Booster Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 ale przecież GT2X juz dawno jest robuione na dwóch płaszczach, wodnym i olejowym być może ale przez długi okres były produkowane bez chłodzenia wodnego i były z nimi problemy, a wszystkie gtx-y od zawsze miały wodę
Imhotet Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Widzial ktos jakis wykres z 1.8T z GTX na pokladzie? podbijam pytanie.. widział ktoś takie cos
JarusKK Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 A jeszcze wtrące się z pytaniem te żeliwne kolektory czy spawane na alledrogo co są to podejdą do tego tdo4h16tnp.http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-audi-vw-vag-seat-skoda-1-8t-t3-i4466145511.htmlczy ten http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-turbo-audi-seat-skoda-vw-1-8t-i4504587219.html
roman_tyk Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 ten pierwszy Ci sie rozleci a ten drugi jest pod t25 flansze czyli gt28 itp
Booster Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 nie ma dedykowanych kolektorów do 1.8t pod TD04 trzeba zlecić wykonanie takiego, koszta to około 1500pln
JarusKK Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 A to czemu rozleci ? spawy słabe czy materiał chu... ? podobno BartPol w okolicach kielc robi takie rzeczy.
Booster Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 słabe spawy, testowałem ten kolektor u siebie, po kilku dniach od naprężeń puściły spawy w kilku miejscach, poza tym to kolektor T3, tak jak pisałem, kilka firm w Polsce jest w stanie wykonać kolektor do 1.8t pod TD04/05 ale to koszta około 1500zł
roman_tyk Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 słabe spawy, testowałem ten kolektor u siebie, po kilku dniach od naprężeń puściły spawy w kilku miejscach, poza tym to kolektor T3, tak jak pisałem, kilka firm w Polsce jest w stanie wykonać kolektor do 1.8t pod TD04/05 ale to koszta około 1500zł a tego typu zeliwniaki tez testowales? http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-zeliwny-1-8t-t25-t28-garrett-i4503660412.html moze komuś sie przyda przy szukaniu mocy
Booster Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 żeliwne są nie do zajechania, jedynie co to warto zrobić porting bo odlewy nie są zbyt dokładnie wykonane
krzysiekvtec Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Takie pytanie, dlaczego powietrze z DV musi wracać na TIP , a nie może strzelać w atmosferę ?
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Kto moze dobrze ogarnąć porting głowicy ADR ?
TyBucu Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Bo masz przeplywke przed turbo. Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2
Booster Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Kto moze dobrze ogarnąć porting głowicy ADR ? VR Service
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Jakie koszty ? Mam dwie glowice, jedna z ADRa rocznik 1995r a druga z AJLa 2001r. Która bedzie lepsza ?
Booster Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 musisz przedzwonić i zapytać, adr napewno będzie lepszy bo jest na szerokim, do głowicy trzeba też przeportować kolektory
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Ssacy sobie ogarnę, wydechowy będzie z kwasu. Boost, daj jakis namiar na gosci. Podjadę sobie w tygodniu.
wampir Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 A czy przypadkiem na szerokim kanale nie bedize problemu z seryjnym kolektorem i malym turbo? Na SR była jakas TT z brakującymi 30KM po wymianie na glowice z AGU. PS: Co za gowno z tym forum, ze się nie da linku w odpowiedzi wkleic!!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się