Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

u mnie kiedyś jak był nowy termostat to 3km i było 90 stC na blacie,teraz przypuszczam że wykrzaczył się ten oring i rozgrzanie zajmuje z 8km :facepalm:

,trasa ta sama :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa km mam do warsztatu. Gdy wjezdzam na pkac jest 90 stopni i nie ma to nic wspolnego z wiarą. Po drodze mam 4 swiatla ale jak sie "wstrzelę" to wszystkie przelatuje na zielonym.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba znów wymienię termostat :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja moge zrobic w 1.8t runde wokol miasta, w sumie z 10km i bedzie dopiero 70-80... ale tochyba reduktor mi wychladza, termostat nowy w garnku otwieral sie prawidlowo

za to 4.2 przy ostatnich mrozach -15, 2 minuty skrobania szyb, 2km i bylo juz ponad 70

Edytowane przez pioteros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi jak wygląda sprawa z trakcją przy mocach powyżej 200 km? Chodzi mi napęd na przód. Na wiosnę planuję jakieś mody i zastanawiam się w jaką moc celować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 220 jest tragedia ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u tego pana MrTea zerknij w wątku jak to jest i nie chciej wiedzieć jak jest ponad 250 na mokrych asfaltach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto służy mi głównie do komfortowego poruszania się w trasie. Przy serii na zimówkach 205/55/16 już często koła tracą przyczepność gdy przyśpieszam. Wiec chyba 200-210 km byłoby optymalnie?

Edytowane przez audicoman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 220 jest tragedia ;)

Czarna rozpacz
I to przez twoje turbo hehehe :) dobry zakup był ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy jak niuta pociagniesz.. w me7.5 mozna zrobic doładowanie po biegach ale za to trzeba dodatkowo dopłacic tjunerowi.. ogolnie na takim k03s + podstawa fmic,dp to trakcji mało na suchym ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starczy i zamiast tego silikonu na dv wspawaj sobie fi 25 rurke nie rób lipy

Edytowane przez krzysiekvtec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Przy serii na zimówkach 205/55/16 już często koła tracą przyczepność gdy przyśpieszam

zaloz letnie dobre kapcie 235/45/17 i troche problemu z trakcja zniknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy z trakcją się tylko zmienią bo zacznie w koleinach szaleć ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się pod pytanie. Z tym FWD to o kant d*py :) Czy oprócz szerszych opon co można zrobić w przednim zawieszeniu by poprawić trakcję ? Prócz montowania :quattro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W FWD nie pozwolisz sobie na tyle co w Q (nie mówię o mocy, a stylu jazdy), ale nie przesadzajmy jeździć się da, a opony dobrej marki z dobrym bieżnikiem i rocznikiem to podstawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiednio napisany program i ośka ogarnia duże moce.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...