Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli teraz trzeba miec dodatkowe miejsce w FMICu na ten czujnik :grin:

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

hugo wkleil linka na fejsa

te 1.8T nie sa takie zle ostatecznie :decayed:

Opublikowano

W życiu bym nie powiedział, że 1.8T wywali 1000 kunia !!??

Opublikowano
A gdzie jest czujnik ciśnienia doładowania ???

W b5 jeszcze nie bylo czujnika...

Opublikowano

8500 obrotów :grin: Ile ori jest odcinka? 7500?

Opublikowano

6800

Opublikowano

Ale to co jest pod maską A4 B5 z linka to niewiele ma wspólnego z seryjnym 1.8T. Wszystko jest grubo i przede wszystkim na innym poziomie wydatków modyfikowane.

Opublikowano

jasne ze tak, powyzej 400 nawet tak jest, moze pompa wody jest oryginalna, i rolka rozrzadu :grin:

Opublikowano

Panowie możecie potwierdzić moje przypuszczenia...

Chodzi o to, że po wymienie turbo na hybrydę k03s, np. na drugim biegu przy wysokich obrotach, silnik traci moc, tak jakby był odcięty dopływ paliwa i ciśnienia z turbo. Kojarzy mi sięto z trybem awaryjnym, ale nie wiem jak wygląda tryb awaryjny, bo nie miałem okazji doświadczyć, chyba, że to to właśnie... Generalnie wtedy zazwyczaj mam już zapiętą trójkę, także redukujęna drugi bieg i po jakichś 50m przejechanych siłą rozpędu silnik zaczyna zachowywać się normalnie. Przypuszczam, że to właśnie tak wygląda wpadanie w tryb awaryjny. Z tego co wyczytałem w innych i w tym wątku rozumiem, że komp czyta, że silnik dostaje za mało paliwa w stosunku do powietrza i wpada w tryb awaryjny? Po zmianie turbo nie dawałem jeszcze wtrysków większych i nie stroiłem auta, zbieram graty jeszcze...

Możecie mi powiedzieć, czy wpakowanie wtrysków np. 380 i program powinny rozwiązać problem?

Opublikowano

Pompa paliwa ma za mala wgydajnosc, wtryski nic nie zmienia

Opublikowano

a jeśli tak dzieje się też na LPG? To gdzie szukać przyczyny ?

ponoć pompa w AJL jest taka jak w S4, to za mało jeszcze ?

To na jaką zmienić ?

Opublikowano

wrzuć logi bo przyczyn może być dużo

Opublikowano

Obstawiam zwykle odcięcie paliwa przez przeplywke bo przepływ się zwiększył na większym turbo, tak samo jakbys miał przeładowanie na MBC

Zrob logi jak juziu mówi, zobaczymy czasy wtryskow i ile pokazuje przepływka

Opublikowano
A gdzie jest czujnik ciśnienia doładowania ???

W b5 jeszcze nie bylo czujnika...

Nie było w aeb i ajl, wszystkie nowsze już mają :jerk:

Zrób test pompy paliwa, ale pewnie będzie tak jak Pioteros pisze.. ecu nie ogarnia k03s bez zmian w sofcie. Lpg też ustawiane pod stare turbo.

Najlepszym rozwiązaniem będzie virus a wcześniej skompletowanie reszty układanki czyli fmic+wtryski żeby się nie bawić w korekty.

Opublikowano

Fmic juz czeka na montaz a za wtryskami sie rozgladam... Na tablicy mi ktos 380 dziabnal za 150pln :)

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

pioteros ma wtryski które Ci w zupełności starczą i pasują p&p

Opublikowano

315/320@3bar chyba stykaja na k03s nie?

Opublikowano

spokojnie, jeżeli na dobra pompę paliwa to na 4 barach bedzie okolo 380cc wiec spokojnie starczy do 260hp+ a z k03s nie wyciągnie tyle:wink:

Opublikowano

Piotrek ma ceny za duze, w internetach taniej sa :)

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...