Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mi przy FMIC, DP, TIP i stożek wypluło 193km, devastation wycisnoł 208km chyba więc okolice 200km powinieneś osiągnąć i jak będziesz robił program to zmień wtryski na troche większe bo te od AEB to porażka pod tym względem, np. Od s4 powinieś spasowac chyba

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Na K03 ile można tak realnie wyciągnąć? Bo zastanawiam się czy zmieniać na K04 czy zostać przy K03 tym bardziej że turbo ma nalatane jakieś 12k przebiegu dopiero :facepalm:

Tutaj masz różnice pomiędzy poszczególnymi turbinami:

K03-005 - Standard fit on ALL cable throttle B5 1.8T's INCLUDING the 180hp AJL engine.

K03-029 - Standard fit on Drive-by-wire B5's and most B6 1.8T's bar the "190" model. Similar in specifications to the normal K03 fitted to Golf/A3's

K03-073 - Standard fit on B6 190 model. Similar in specifications to the K03s fitted to Golf/A3's

K04-015 - Not standard fit, Borg Warner turbo designed to be a direct replacement upgrade for the longitudinal 1.8T.

K04-020 - Standard fit on the TT/S3

FrankenTurbo F4h-l - hybrid, see 'zine thread.

K03-005

Compressor Size: 36/50mm

Turbine Size: 36/45mm

Approx Power Rating: 150HP

K03-029

Compressor Size: 36/50mm

Turbine Size: 40/45mm

Approx Power Rating: 160HP

K03-073

Compressor Size: 38/51mm

Turbine Size: 40/45mm

Approx Power Rating: 190HP

K04-015

Compressor Size: 38/51mm

Turbine Size: 42/46mm

Approx Power Rating: 210HP

K04-020

Compressor Size: 42/56mm

Turbine Size: 42/50mm

Approx Power Rating: 260HP

Franken F4h-l

Compressor Size: 40/51mm

Turbine Size: 42/50mm

Approx Power Rating: 240hp

So there we have it. Shows us the reasonably readily available k03-073 turbo is a nice upgrade without going to the expense of a new k04-015 too.

References:

Review: FrankenTurbo K03-073 -- "The Mini K04"

Widze, że masz u siebie B5 więc jeśli to ori turbina k03-005 to cudów na tym nie bedzie.

Opublikowano
Mi przy FMIC, DP, TIP i stożek wypluło 193km, devastation wycisnoł 208km chyba więc okolice 200km powinieneś osiągnąć i jak będziesz robił program to zmień wtryski na troche większe bo te od AEB to porażka pod tym względem, np. Od s4 powinieś spasowac chyba

najlepsze chyba by były od tt 224ps BAM

Opublikowano

No tak właśnie 200 km by mi starczyło. Jeszcze jestem przed program także chciałbym wydech ogarnąć najpierw. Do tego bym wsadził TIP ale na ori puszce :wink:

Opublikowano

jakby co to mam wtryski Boscha 350cc/3bar 395cc/4bar pasują P&P do 1.8t

wydadzą do 250KM spokojnie, dobra i tańsza alternatywa dla szarych 380cc z audi s3 BAM:decayed:

Opublikowano

A właśnie tak jeszcze zapytam jakie wtryski mam seryjnie i jakie proponujecie wsadzić?

Opublikowano
jakby co to mam wtryski Boscha 350cc/3bar 395cc/4bar pasują P&P do 1.8t

wydadzą do 250KM spokojnie, dobra i tańsza alternatywa dla szarych 380cc z audi s3 BAM:decayed:

tańsza ale głośniejsza wtryski boscha inaczej chodzą... są głośniejsze:P

Opublikowano

można szukać wtrysków RC albo siemens DEKA ale to już kasa rzędu 600-800pln

ja jeżdżę na boschach 440cc i wcale głośno nie pracują

Opublikowano

ma ktoś może wykres z hamowni z przed założenia Tip-a i po założeniu ?? jaki daje efekt?

Opublikowano

ja na gratach jakich mam jeszcze nie zalozonych wtryskach od bam 380cc leza na polce wyplulo mi rowne 160g/s na doladowaniu 0.63b doladowanie takie mam do odcinki ustawione na mbc, wiecie moze gdzie jechac na program jestem z kolobrzegu... myslalem cos o gdansku do tune-up lub szczecin v-tech

Opublikowano

wampir

Te wszytskie turbiny co podałeś pasują P&P do AEB?

Opublikowano
wampir

Te wszytskie turbiny co podałeś pasują P&P do AEB?

K04-20 raczej nie bo jest od TT :whistling:

Opublikowano

Czyli najlepiej zapakować k04-15 lub k03-073? Teraz przynajmniej wie co szukać.

Opublikowano

nie wiem czy najlepiej, sa to najwydajniejsze opcje plug n play do AEB i innych 1.8T wzdluznych

Opublikowano

jawydajniejszą opcją P&P jest GT28RS eliminator:decayed:

Opublikowano

A w granice 220 lub 240km jaka będzie najlepsza? Pytaam bo chciałem zmienić na coś wiekszego,obecnie siedzi k03-005 po lekkim programie.

Opublikowano

K03S - wtryski 320/380cc - FMIC - DP - TIP i w granicach 230KM powinno pęknąć

Opublikowano
Czyli najlepiej zapakować k04-15 lub k03-073? Teraz przynajmniej wie co szukać.

Powodzenia :polew: prędzej znajdziesz igłę w stogu siana. No chyba że zamówisz nową (3500-4000zł) albo kupisz k04 chinol :decayed:

Fajna opcja to GT2X :whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...