Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

cena? na dwie sondy?

Po co Ci na dwie sondy do b5 ????

Jak chce na dwie, to kto mu zabroni? :decayed:

Rafał - mimo tego, że w ANB są dwie, to gdy wrzucasz DP, drugą sondę wyłączasz programowo, bo tulejki, kolanka i inne cuda rzadko zdają egzamin. (Ale też wyłączać nie trzeba - błąd drugiej sondy nie wpływa na pracę silnika podobno, tzn u mnie w ANB tak jest :D)

Bierzesz DP na jedną sądę i pare zł zaoszczedzonych. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, bardzo prosze o łopatoligiczną podpowiedz.

Robie niedługo FMIC, chce przy okazji wymienić wszystkie możliwe węże na silikonowe (juz kilka mi popękało - 16lat) możecie mi powiedzieć które będe w stanie kupić/dobrać do 1.8T ANB?

Nie piszę o podciśnieniach bo te już wymieniłem wszystkie na nowe.

I druga sprawa tyczy się tego fmica.

Mam szpeca co mi wszystko wyspawa za parę groszy tylko mam mu przywieźć wszystkie elementy układanki.

Po mimo całego tematu o FMIC nie znalazłem jakie kolanka tj. ilość , stopinie itd. oraz rury proste , trzeba kupić aby to poskładać do kupy.

FMIC będzie składany na rurach 57mm tak jak wlot i wylot.

Będzie mi ktoś to w stanie przybliżyć?

Z góry dziękuję :)

fmic.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena? na dwie sondy?

Po co Ci na dwie sondy do b5 ????

Jak chce na dwie, to kto mu zabroni? :decayed:

Rafał - mimo tego, że w ANB są dwie, to gdy wrzucasz DP, drugą sondę wyłączasz programowo, bo tulejki, kolanka i inne cuda rzadko zdają egzamin. (Ale też wyłączać nie trzeba - błąd drugiej sondy nie wpływa na pracę silnika podobno, tzn u mnie w ANB tak jest :D)

Bierzesz DP na jedną sądę i pare zł zaoszczedzonych. :naughty:

Nie wiedziałem że druga sonda nie wpływa na prace silnika. i o to chodzi że mam uszkodzoną drugą sondę .

tylko zależy jak to liczyć od strony turbo?

Mam dość spore spalanie ponieważ na pełnym zbiorniku robie 500 km i nie zapierdzielam .

Edytowane przez rafal9119
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga sonda testuje Ci tylko kata

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha czyli jeden wydatek mniej . bo miałem już ja zamawiać.

tylko teraz skąd sie bierze te ogromne spalanie.

12 L PB to chyba nie jest normalne na seryjne 1.8 T

Edytowane przez rafal9119
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga sonda służy do diagnozy kata, a skoro go Wycinasz to i sonda jest zbędna jednak aby się jej pozbyć musi być wyłączona.w programie.☺♻


Aha czyli jeden wydatek mniej . bo miałem już ja zamawiać.

tylko teraz skąd sie bierze te ogromne spalanie.

12 L PB to chyba nie jest normalne na seryjne 1.8 T

Takie spalanie w mieście to normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to chodzi że to nie miasto tylko dojazd do pracy 13 km przez 6 km silnik osiaga 90C.

zabieram sie za szukanie DP i powoli bede zwiekszał moc.

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dlugo Ci sie nagrzewa to auto.

Moj po 2km ma 90 stopni gdzie temp zewnetrzna jest bliska zeru.

Zaslon sobie całą chlodnice i zobacz co sie zmieni.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę??? to ja od zawsze muszę mieć coś nie tak a miałem już ze 3 termostaty :( muszę przejechać conajmniej 5 km

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dlugo Ci sie nagrzewa to auto.

Moj po 2km ma 90 stopni gdzie temp zewnetrzna jest bliska zeru.

Zaslon sobie całą chlodnice i zobacz co sie zmieni.

Też masz zasłoniętą chłodnice??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bo mam sprawny uklad.

Ale jak temp spada ponizej minus 10 to wrzucam pomiedzy dwie chlodnice. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dlugo Ci sie nagrzewa to auto.

Moj po 2km ma 90 stopni gdzie temp zewnetrzna jest bliska zeru.

Zaslon sobie całą chlodnice i zobacz co sie zmieni.

Dev nie czaruj 90 st po dwóch kilometrach? ile świateł po drodze? 8... wyjechanie z garażu i przejechanie 2 km zajmuje pewnie koło minuty lub dwie... na normalnej drodze bez przystanków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dlugo Ci sie nagrzewa to auto.

Moj po 2km ma 90 stopni gdzie temp zewnetrzna jest bliska zeru.

Zaslon sobie całą chlodnice i zobacz co sie zmieni.

Dev nie czaruj 90 st po dwóch kilometrach? ile świateł po drodze? 8... wyjechanie z garażu i przejechanie 2 km zajmuje pewnie koło minuty lub dwie... na normalnej drodze bez przystanków.

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dev nie czaruj 90 st po dwóch kilometrach? ile świateł po drodze? 8... wyjechanie z garażu i przejechanie 2 km zajmuje pewnie koło minuty lub dwie... na normalnej drodze bez przystanków.

Myślę że nie czaruje, bo mój BFB identycznie szybko się rozgrzewa, odpalę - pochodzi z minutę zanim szyby odparują itp. jadę 1 km i wskazówka temperatury się podnosi, jeszcze z 1km lub 1,5 i mam na blacie 90. Jak zimny to muskam go lekko gazem bez pałowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można jechac 2 km 10 minut a mozna jechac 2km 2 minuty ;) wiec troche to względne..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...