JUZIU Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Mi przy FMIC, DP, TIP i stożek wypluło 193km, devastation wycisnoł 208km chyba więc okolice 200km powinieneś osiągnąć i jak będziesz robił program to zmień wtryski na troche większe bo te od AEB to porażka pod tym względem, np. Od s4 powinieś spasowac chyba
wampir Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Na K03 ile można tak realnie wyciągnąć? Bo zastanawiam się czy zmieniać na K04 czy zostać przy K03 tym bardziej że turbo ma nalatane jakieś 12k przebiegu dopiero Tutaj masz różnice pomiędzy poszczególnymi turbinami: K03-005 - Standard fit on ALL cable throttle B5 1.8T's INCLUDING the 180hp AJL engine. K03-029 - Standard fit on Drive-by-wire B5's and most B6 1.8T's bar the "190" model. Similar in specifications to the normal K03 fitted to Golf/A3's K03-073 - Standard fit on B6 190 model. Similar in specifications to the K03s fitted to Golf/A3's K04-015 - Not standard fit, Borg Warner turbo designed to be a direct replacement upgrade for the longitudinal 1.8T. K04-020 - Standard fit on the TT/S3 FrankenTurbo F4h-l - hybrid, see 'zine thread. K03-005 Compressor Size: 36/50mm Turbine Size: 36/45mm Approx Power Rating: 150HP K03-029 Compressor Size: 36/50mm Turbine Size: 40/45mm Approx Power Rating: 160HP K03-073 Compressor Size: 38/51mm Turbine Size: 40/45mm Approx Power Rating: 190HP K04-015 Compressor Size: 38/51mm Turbine Size: 42/46mm Approx Power Rating: 210HP K04-020 Compressor Size: 42/56mm Turbine Size: 42/50mm Approx Power Rating: 260HP Franken F4h-l Compressor Size: 40/51mm Turbine Size: 42/50mm Approx Power Rating: 240hp So there we have it. Shows us the reasonably readily available k03-073 turbo is a nice upgrade without going to the expense of a new k04-015 too. References: Review: FrankenTurbo K03-073 -- "The Mini K04" Widze, że masz u siebie B5 więc jeśli to ori turbina k03-005 to cudów na tym nie bedzie.
Inkognito Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Mi przy FMIC, DP, TIP i stożek wypluło 193km, devastation wycisnoł 208km chyba więc okolice 200km powinieneś osiągnąć i jak będziesz robił program to zmień wtryski na troche większe bo te od AEB to porażka pod tym względem, np. Od s4 powinieś spasowac chyba najlepsze chyba by były od tt 224ps BAM
WhyMe? Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 No tak właśnie 200 km by mi starczyło. Jeszcze jestem przed program także chciałbym wydech ogarnąć najpierw. Do tego bym wsadził TIP ale na ori puszce
Booster Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 jakby co to mam wtryski Boscha 350cc/3bar 395cc/4bar pasują P&P do 1.8t wydadzą do 250KM spokojnie, dobra i tańsza alternatywa dla szarych 380cc z audi s3 BAM:decayed:
WhyMe? Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 A właśnie tak jeszcze zapytam jakie wtryski mam seryjnie i jakie proponujecie wsadzić?
Inkognito Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 jakby co to mam wtryski Boscha 350cc/3bar 395cc/4bar pasują P&P do 1.8twydadzą do 250KM spokojnie, dobra i tańsza alternatywa dla szarych 380cc z audi s3 BAM:decayed: tańsza ale głośniejsza wtryski boscha inaczej chodzą... są głośniejsze:P
Booster Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 można szukać wtrysków RC albo siemens DEKA ale to już kasa rzędu 600-800pln ja jeżdżę na boschach 440cc i wcale głośno nie pracują
Inkognito Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 ma ktoś może wykres z hamowni z przed założenia Tip-a i po założeniu ?? jaki daje efekt?
wodi87 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 ja na gratach jakich mam jeszcze nie zalozonych wtryskach od bam 380cc leza na polce wyplulo mi rowne 160g/s na doladowaniu 0.63b doladowanie takie mam do odcinki ustawione na mbc, wiecie moze gdzie jechac na program jestem z kolobrzegu... myslalem cos o gdansku do tune-up lub szczecin v-tech
Booster Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Polecam :: TURBOELITA.PL lub Chip tuning gdask podnoszenie mocy TDI TSI TFSI - Tune-up.pl
kamilb5 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 wampir Te wszytskie turbiny co podałeś pasują P&P do AEB?
grzes1150 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 wampirTe wszytskie turbiny co podałeś pasują P&P do AEB? K04-20 raczej nie bo jest od TT
kamilb5 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Czyli najlepiej zapakować k04-15 lub k03-073? Teraz przynajmniej wie co szukać.
pioteros Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 nie wiem czy najlepiej, sa to najwydajniejsze opcje plug n play do AEB i innych 1.8T wzdluznych
Booster Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 jawydajniejszą opcją P&P jest GT28RS eliminator:decayed:
kamilb5 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 A w granice 220 lub 240km jaka będzie najlepsza? Pytaam bo chciałem zmienić na coś wiekszego,obecnie siedzi k03-005 po lekkim programie.
Booster Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 K03S - wtryski 320/380cc - FMIC - DP - TIP i w granicach 230KM powinno pęknąć
kamilb5 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Panowie co to za turbo? TURBOSPRĘŻARKA TURBINA AUDI A4 1.8T 53041015095B (3031775384) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Zastanawia mnie ilośc łopatek bo ma ich 8 czy to jest k04?
grzes1150 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Czyli najlepiej zapakować k04-15 lub k03-073? Teraz przynajmniej wie co szukać. Powodzenia prędzej znajdziesz igłę w stogu siana. No chyba że zamówisz nową (3500-4000zł) albo kupisz k04 chinol Fajna opcja to GT2X
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się