krzysiekvtec Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 to jest filtr bawełniany k&n pewnie
pioteros Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 zapewne ale gabkowe pipercrossa tez maja sporo lepszy przeplyw podobno
krzysiekml Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 nie podejdą jak nie jak tak,takie mam i są P&P
krzysiekvtec Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Z długą dysza? I w avj ci to weszło?
krzysiekml Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 no a jak,wchodzą jak ori i pasują jak ori
krzysiekvtec Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 hmm w takim razie sorry za wprowadzenie w błąd
davidlive Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 a ja w sklepie odmówiłem bo mi dałes do myślenia że może zaczekam z zakupem. czyli wszystko jasne
krzysiekml Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 to są od porszaka 630cc/3b wtyka ev1 12ohm wysokość 63mm
davidlive Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 ale wez używki znajdź, wezmę nowe będą równo lać
krzysiekvtec Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 a ja w sklepie odmówiłem bo mi dałes do myślenia że może zaczekam z zakupem. czyli wszystko jasne mi po tym numerze który dałeś wyskakuje taki, a one do avj/bfb nie pasują, tylko krótkie
davidlive Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 http://sidmotorsport.pl/pl/wtryskiwacze/2094-wtryskiwacz-630cc-bosch.html dokładnie te chciałem kupić. Dev te z rovera jaka wydajność mają? swoją droga miałem takiego roverka
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 460ccm przy 3 barach 530-550 przy 4ech ale tutaj pewnosci nie mam.
pioteros Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 dev te wtryski to od rover 620ti, od 75 turbo byly małe, a sam silnik tez slaby
davidlive Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 0280158298 a te nie lepsze ? dev te wtryski to od rover 620ti, od 75 turbo byly małe, a sam silnik tez slaby Co do roverka 620ti ( miałem jako auto do zabawy) to powiem tak silnik za***isty, prosty i naprawdę bardzo wytrzymały. Moce w okolicach 400 ps nie są tu problemem. Minusem i to sporym jest skrzynia. A co do seri k w R75 hmmmm miałem inpowiem tak dość ciekawy motor. Choć niestety konstrukcyjnie słaby, wywala uszcze pod głowica i np u mnie przy 1.3 bada urwało pułki miedzy pierścieniami. Taki mały OT.
pioteros Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 0280158298 a te nie lepsze ? dev te wtryski to od rover 620ti, od 75 turbo byly małe, a sam silnik tez slaby Co do roverka 620ti ( miałem jako auto do zabawy) to powiem tak silnik za***isty, prosty i naprawdę bardzo wytrzymały. Moce w okolicach 400 ps nie są tu problemem. Minusem i to sporym jest skrzynia. A co do seri k w R75 hmmmm miałem inpowiem tak dość ciekawy motor. Choć niestety konstrukcyjnie słaby, wywala uszcze pod głowica i np u mnie przy 1.3 bada urwało pułki miedzy pierścieniami. Taki mały OT. serie K w roverach to klapa ze wzgledu na te uszczelki, stary 2.0turbo to jeszcze inna kontrukcja, stara sprawdzona jak nasze 1.8T
davidlive Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Wiem, miałem i to o to a mój ojciec ma r75 2.0d Wracając do tematu ten nr który podałem jak myślicie podejdą takie ?
roman_tyk Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Jakby ktoś z właścicieli 1.8T byłby zainteresowany testami to zapraszam: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/342327-projekt-antytheft-blokada-uruchomienia-nie-do-zlamania/
Maciej 6001 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Panowie. Kto na forum zajmuje się teraz hybrydami? Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się