 007

2. Seria podola do 220kM

3. Lac dobry olej i dbac o chlodzenie turbo po zapier.....niu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można albo trzeba ? bo jeżeli mój wytrzyma to nie chce sobie robić zbędnych kosztów szczerze już szukałem takiego forge i nigdzie nie mogę namierzyć nawet myślałem nad zaworem od audi tt albo s3 ale nie wiem z jakim numerem one są

po wymianie wtrysków da się więcej ugrać ? czy ta turbina nie da rady i wymiana wtrysków nie ma najmniejszego sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz zdrowe DV to nie ma co sie martwic.

Przy wtryskach 380ccm ugrasz z 20kM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za odpowiedz to chyba się skuszę na te wtryski a DV sobie odpuszczę no i ma się rozumieć że idzie DP zamiast kata a pompa seria da rade na tych wtryskach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za odpowiedz to chyba się skuszę na te wtryski a DV sobie odpuszczę no i ma się rozumieć że idzie DP zamiast kata a pompa seria da rade na tych wtryskach ?

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/etapy-budowy-podnoszenia-mocy-1-8t-323143/

---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:05 ----------

ok dzięki za odpowiedz to chyba się skuszę na te wtryski a DV sobie odpuszczę no i ma się rozumieć że idzie DP zamiast kata a pompa seria da rade na tych wtryskach ?

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/etapy-budowy-podnoszenia-mocy-1-8t-323143/

Pompa wyrobi bez problemu przy serii K03s z której wyciśniesz maks ok.235 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok wielkie dzięki za wyrozumiałość i konkretne odpowiedzi i jeszcze chce się upewnić wtryski z silnika BAM to wtryski 380 i mi podejdą p&p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za odpowiedz to chyba się skuszę na te wtryski a DV sobie odpuszczę no i ma się rozumieć że idzie DP zamiast kata a pompa seria da rade na tych wtryskach ?

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/etapy-budowy-podnoszenia-mocy-1-8t-323143/

---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:05 ----------

ok dzięki za odpowiedz to chyba się skuszę na te wtryski a DV sobie odpuszczę no i ma się rozumieć że idzie DP zamiast kata a pompa seria da rade na tych wtryskach ?

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/etapy-budowy-podnoszenia-mocy-1-8t-323143/

Pompa wyrobi bez problemu przy serii K03s z której wyciśniesz maks ok.235 KM.

Seba, ten sterownik od AEB ma wlutowana podstawke i kosc. Co tam siedzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam problem z kolektorem wydechowym tzn, wydmuc**je mi uszczelke kolektor-turbo. czy konieczne jest wygrznie go przed splanowaniem czy juz wygrzał sie i wystarczy splanowac? dodoam że jeżdze na nim jakies 15tys km i jest ze stali kotłowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze masz naprezenie na wydechu, caly wydech ciagnie turbo w dol i sruby sie wyciagaja pod wplywem temp i naprezenia... ja tak mialem, pospawalem jeszcze raz wydech i jest lepiej ale jeszcze nie idealnie

zobacz czy sruby łapią luz że je mozesz co pare dni dokręcać, jesli tak to jest jak wyzej napisalem, ale wtedy musisz uwazac bo pewnego dnia sruby zrobia papa i zostanie ci szpilka do wydlubania z turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelek już było dużo, z kutej miedzi, nierdzewki, ori, kevlar. Zadna uszczelka nie wytrzyam jak flansza jest krzywa pytanie czy musze wygrzewać teraz kolektor czy już nie i samo planowanie wystrczy, ale chyba lepiej jak wygrzeje go w wysokich temp to bede miał pewność ze już siie nie pokrzywi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie mam, jakie powinny być jałowe obroty 1.8T BEX ?

Czy na zimnym i nagrzanym silniku obroty są takie same ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam problem z kolektorem wydechowym tzn, wydmuc**je mi uszczelke kolektor-turbo. czy konieczne jest wygrznie go przed splanowaniem czy juz wygrzał sie i wystarczy splanowac? dodoam że jeżdze na nim jakies 15tys km i jest ze stali kotłowej

kolektor rurowy ze ścianką około 3mm należy wygrzać w piecu w temp 850-900C przez około 3-4 minuty, następnie schładzać go wraz z stygnięciem pieca,

kolejnie splanować flansze i gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam problem z kolektorem wydechowym tzn, wydmuc**je mi uszczelke kolektor-turbo. czy konieczne jest wygrznie go przed splanowaniem czy juz wygrzał sie i wystarczy splanowac? dodoam że jeżdze na nim jakies 15tys km i jest ze stali kotłowej

Masz naprezenia na wydechu, cos jest zle spasowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam problem z kolektorem wydechowym tzn, wydmuc**je mi uszczelke kolektor-turbo. czy konieczne jest wygrznie go przed splanowaniem czy juz wygrzał sie i wystarczy splanowac? dodoam że jeżdze na nim jakies 15tys km i jest ze stali kotłowej

kolektor rurowy ze ścianką około 3mm należy wygrzać w piecu w temp 850-900C przez około 3-4 minuty, następnie schładzać go wraz z stygnięciem pieca,

kolejnie splanować flansze i gotowe.

i o to chodziło:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...