Dev Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Czyli teraz trzeba miec dodatkowe miejsce w FMICu na ten czujnik
wampir Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Nie, W orurowaniu jest miejsce na niego. Rura z gniazdem Mapsensora MAPSENSOR FLANSZA (4243481289) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
pioteros Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 hugo wkleil linka na fejsa te 1.8T nie sa takie zle ostatecznie
grubcio1980 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 W życiu bym nie powiedział, że 1.8T wywali 1000 kunia !!??
j4s2c2vr Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 A gdzie jest czujnik ciśnienia doładowania ??? W b5 jeszcze nie bylo czujnika...
Labiel Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 8500 obrotów Ile ori jest odcinka? 7500?
wampir Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Ale to co jest pod maską A4 B5 z linka to niewiele ma wspólnego z seryjnym 1.8T. Wszystko jest grubo i przede wszystkim na innym poziomie wydatków modyfikowane.
pioteros Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 jasne ze tak, powyzej 400 nawet tak jest, moze pompa wody jest oryginalna, i rolka rozrzadu
j4s2c2vr Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Panowie możecie potwierdzić moje przypuszczenia... Chodzi o to, że po wymienie turbo na hybrydę k03s, np. na drugim biegu przy wysokich obrotach, silnik traci moc, tak jakby był odcięty dopływ paliwa i ciśnienia z turbo. Kojarzy mi sięto z trybem awaryjnym, ale nie wiem jak wygląda tryb awaryjny, bo nie miałem okazji doświadczyć, chyba, że to to właśnie... Generalnie wtedy zazwyczaj mam już zapiętą trójkę, także redukujęna drugi bieg i po jakichś 50m przejechanych siłą rozpędu silnik zaczyna zachowywać się normalnie. Przypuszczam, że to właśnie tak wygląda wpadanie w tryb awaryjny. Z tego co wyczytałem w innych i w tym wątku rozumiem, że komp czyta, że silnik dostaje za mało paliwa w stosunku do powietrza i wpada w tryb awaryjny? Po zmianie turbo nie dawałem jeszcze wtrysków większych i nie stroiłem auta, zbieram graty jeszcze... Możecie mi powiedzieć, czy wpakowanie wtrysków np. 380 i program powinny rozwiązać problem?
Dev Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Pompa paliwa ma za mala wgydajnosc, wtryski nic nie zmienia
j4s2c2vr Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 a jeśli tak dzieje się też na LPG? To gdzie szukać przyczyny ? ponoć pompa w AJL jest taka jak w S4, to za mało jeszcze ? To na jaką zmienić ?
pioteros Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Obstawiam zwykle odcięcie paliwa przez przeplywke bo przepływ się zwiększył na większym turbo, tak samo jakbys miał przeładowanie na MBC Zrob logi jak juziu mówi, zobaczymy czasy wtryskow i ile pokazuje przepływka
Marc!n Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 A gdzie jest czujnik ciśnienia doładowania ??? W b5 jeszcze nie bylo czujnika... Nie było w aeb i ajl, wszystkie nowsze już mają Zrób test pompy paliwa, ale pewnie będzie tak jak Pioteros pisze.. ecu nie ogarnia k03s bez zmian w sofcie. Lpg też ustawiane pod stare turbo. Najlepszym rozwiązaniem będzie virus a wcześniej skompletowanie reszty układanki czyli fmic+wtryski żeby się nie bawić w korekty.
j4s2c2vr Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Fmic juz czeka na montaz a za wtryskami sie rozgladam... Na tablicy mi ktos 380 dziabnal za 150pln Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka
JUZIU Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 pioteros ma wtryski które Ci w zupełności starczą i pasują p&p
pioteros Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 315/320@3bar chyba stykaja na k03s nie?
JUZIU Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 spokojnie, jeżeli na dobra pompę paliwa to na 4 barach bedzie okolo 380cc wiec spokojnie starczy do 260hp+ a z k03s nie wyciągnie tyle:wink:
j4s2c2vr Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Piotrek ma ceny za duze, w internetach taniej sa Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się