MARCIN607 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Mam serię:-). Teraz mam avj z softem sportec na 180KM.
MARCIN607 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Ok dzięki. To jesxcze 2 pytanka. Sorry pytania alika ale jak,nie,zapytam sam to nawet jak 100razy przeczytam pewny nie będę. K04 pasujep&p? I czy poprawi się dół?? Znaczy żeby auto jechało,ok 2tyś obrotów nie 2.5?
pioteros Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 dol bedzie podobny bo ona jest tylko troche wieksza tak naprawde zaloz DP i przelot wydech zeby to poprawic co do k04- pamietaj ze tylko model 015 bedzie pasowal, i nie wystepowal on w zadnym aucie seryjnie
MARCIN607 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 dol bedzie podobny bo ona jest tylko troche wieksza tak naprawdezaloz DP i przelot wydech zeby to poprawic I nw korektę trzeba,jechać?? Czyli k04 z s3 czy cupry nie pasi?
Dev Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Mozesz dac K03S I trzeba szukac nieszczelnosci skoro turbo tak pozno sie podnosi ---------- Post dopisany at 10:40 ---------- Poprzedni post napisany at 10:38 ---------- Cupra ma poprzecznie silnik
MARCIN607 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Powinno wcześniej??już tak trochę latam bo zaraz po zakupie pytslem właśnie czy nie za późno wstaje i każdy pisał że jest ok. A normalnie auto jest lekko mułowate
MARCIN607 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 to jest 1.8t a nie 1.9tdi... Ooo i to wtedy też usłyszałem. Ale trochę dołu by się przydało. Ale nic trzeba zrobić jak napisałeś.
Dev Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Moj wstaje od 1600 obr i czuc to wyraznie Przy 2500 ciagnie rowno
MARCIN607 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 To u mnie jest muł,muł i od 2.5 ciągnie dopiero
pioteros Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 tomek ale ty masz ze 40km wiecej i niuta tez, 180pare a 230km to jest roznica nie mowiac juz o wadze b6 w quattro
MARCIN607 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 U mnie jest coś takiego http://www.sportec.ch/page3993.html
pioteros Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 widzis, nawet w opisie max max niut przy 3000 wiec kopa jako takiego odczuwasz dopiero po 2500... czyli to normalne
Dev Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Straszna bieda ten program Tam 200kM powinno byc od reki
Łukasz13 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Lepiej miec pewne bezpieczne 180 niż wyżyłowane 200km z którego w cieplejsze dni zostaje 170, jeszcze kwestia pomiarów bo niektórym wychodzi 200km z 160g a tymczasem na innej hamowni z 165g wychodzi troche ponad 190.
pioteros Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 jak sie nie ma icka to w upaly i ze 180 zostaje 165, jak wszystko jest dobrze dobrane to nie ma mowy o czyms niebiezpiecznym, i 200km beda ok jak sie ma dobre chlodziwo
wampir Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Bo przepływ to nie wszystko. Liczy się lambda, zapłon itp. itd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się