godski Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Wiem, że to nic nadzwyczajnego. Jednak seryjne od AVJ zaczęło się ślizgać przy 190 koniach więc seryjne od 1.8T nie wchodzi w grę. A seryjne od diesla normalnie podejdzie?Jeśli chodzi o sprzęgła to jest kompletnie zielony więc prosiłbym Was o wyrozumiałość. A co jeśli chodzi o sprzęgło z BEX-a? Aczkolwiek domniemam że z diesla mocniejsze ponieważ więcej niutków. Ale wolałbym nic nie przerabiać dlatego pytam o BEX-a? Mi na seryjnym sprzęgle i dwumasie BFB się nie ślizga. Komplecik od nowości. Moc około 230 niuton 330. Ale wózek ma 100% przebieg 135 kkm. I nie butuję spod świateł często.
Pawel_M Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Czy ktoś przerabiał temat zmiany sterownika z AEB 557T na 018R ?? Chodzi o to żeby nie bawić się w lutowanie kości, tylko strojenie przez obd....
pioteros Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 w usa podobno to robili po wywaleniu immo ---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ---------- silniku AGU miały te nowsze stery a fizycznie były tymi samymi co AEB/AJL
Pawel_M Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 w usa podobno to robili po wywaleniu immo---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ---------- silniku AGU miały te nowsze stery a fizycznie były tymi samymi co AEB/AJL Chcę to właśnie zrobić u siebie tylko pytanie czy immo trzeba całkiem wywalić czy wystarczy adaptacja, poza tym czy można na takim sterowniku 018R dojechać do tunera ??
pioteros Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 musialbys sprobowac ja miałem zamiar ale trafil mi się komp i licznik od AJLa kompy od AGU nie sa drogie
Pawel_M Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Takiego kompa z golfa mam w domu tylko boję się żeby w razie co czegoś nie upalić
pioteros Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 upalić nie upalisz raczej, najwyżej auto ci nie odpali
Pawel_M Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 To jutro założę ten 018R i zobaczę czy odpali po adaptacji immo...
kkrawat Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 ciekaw jestem czy ci to zagra..jak tak to tez zmieniam przed korektą softu
pioteros Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 aaa w AGU wtryski były deko większe, pasuja plug n play do AEBa, mam takie na sprzedaż nawet
Pawel_M Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Dzisiaj się okaże czy to będzie chodzić, jeżeli chodzi o wtryski to i tak czekają już 440.....
kkrawat Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Piotrek jak bede robił korekte to już z innym turbo i wtedy 320 minimum. A w zasadzie to pod k03s jakie najlepiej wsadzać ??
Booster Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 chinol, ale życzę aby się spisywał jak najlepiej:wink:
Pawel_M Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Jeżeli chodzi o kompa 018R to immo nie trzeba było wywalać a jedynie zaadoptować i po adaptacji auto odpaliło i jakoś tam jeździ. Teraz mam na stałe błąd 18259. Jedynie co zauważyłem to po przekręceniu kluczyka na zapłon za każdym razem uruchamia się na chwilę pompa paliwa czego wcześniej nie miałem i mam większego boosta o 0.2b
Venom666 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Moze i Chinol ale 2 lata gwarancji... szfagier lata w USA na niej juz 3 lata przy 1.5 Bara Wrzucilem zeby widzial ktos jaka jest roznica w wielkosci
pioteros Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Jeżeli chodzi o kompa 018R to immo nie trzeba było wywalać a jedynie zaadoptować i po adaptacji auto odpaliło i jakoś tam jeździ. Jedynie co to mam na stałe błąd 18259. Jedynie co zauważyłem to po przekręceniu kluczyka na zapłon za każdym razem uruchamia się na chwilę pompa paliwa czego wcześniej nie miałem i mam większego boosta o 0.2b To super tych kompow jest w ciul a są łatwe do programowania
Pawel_M Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Jeżeli chodzi o kompa 018R to immo nie trzeba było wywalać a jedynie zaadoptować i po adaptacji auto odpaliło i jakoś tam jeździ. Jedynie co to mam na stałe błąd 18259. Jedynie co zauważyłem to po przekręceniu kluczyka na zapłon za każdym razem uruchamia się na chwilę pompa paliwa czego wcześniej nie miałem i mam większego boosta o 0.2b To super tych kompow jest w ciul a są łatwe do programowania Kompa można zakładać do strojenia ale żeby założyć i jeździć na seryjnym sterowniku nie polecam. W moim przypadku kultura pracy silnika nie była najlepsza ( silnik nie równo chodzi gorzej się wkręca itp )
pioteros Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 jasne ze tak, tylko do strojenia ale to jest kolejny krok w przod jeśli chodzi o chipowanie naszych leciwych 1.8T ze sterem na dwa wtyki, teraz wiadomo ze sprawa jest naprawdę prosta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się