marcindlug Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Jak z trwałością tego??? Jaka jest róąnica między TD04/05, GT2X, a frankenturbo f4h-l? Daj na PW ile PLN za komplet. na audizine masz sporo aut 1.8t i 2.7bit latajacych na frankenturbo. nie widzialem zadnego tematu ze komus sie poddalo. wydajnosc f4h-l jest podobna do gt2x. jak kupowalem w zeszlym roku to wymienilem kilka maili z producentem How does your turbo compare to turbos like k03s, k04-015 or Garrett GT2X? odpowiedz: Very comparable to GT2X. But less expensive and safer for your engine.
omzig Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Jak z trwałością tego??? Jaka jest róąnica między TD04/05, GT2X, a frankenturbo f4h-l? Daj na PW ile PLN za komplet. na audizine masz sporo aut 1.8t i 2.7bit latajacych na frankenturbo. nie widzialem zadnego tematu ze komus sie poddalo. wydajnosc f4h-l jest podobna do gt2x. jak kupowalem w zeszlym roku to wymienilem kilka maili z producentem How does your turbo compare to turbos like k03s, k04-015 or Garrett GT2X? odpowiedz: Very comparable to GT2X. But less expensive and safer for your engine. No ok, ale wiesz jak to producent - każdy zachwala, ale z drugiej strony piszesz, że nie było jeszcze tematu, że ktoś narzekał... A regeneracja? Robią to u nas?
marcindlug Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 No ok, ale wiesz jak to producent - każdy zachwala, ale z drugiej strony piszesz, że nie było jeszcze tematu, że ktoś narzekał... A regeneracja? Robią to u nas? wiem wiem cytowalem go tylko odnosnie wydajnosci. jezeli chodzi o regeneracje to obstawiam ze nie powinno byc problemu. zasadniczo to sprezarka kkk i mysle ze wszelkie tematy lozysk/panewek, uszczelnienia itp itd to standardowe czesci. roznica to wirniki turbina/kompresor i obudowy strony zimnej oraz goracej (wydaje mi sie ze tutaj tylko klapka i sama srednica wastegate jest inna niz w k04-015)
pioteros Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 co może być przyczyną że silnik chodzi troche jak sieczkarnia w dalszym ciągu... ciśnienie oleju 1.8 na wolnych, 4-5 przy 2000-3000obr napinacz i łańcuch nowe... popychacze na oko ok żaden nie porysowany, wałki rozrządu też czy prowadnice zaworów jak są na maksa wyjechane będą powodowały dźwięki troche podobne do zużytego lańcucha? na wolnych obrotach jest ok dziwny rezonans wystepuje juz powyzej 1500-2000 obr, olej bierze ale nie dymi
Labiel Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 Jak olej bierze to może wskazywać na problem z zaworami ale nie koniecznie. Bo olej może brać na wiele sposobów a dymić nie koniecznie musi. Kumplowi silnik brał 1l oleju na 1000 km, silnik po rozebraniu okazał się szrot a mimo to silnik chodził bardzo dobrze i w ogóle nie dymił - sprawny kat wypalał wszystko.
pioteros Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 ja nie mam kata:P sprezanie też ok wrecz zawyzone ciut przez nagar, przynajmniej rok temu tak bylo jak sprawdzalem
wampir Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 Może trochę z innej beczki: Czy ktoś ma może jakąs liste części, które należy sprawdzić/wymienić przy określonym przebiegu? Drugie pytanie dla praktyków: Czy ktoś tesował Shell vpower nitro? Na stacji chyba są ich dwa rodzaje. Nitro+ i Nitro+100. Pierwsze to pb98 a drugie pb100? Czy po zalaniu pb100 trzeba np. kasować korekty lambdy żeby ECU skorzystał z lepszego paliwa?
omzig Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 celuj w TD05HR-16G6-10.5T 01580 Jest sens zakładać takie turbo i np wykręcić na niej tylko 230-250HP???
wampir Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Moim zdaniem nie, lepiej mieć mniejsze turbo, które daje więcej mocy z dolu gdzie się częściej z niej korzysta na codzien, ale zrobisz jak uwazasz. Możesz mieć np. hybryde na bazie k03 i jeszcze po kilku przeróbkach będziesz miał podobną moc.
omzig Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Rozumiem, szczególnie do jazdy miejskiej dól jest jak najbardziej potrzebny - w klekotach to co innego. Ale wiesz o co mi chodzi, żeby nie tego turba tak nie wysilać, wiesz żeby nie za szybko odbyła się regeneracja... a być może w przyszłości jak sos pozwoli będzie na celowniku 350+ np. ---------- Post dopisany 07-11-2013 at 14:01 ---------- Poprzedni post napisany 05-11-2013 at 22:06 ---------- up 1
pioteros Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 bezsens pakowac tyle w oske jak quattro w b5 mozna kupic za psie pieniadze
omzig Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 No 350+ to przesadziłem... Chodzi mi o takie turbo, które dość szybko wstaje i gdzie można wykręcić w granicach bezpieczeństwa te 250HP... ORI używka, bądź sprawdzony chinol... podpowiecie?
wampir Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Tak, hybryda (pytaj kolegi Gregor10) albo Frankenturbo F21 z USA za $999. Te turbiny wstają bardzo szybko i przynajmniej Frankenturbo pozwoli na 250KM bez większej spiny patrząc na przepływ jaki generuje. FrankenTurbo | F21 Hybrid Turbocharger for Longitudinal 1.8T Znając jednak polskie realia to lepiej poszukaj jakiejś k03-073 i zobacz to to potrafi zrobić z autem szczególnie, że B5 jest lżejsze od B6.
