Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jakby dorzucić do tego soft??? Byłby sens, czy gryzłoby się ze sobą? :mysli:

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

wręcz przeciwnie powinno być dużo lepiej

Opublikowano

a więc koleszka z Torunia jest skłonny oddać mi kasę bez problemu tak powiedział więc teraz polećcie mi kogoś blisko WLKP kto mógł by mi ogarnąć program do mojego AEB...

Opublikowano

A jakby dorzucić do tego soft??? Byłby sens, czy gryzłoby się ze sobą? :mysli:

albo jedno-albo drugie- soft-to masz profesjonalnie dobraną dawkę paliwa do ciśnienia, jakie jest w stanie wytworzyć, więc MBC-już jest zbędny :wink4:
Opublikowano

A jakby dorzucić do tego soft??? Byłby sens, czy gryzłoby się ze sobą? :mysli:

albo jedno-albo drugie- soft-to masz profesjonalnie dobraną dawkę paliwa do ciśnienia, jakie jest w stanie wytworzyć, więc MBC-już jest zbędny :wink4:

Nie ma sensu wrzucać wtrysków bez większej suszarki i softu :cool1:

Jak chcesz 180 kuca to wrzuć tak jak piszą stożek, tipa, fmic i Dp i wal na remap a nie zaczynasz od d*py strony :gwizdanie:

Poczytaj to sobie :wink4:

1vtgl.jpg

Opublikowano

jak zacząłem czytać to pomyślałem że warto podwiesić ale gdy doszedłem do VTG to :sick3:

Opublikowano

Jak chcesz 180 kuca to wrzuć tak jak piszą stożek, tipa, fmic i Dp i wal na remap a nie zaczynasz od d*py strony

na 180 koni to do tego zestawu MBC wystarczy :gwizdanie:

tylko jazda na MBC-to nie to samo, co odpowiednio "ułożona" mapa doładowania, na MBC przy momentalnym wciśnięciu gazu po osiągnięciu max doładowania-N75 może upuścić ciśnienie, bo mapa nie przewiduje takiego ciśnienia i potrzeba wcisnąć gaz ponownie-wtedy trzyma,na zmienionej mapie doładowania-nic takiego nie wystąpi, bo wszystko jest przewidziane

Opublikowano

Wczoraj miałem okazje się przejechać AVJtem idzie dużo słabiej niż moja BFB po wydedukowanym z logów remapie, a katalogowo AVJ ma 8.3 do setki a mój BFB 8.7 :mysli: Jestem ciekaw ile ma tera moja Adzia ma do setki :naughty: z obliczeń wynika że ma około 193Km

Opublikowano

Podepnę się pod temat.

Panowie co sądzicie o tym:

Wtryski 0280150951 + MBC, potem delikatnie bujnąć zapłon oraz dać 0,8 bara na MBC i ponoć mamy około 180 kucy

Jest to możliwe?????

Ponoć limitery w programie i czujniki stuku będą korygować błędy, więc jest to bezpieczne podniesienie mocy niewielkim kosztem...

Kolejny który chce się nauczyć na własnych błędach. To co chcesz zrobić to loteria, albo się uda albo nie i buum.

Wtryski mam od koleżki, są po regeneracji, były u niego w b5, ponoć ma je z S2ki, a zapłon Lemmiwinks albo VAGiem - parametry poprostu.

chodzi mi o ich przepustowośc,jaką mają :wink4: jeśli są większe od seryjnych-zalewać będzie silnik i check wyskoczy :gwizdanie:

a wiesz, o ile wyprzedzić zapłon?

Ori wtryski S2 mają 315cc@3bar(silnik 3B)

Opublikowano

A jakby dorzucić do tego soft??? Byłby sens, czy gryzłoby się ze sobą? :mysli:

albo jedno-albo drugie- soft-to masz profesjonalnie dobraną dawkę paliwa do ciśnienia, jakie jest w stanie wytworzyć, więc MBC-już jest zbędny :wink4:

Nie ma sensu wrzucać wtrysków bez większej suszarki i softu :cool1:

Jak chcesz 180 kuca to wrzuć tak jak piszą stożek, tipa, fmic i Dp i wal na remap a nie zaczynasz od d*py strony :gwizdanie:

Poczytaj to sobie :wink4:

1vtgl.jpg

ale brednie :D Kto to karwa pisał - jak się dowiem kto go spłodził... obiecuję że pomszczę :kox:

druga sprawa - po kiego wała pakować się w MBC :mysli: chyba w VTG Ci to doradzili :decayed:

trzecia sprawa

a katalogowo AVJ ma 8.3 do setki

:facepalm:

Z przepaści ? albo VTG tak twierdzi :mysli:

Opublikowano

a katalogowo AVJ ma 8.3 do setki

:facepalm:

Tu jest tabela Auto Centrum :gwizdanie:

http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b6.html

Może się pomylili i miało być 9,3 do setki

Bo mnie dziwiło że w tej tabeli 163Km jest wolniejszy niż 150Km

To jak w końcu jest :cool1:

Opublikowano

najzabawniejsze jest to:

1.8 T 150 / 5700 210 222 8.3

1.8TQ 190 / 5700 240 234 8.3

to by wyjaśniało dlaczego z AJL w Q i moje aeb jeszcze w serii szło łeb w łeb tyle że AJL w Q odszedł mi bo nie mielił. Co prawda to B6 a nie B5 ale ciekawe.

Opublikowano

najzabawniejsze jest to:

1.8 T 150 / 5700 210 222 8.3

1.8TQ 190 / 5700 240 234 8.3

to by wyjaśniało dlaczego z AJL w Q i moje aeb jeszcze w serii szło łeb w łeb tyle że AJL w Q odszedł mi bo nie mielił. Co prawda to B6 a nie B5 ale ciekawe.

w q jednak inaczej rozkłada się moc nie na 2 tylko na 4 koła są inne przełożenia i stąd te różnice

Opublikowano

ale żeby dodatkowa ośka z wałem i transferboxem wpieprzała aż 40 koni ?! nie wiem jaka jest różnica w wadze pomiędzy ośką i Q

Opublikowano

150 kg plus minus

Opublikowano

Natomiast w b7 auta 2.0TFSI z napędem na 4 koła są szybsze :decayed:

Opublikowano

A może ktoś podpowie jak dygnąć zapłon w 1.8T? bo nigdzie nie mogę znaleść konkretów :gwizdanie:

Opublikowano

zmieniając mapę ? :gwizdanie:

Opublikowano

jakie świece naj lepiej wsadzić do AEB na dużym doładowaniu.?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...