Tabasko Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 OK, dzieki za odpowiedz. A teraz kolejna sprawa, potrzebuję nr katalogowy DV 710n z audi RS4 bi T, podrzuci ktoś? Ewentualnie jaką DV włożyć do siebie...mam Forge 007 ale on przepuszcza.
Tabasko Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 osobiście nie sprawdzałem ale jak miałem wymieniane turbo 3 tygodnie temu to Grucha powiedział mi o 2 nieszczelnościach, jedną już zrobiłem (była na wężyku trójniku zaraz nad silnikiem) i została jeszcze DV ktoóra wg niego po sprawdzeniu przepuszcza.
Booster Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 wyciągnij i sprawdź dla pewności, Forge jest bardzo wytrzymałą DV, w razie czego to jest w pełni rozbieralny i można sprawdzić co jest powodem nieszczelności
Tabasko Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 OK, glupie pytanie, jak ja sprawdzic ?
Booster Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 wymontuj ją całkowicie, wciśnij tłoczek palcem do końca, następnie zatkaj szczelnie króciec podciśnienia i puść tłoczek, jeżeli opadnie to znaczy że puszcza, jeżeli nie opadnie to trzyma:wink:
wampir Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Jeśli nie opadnie tzn, że sie conajwyżej powinna dobrze otwierac, ale to nie znaczy że utrzyma szczelnie doładowanie
Tabasko Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 rozjaśniełeś mi to całkowicie Sprawdzę, Booster skąd załatwiłeś sobie Forge 008? Jakis ebay ?
Booster Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 w większości przypadków nie trzymania ciśnienia jest właśnie nieszczelność, ale wampir ma racje, warto przy okazji jego demontażu go rozebrać i sprawdzić sprężynę 008 kupiłem w Re5pect
Tabasko Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 jutro wjade na kanał i spr ta DV, może ktoś podrzucić nr katalogowy DV 710n z audi RS4 bi T w razie co ? Bo bez tego panowie z serwisu przecież mi nie zamówią
Tabasko Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 06a145710n Dzięki wielkie:hi: ---------- Post dopisany at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany at 19:03 ---------- koledzy przepraszam za spam, wrzuciłem logi swojej B6, możecie zerknąć ? http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/b6-1-8-t-q-logi-prosba-analize-285436/
Dev Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 jutro wjade na kanał i spr ta DV, może ktoś podrzucić nr katalogowy DV 710n z audi RS4 bi T w razie co ? Bo bez tego panowie z serwisu przecież mi nie zamówią w RS4 DV-ka jest taka sama jak w AEB N zostało zastąpione przez P
Tabasko Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 jutro wjade na kanał i spr ta DV, może ktoś podrzucić nr katalogowy DV 710n z audi RS4 bi T w razie co ? Bo bez tego panowie z serwisu przecież mi nie zamówią w RS4 DV-ka jest taka sama jak w AEB N zostało zastąpione przez P dobrze wiedzieć
WhiteBoy Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 tyle w temacie, dziękujemyps. przydalo by się to gdzies podwiesić bo ludzie robia 200KM w porywach 250 i kombinują o jakichś jednomasach co jest totalna bzdura... albo sprzeglo z diesla albo wzmocniony docisk i tarcza Sprzęgło z AWX siada na pewno na 1.8T z napędem na przód a co z quattro? Sprzęgło 1.8T quattro jest inne niż 1.8T fwd...
WhiteBoy Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Porównywałeś kiedyś te sprzęgła ? Wg katalogu mają różne numery. Kolega marcindlug ze sprzęgłem od AWX ma B5 ośkę, ja mam B6 quattro. katalogi pokazują całkowicie inne numery, człenio w sklepie twierdzi że fwd quattro to dwa różne sprzęgła.
pioteros Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Mogą mieć inny numer ale są zamienne, inny numer może wynikać z mocy docisku, ta jest i tak wieksza w dieslowskich, różnica między benzyna a dieslem jest taka że w benzynie tarcza ma sprężyny tlumiace a w dieslu ich nie ma ale jest to niezbyt istotne A Sprzęgła w q i fwd jeszcze raz powtarzam, w gruncie rzeczy są te same
krzysiekml Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Mogą mieć inny numer ale są zamienne, inny numer może wynikać z mocy docisku, ta jest i tak wieksza w dieslowskich, różnica między benzyna a dieslem jest taka że w benzynie tarcza ma sprężyny tlumiace a w dieslu ich nie ma ale jest to niezbyt istotneA Sprzęgła w q i fwd jeszcze raz powtarzam, w gruncie rzeczy są te same w avj ajl np.żadnych sprężyn nie ma w tarczy:whistling:
pioteros Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Może to odwrotnie było, w dieslowych były, nie pamiętam musiałbym do piwnicy zajrzeć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się