gelus Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 k03-073 to graniczy z cudem znalesc turo, w rozsadnych pieniadzach i zdrowe... poszukuje wlasnie i nie udaje mi sie znalesc, tez rozgladam sie za turbo ktore ogarnie ok 250KM, kiedys byl motyw kupienia samego rdzenia k03s/k04 przelozenia go do obudowy k03 ale czy ktos to praktykowal i jakies sprawdzone porady ? NOWA TURBOSPREZARKA TURBO VW AUDI SEAT SKODA 1.8T (3660950150) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
pioteros Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Wystarczy kupić turbo od bfb 029 i oddać tokarzowi na rozwiercenie strony zimnej, najprostsza przeróbka jaka może być i środek turba masz nowke, tylko że wyciągnie ona może 220km max
omzig Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Jak z trwałością tego??? Jaka jest róąnica między TD04/05, GT2X, a frankenturbo f4h-l? Daj na PW ile PLN za komplet. na audizine masz sporo aut 1.8t i 2.7bit latajacych na frankenturbo. nie widzialem zadnego tematu ze komus sie poddalo. wydajnosc f4h-l jest podobna do gt2x. jak kupowalem w zeszlym roku to wymienilem kilka maili z producentem How does your turbo compare to turbos like k03s, k04-015 or Garrett GT2X? odpowiedz: Very comparable to GT2X. But less expensive and safer for your engine. Frankenturbo niby dobra opcja, bo już trochę osób na tym jeździ i ponoć się sprawdza jak widać wyżej. Ale 1000 baksów plus transport i tak naprawdę uj wie co to będzie, a ciekawe jak z regeneracja tego tu na miejscu, to już chyba lepiej Gt28RS na miejscu nabyć albo od K64(www.performance.k64.pl SKLEP k64.pl - turbiny gt35 repliki , zawory wastegate blow off , mbc www.garage.pl). Niekoniecznie to musi byc pod ORI kolektor i nówka - ja np rozglądałem się za TD04HL-16T od Volvo plus nowy pospawany kolektor ze stali czarnej tej niby żaroodpornej albo baran ale też różne opinie o baranie słyszałem, że niby wolniej turbo wstaje ale lepsza góra. I tak szukam i szukam... ale nie musi to być na już, powoli będę sobie ciułał ale na co? ---------- Post dopisany at 21:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- Wystarczy kupić turbo od bfb 029 i oddać tokarzowi na rozwiercenie strony zimnej, najprostsza przeróbka jaka może być i środek turba masz nowke, tylko że wyciągnie ona może 220km max no właśnie, może max 220... a chciałbym żeby było luźne 250km z zapasem, żeby za szybko turbo nie pierdnęło.
gelus Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 jak nie problem znalesc turbo to problem co z kolektorem ... spawane pekaja, gotowiec ATP to tez ciezko dostac jedynioe na sprowadzenie i tez ponad tysiaka kosztuje... z poprzecznymi troche prosciej,
wampir Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 To cos chyba niezbyt dobrze szukasz żeby napedzic taka Gt35 to trzeba już mieć zrobione odpowiednio auto, pogadaj z kolega Boosterem. Frankenturbo dają gwarancje, a oprócz tego sprzedają CHRA za $150!!! Zreszta turbiny od volvo sa tanie, ale co z tego jak dochodzi kolektor, przewody olejowe, nowy TIP, DP i jak sobie to podsumujesz to się za glowe złapiesz... Zrob sobie arkusz i notuja każdy wydatek.
pioteros Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Hybrydy wychodzą 3 koła ponad, ale garrety nie taniej, kolektor to tysiak, tip 5 stow, dp też 5 stow, i samo turbo uzywka tysiak do tego przewody olejowe i cala masa roboty z montażem, a tamte są plugnplay i do tego nowe a nie używane
omzig Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 jak nie problem znalesc turbo to problem co z kolektorem ... spawane pekaja, gotowiec ATP to tez ciezko dostac jedynioe na sprowadzenie i tez ponad tysiaka kosztuje...z poprzecznymi troche prosciej, Jesli chodzi o kolektor to myśle, że Bakuś tu z A4(Nasza oferta) spokojnie ogarnie temat albo ROTOR z SR(Kolektory wydechowe AUDI - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum). ---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:29 ---------- To cos chyba niezbyt dobrze szukasz żeby napedzic taka Gt35 to trzeba już mieć zrobione odpowiednio auto, pogadaj z kolega Boosterem.Frankenturbo dają gwarancje, a oprócz tego sprzedają CHRA za $150!!! Zreszta turbiny od volvo sa tanie, ale co z tego jak dochodzi kolektor, przewody olejowe, nowy TIP, DP i jak sobie to podsumujesz to się za glowe złapiesz... Zrob sobie arkusz i notuja każdy wydatek. Arkusz wydatków? Będzie, pamiątka musi byc. Tak jak pisałem, z tym dłubaniem nie spieszno mi póki co, chcę odkładać w skarpetę żeby powoli kupować graty i jak juz wszystko sie uzbiera to wjadę w ten tjunink jak Intercity w tunel hehe. Jakbym miał od ręki 15 kafli to nawet bym sie nie zastanawiał, ale ćóz realia sa inne... Jak ktoś chce Frankenturbo plus IC, wydech, wtryski itd to piszcie do http://a4-klub.pl/members/marcindlug-10764/. ---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ---------- Wystarczy kupić turbo od bfb 029 i oddać tokarzowi na rozwiercenie strony zimnej, najprostsza przeróbka jaka może być i środek turba masz nowke, tylko że wyciągnie ona może 220km max A orientujesz się gdzie w okolicach Wawy jest tokarz znający sie na takiej robocie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się