Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale przecież GT2X juz dawno jest robuione na dwóch płaszczach, wodnym i olejowym

być może ale przez długi okres były produkowane bez chłodzenia wodnego i były z nimi problemy,

a wszystkie gtx-y od zawsze miały wodę

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Widzial ktos jakis wykres z 1.8T z GTX na pokladzie?

podbijam pytanie.. widział ktoś takie cos

Opublikowano

A jeszcze wtrące się z pytaniem te żeliwne kolektory czy spawane na alledrogo co są to podejdą do tego tdo4h16t
np.http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-audi-vw-vag-seat-skoda-1-8t-t3-i4466145511.html
czy ten http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-turbo-audi-seat-skoda-vw-1-8t-i4504587219.html

Opublikowano

ten pierwszy Ci sie rozleci

a ten drugi jest pod t25 flansze czyli gt28 itp

Opublikowano

nie ma dedykowanych kolektorów do 1.8t pod TD04

trzeba zlecić wykonanie takiego, koszta to około 1500pln

Opublikowano

A to czemu rozleci ? spawy słabe czy materiał chu... ? podobno BartPol w okolicach kielc robi takie rzeczy.

Opublikowano

słabe spawy, testowałem ten kolektor u siebie, po kilku dniach od naprężeń puściły spawy w kilku miejscach, poza tym to kolektor T3,

tak jak pisałem, kilka firm w Polsce jest w stanie wykonać kolektor do 1.8t pod TD04/05 ale to koszta około 1500zł

Opublikowano

słabe spawy, testowałem ten kolektor u siebie, po kilku dniach od naprężeń puściły spawy w kilku miejscach, poza tym to kolektor T3,

tak jak pisałem, kilka firm w Polsce jest w stanie wykonać kolektor do 1.8t pod TD04/05 ale to koszta około 1500zł

a tego typu zeliwniaki tez testowales?

http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-zeliwny-1-8t-t25-t28-garrett-i4503660412.html

garrety.jpg

moze komuś sie przyda przy szukaniu mocy

Opublikowano

żeliwne są nie do zajechania, jedynie co to warto zrobić porting bo odlewy nie są zbyt dokładnie wykonane

Opublikowano

Takie pytanie, dlaczego powietrze z DV musi wracać na TIP , a nie może strzelać w atmosferę ?

Opublikowano

Kto moze dobrze ogarnąć porting głowicy ADR ?

Opublikowano

Bo masz przeplywke przed turbo.

Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Kazde auto ma

Opublikowano

Kto moze dobrze ogarnąć porting głowicy ADR ?

VR Service

Opublikowano

Jakie koszty ?

Mam dwie glowice, jedna z ADRa rocznik 1995r

a druga z AJLa 2001r.

Która bedzie lepsza ?

Opublikowano

musisz przedzwonić i zapytać,

adr napewno będzie lepszy bo jest na szerokim,

do głowicy trzeba też przeportować kolektory

Opublikowano

Ssacy sobie ogarnę, wydechowy będzie z kwasu.

Boost, daj jakis namiar na gosci.

Podjadę sobie w tygodniu.

Opublikowano

A czy przypadkiem na szerokim kanale nie bedize problemu z seryjnym kolektorem i malym turbo?

Na SR była jakas TT z brakującymi 30KM po wymianie na glowice z AGU.

PS: Co za gowno z tym forum, ze się nie da linku w odpowiedzi wkleic!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...