Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za odpowiedź :) o tym wkładaniu wtrysków już zdążyłem wyczytać :D pompa taka, żeby do 300km wystarczyła bo chce mieć trójkę z przodu docelowo i bez zakucia. Przy okazji zapytam, wczoraj zacząłem wymianę DP i owinąłem go taśmą, kolektor też owinę, a turbo stronę ciepłą też mogę owinąć czy lepiej nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To Nm wyginaja korby ;) teoretycznie gorna granica dla seryjnych to delikatnie narastajace 400Nm. Powyzej tego obowiazkowo trzeba zakuc. Na Twoim miejscu sprawdzilbym tez stan silnika i ewentualnie zrobil kapitalke przed pojsciem w powazna moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem po prostu, że to są okolice 300KM dla 1.8T przed zakuciem ;) To jest plan na razie odległy, na razie szykuje stage 1 i z mam pytanie: dzisiaj na miejsce kata wleciał DP 2,75"->2,5" i auto gorzej jedzie, czy możliwe, że padająca pompa paliwa jest bardziej odczuwalna po usunięciu kata? Przed wywaleniem auto przerywało około 5k rpm, czuć było szarpnięcie i dalej pomiędzy 5-7k już nie szedł równo, teraz już powyżej 3k auto ma większego muła i nie kręci się "gładko" tylko tak jakby coś delikatnie przerywa :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, pierwsza normalnie wkręcona, a druga przez tulejkę, wtyczka wpięta, wypinałem bo nie mogłem wykręcić i wyjąłem kata z drugą sondą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A 2 sonda nie bada tylko stanu kata?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na jakiś zaworek zwrotny ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ich tam w całym układzie ciśnień z 9 jest :) a więcej błędów nie ma?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Kurna tematy mi się chyba pomieszały :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Z racji tego ze mój kolektor wydechowy zaczął "puszczac" jest małe pękniecie.Moje pytanie czy warto przesiąść się na taki

z allegro za 450zł czy on coś daje oprócz ładnego wyglądu? czy może szukać standard taki jak jest.

silnik AEB 200koni

http://www.directupload.net/file/d/4117/xbu9wkkd_jpg.htm

pozdrawiam

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Z racji tego ze mój kolektor wydechowy zaczął "puszczac" jest małe pękniecie.Moje pytanie czy warto przesiąść się na taki

z allegro za 450zł czy on coś daje oprócz ładnego wyglądu? czy może szukać standard taki jak jest.

silnik AEB 200koni

http://www.directupload.net/file/d/4117/xbu9wkkd_jpg.htm

pozdrawiam

Marek

jak chcesz to mam od swojego AJLa, zdrowy

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem gorszej mocy po montażu kata i taśmy rozwiązany, taśma z tyłu przeszkadzała w pracy sztangi gruchy :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegos czasu po wkreceniu silnik na wyzsze obroty i odpuszczeniu gazu slychac jakby dzwiek z blow offa , wczesniej jakby tego nie zaobserwowalem , moc samochodu okolo 22x hp i przed strojeniem profilaktycznie zmienilem na nowa DV ( z 6miesiecy temu) moze byc , ze ona padla czy moze byc cos kompletnie innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...