Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

warto nawet dla samego k04 i FMIC'u, nie kazdy potrzebuje 300+PS

podobnie myślał gregory, teraz myśli inaczej, lepiej kupić większe turbo które będzie mniej dmuchać i więcej wytrzyma przy podobnej mocy co z małej suszarki a wysilonej na maksa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak...tak Pucek :wink4:

Ten kolektor wydechowy to jest tragedia, nigdy nie widziałem gorszego. To już seryjny jest lepszy. Ten kto to spawał to kierował się prawami przepływu, ale chyba z systemu wodno-kanalizacyjnego. Nic dziwnego, że silnik odmówił posłuszeństwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ na wiosnę będę poprawiał lekko sprawność swojego silnika przyszła pora na zakup IC i teraz się zastanawiam jakiego wybrać :mysli: teoretycznie powinno być 230-250Ps i zastanawiam się jakiej wysokości wybrać intercooler ?? Zapewne będzie to chinol taki jak sprzedaje re5pect ale jakiej wysokości - 180 czy 230 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak założysz jakiś zderzak co da lepszą powierzchnię nawiewu niż ten ori to 230, a jakby połowa IC i tak miałaby być zasłonięta to już lepiej 180.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak założysz jakiś zderzak co da lepszą powierzchnię nawiewu niż ten ori to 230, a jakby połowa IC i tak miałaby być zasłonięta to już lepiej 180.

Nad zderzakiem się zastanawiałem i mam kilka opcji typu zderzak od S lub RS ewentualnie podobała mi się koncepcja Nosb-a ze zderzakiem RS i dodatkowo wyciętą częścią w miejscu tablicy rejestracyjnej :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyższy FMIC ,to większa powierzchnia oddawania ciepła, pomimo iż jest zasłonięty. Ja bym pchał coś większego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli połowa IC będzie za zderzakiem schowana to nie ma to sensu, bo ta połowa będzie się bardziej nagrzewać co obniży sprawność Coolera rzecz jasna. Tłumaczenie większy lepszy się nie sprawdza. To już lepiej jak powietrze płynie mniejszym cooler-em, ale takim który ma chłodzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a panowie orientuje sie ktos jaki FIMC wchodzi pod seryjny zderzak przedlifta 1.8t bez cięcia zderzaka (mowa o zewnetrznych czesciach, belke wiadomo trzeba podciac) przerabiał ktos temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli połowa IC będzie za zderzakiem schowana to nie ma to sensu, bo ta połowa będzie się bardziej nagrzewać co obniży sprawność Coolera rzecz jasna. Tłumaczenie większy lepszy się nie sprawdza. To już lepiej jak powietrze płynie mniejszym cooler-em, ale takim który ma chłodzenie.

hm... u aw69 tez icek jest zasloniety w duzej mierze przez zderzak.

robil testy - jezdzil i logowal auto ze zderzakiem i bez - i wielkich roznic nie bylo.

nie mam podstaw aby mu nie wierzyc :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym oddać auto na zrobienie programu w firmie compsport znajdującej się z bielsku.

Nie dzwoniłem tam jeszcze może ktoś wie jaki jest koszt takiej zabawy ? Chodzi mi tylko o program w mechanice nie mam zamiaru nic mieszać.

Zastanawiam się też jak odbije się to na wzroście spalania w czasie normalnej jazdy o butowaniu nie mowie wtedy to oczywiste ,że poleci do góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym oddać auto na zrobienie programu w firmie compsport znajdującej się z bielsku.

Nie dzwoniłem tam jeszcze może ktoś wie jaki jest koszt takiej zabawy ? Chodzi mi tylko o program w mechanice nie mam zamiaru nic mieszać.

Zastanawiam się też jak odbije się to na wzroście spalania w czasie normalnej jazdy o butowaniu nie mowie wtedy to oczywiste ,że poleci do góry.

a przeczytales chociaz ten temat?? bylo kilka razy o tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem temat może coś przeoczyłem ale o spalaniu i orientacyjnej cenie w compsport nic nie było.

z własnego doświadczenia mogę Ci napisać że jak tam zadzwonisz i powiesz że masz jedno auto do zrobienia to zaproponują Ci kwotę ok. 1500 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem temat może coś przeoczyłem ale o spalaniu i orientacyjnej cenie w compsport nic nie było.

z własnego doświadczenia mogę Ci napisać że jak tam zadzwonisz i powiesz że masz jedno auto do zrobienia to zaproponują Ci kwotę ok. 1500 zł

Złodziejstwo w biały dzień :gwizdanie: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie strasznie drogo. Muszę się zastanowić czy jest to opłacalne, niestety nie znam nikogo kto posiada auto z tym silnikiem po modyfikacjach.

Forum jest pełne takich ludzi, którzy dzielili się swoimi doświadczeniami. Wystarczy poszukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym oddać auto na zrobienie programu w firmie compsport znajdującej się z bielsku.

Nie dzwoniłem tam jeszcze może ktoś wie jaki jest koszt takiej zabawy ? Chodzi mi tylko o program w mechanice nie mam zamiaru nic mieszać.

Zastanawiam się też jak odbije się to na wzroście spalania w czasie normalnej jazdy o butowaniu nie mowie wtedy to oczywiste ,że poleci do góry.

Kolego poszukaj w necie zapisów na grupowy. Ja się umowiłem przez a3-club.net. Płacisz wtedy ok.1000zl i masz w tym hamownie przed i po. Jeśli chodzi o spalanie - nie zauważyłem dużych zmian. Za to wzrost mocy o 45KM i 60Nm rekompensował każdy dodatkowy grosz wydany na paliwo. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...