Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Skad wziales K04 ?

kupiłem regenerowaną albo to chinol ale jest i dmucha i radzi sobie. plan był i jest taki że jak siądzie po roku to kupię gareta

Opublikowano

Skad wziales K04 ?

kupiłem regenerowaną albo to chinol ale jest i dmucha i radzi sobie. plan był i jest taki że jak siądzie po roku to kupię gareta

Gdzie kupiłeś i ile dałeś? bo mam typka co ma nowe k04-15 chinole po 1250zł :gwizdanie:

Opublikowano

Skad wziales K04 ?

kupiłem regenerowaną albo to chinol ale jest i dmucha i radzi sobie. plan był i jest taki że jak siądzie po roku to kupię gareta

Gdzie kupiłeś i ile dałeś? bo mam typka co ma nowe k04-15 chinole po 1250zł :gwizdanie:

na allegdro kolesie są gdzieś koło leszna

Opublikowano

A nie poprawi to osiągów silnika? gdy kolektor będzie z kwasa i o lepszym przepływie?

nie ma sensu takie cos. poza tym najlepsze sa ori bo nie pekaja :wink4:

Opublikowano

Rozumiem, czyli dla spokoju można po prostu taśmą termoizolacyjną owinąć git dziękuję.A te turbawki k04 od motorów 2.7bit z a6 podchodzą pod aeb bez jakiejś większej kombinacji? czy coś trzeba rzeźbić? Bo mam okazję kupić z usa po taniości.

Opublikowano

nie owiniesz tak łatwo bo szczeliny są bardzo wąskie i ciężko grubą taśmę wsadzić

K04 nie było w A6 2.7. tam są te same co w S4 B5 i takie same wydajnościowo co w 1.8T bo to zwykłe k03 :wink4:

Opublikowano

to fakt, tylko szukaj kogoś pewnego bo wywalić kase na hybryde to nie sztuka. gorzej jak się wysra po paru kilometrach

Opublikowano

jak ja dzwoniłem do reampoland to mi powiedzieli że mogą zrobić ale nie dadzą gwarancji na turbiny. co do karambola to opinie są podzielone. rozjemca chyba ma od niego i śmiga.

Opublikowano

Faktycznie opinie są różne. Zaproponowali mi z karambola maks do 1400 zł koszt przeróbki. Coś trzeba będzie pomyśleć. A co do tej k04 to widzę na zdjęciu z aukcji jest blaszka z modelem k04 i numerem turbawki który podałem na poprzedniej stronie. Może w USA montowali k04 seryjnie?

Opublikowano

turbo o numerze 5304 988 0025 było montowane tylko w RS4 B5 (ASJ, AZR).

Opublikowano

nie wiem, nie spotkałem się z takim modem :mysli:

chociaż coś mi się obiło o uszy że albo lewa albo prawa będzie pasować bo któraś strona ma takie samo wyjscie wejscie od ICków ale nie dam sobie ręki obciąć

Opublikowano

Jak tak patrzę po zdjęciach to prawa wydaje się pasować. No nic, kupię ją i najwyżej sprzedam jak nie wyrzeźbię nic :>

Albo nie, lewa ma takie samo wyjście na icka, prawa ma strasznie długie i pokręcone.

Opublikowano

no to ta lewa powinna pasować

Opublikowano

coś około 180ps

coś przymało, na K04 i większych wtryskach :gwizdanie:

To auto to jedna wielka zagadka. Namieszane tam jest fest :gwizdanie: Po co wtryski..., po co 3" przepływka...., przy tej masie powietrza jaka jest u ciebie nie jest to wogóle potrzebne. A te teorie które piszesz mimo to co ci inni mówią są niesamowite :decayed:

Opublikowano

No to kupuje :decayed: zobaczymy co z tego wyjdzie :decayed:

cyknij foty przed przymiarkami chętnie je porównam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...