Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

3071 - 450km a nawet i 470 wiec tu jeszcze mocniej pewnie da rade :)

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

http://allegro.pl/nowa-turbina-turbo-ursus-1614-1604-1634-c-385-c385-i1977924446.html

ogień w szopie :naughty:[br]Dopisany: 20 Grudzień 2011, 19:59_________________________________________________tak ogólnie to mozna wrzucać turbinę jaką się chce byle by pod kolektor pod pasować smarowanie itd.?

Opublikowano

flansze przyspawać taką samą, jak w turbo i można wszystko :wink4:

Opublikowano

po nowym roku zabieram się rzeźbę swojej tak się podkręciłem po przeczytaniu co tu wyrabiacie :kox:[br]Dopisany: 20 Grudzień 2011, 20:05_________________________________________________

flansze przyspawać taką samą, jak w turbo i można wszystko :wink4:

ciekawe ile by wydmuchała taka jak wstawiłem od zeciora :kox:[br]Dopisany: 20 Grudzień 2011, 20:06_________________________________________________chociaż w ośce to i tak nie wiem czy jest sens

Opublikowano

chociaż w ośce to i tak nie wiem czy jest sens

dlaczego? przecież można silnik tak wysterować, zeby nie mielił kołami za każdym razem
Opublikowano

przy K04 jest juz problem :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

ale problem z czym,że moment ma z dołu? przecież można wysterować moment tak, zeby nie rwało gum za każdym razem...

Opublikowano

o robotę sie nie martwię, mam wprawę, ale przyznam sie że bardzo by mi ułatwiły pracę dane z wymiarami

mam juz przygotowane kolanka :> :> :> ale 50-tki :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

no ale najpierw musze łatwic turbo :mysli: :mysli: :mysli:

Danych z wymiarami brak. Nie wiem czy patrzyłeś na moje fotki w projekcie od spawania kolektora. Potrzebujesz starą glowicę 1.8 20V, stare K03 to mocujesz na stole w tej samej pozycji jak jest w oryginale i do dzieła.

Kolanka Fi 50 są za grube, turbo będzie później wstawać, poza tym nie masz szans z nimi przejść jeśli turbo jest tak blisko silnika.

Mam GT2X na sprzedaż, jakby co PW.

Opublikowano

nie,miałem problem z olejem lud doktorem w oleju jak zwał tak zwał wałki w głowicy się przytarły ogólnie syf kiła i mogiła wymieniłem wszystko tzn.głowa +wałki tyle że od APT :wallbash: taką miałem zalezało na czasie więc tak wyszło,a jak taka masakra w rozrządzie była to boję się co w turbinie jest

Opublikowano

Choć w sumie mam gdzieś kartkę z odrysowanymi flanszami w formacie 1:1

Opublikowano

Czyli 3076 nie głupi pomysł przy Quatrro i w końcu jakieś męskie nm można będzie wygenerować:evil:. Jak o $ chodzi nie będzie bolało aż tak bardzo :przebiegly: - największy ból to będzie kolektor, dolot, wydech, czyli rzeczy, których sam nie ogarnę ( spawać nie potrafię :wallbash: :wallbash: :wallbash: ).

O wstawanie się nie martwię - w Oplu 2.0 wstawała szybko i przy 3200rpm już ponad 1b pompowała :)

Dlaczemu skrzynia 5b się nie nadaje i musi być 6b - nm zabiją 5tkę? Pytam bo i tak i tak trzeba sprzęgło do Radzika będzie wysłać więc wymienić skrzynie to już najmniejszy problem ale osobiście przełożenia 5b mi się podobają :)

Opublikowano

Colo zapomniał Ci napisać że tylny most tez..... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Opublikowano

Czyli AEB z tym turbo = przebudowa reszty auta pod S4(napęd, hebel) ?

imo - tak uturbione auto nie nadaje się na ulice - to juz będzie setup dragowy - tylko, że biorąc pod uwagę masę 1.8T.... d*py to urywać nie będzie. Koszta > efekty

Podsumowując, nie ładowałbym się z taką kasą w 1.8T B5 - mając do dyspozycji w tej samej budzie 2.7bit - z ktorego spokojnie 400+ wydłubiesz - i w dodatku będzie to ciągle sprawny DC

Opublikowano

Czyli AEB z tym turbo = przebudowa reszty auta pod S4(napęd, hebel) ?

imo - tak uturbione auto nie nadaje się na ulice - to juz będzie setup dragowy - tylko, że biorąc pod uwagę masę 1.8T.... d*py to urywać nie będzie. Koszta > efekty

Podsumowując, nie ładowałbym się z taką kasą w 1.8T B5 - mając do dyspozycji w tej samej budzie 2.7bit - z ktorego spokojnie 400+ wydłubiesz - i w dodatku będzie to ciągle sprawny DC

Masz troche racji, ale nie mow, ze to do jazdy na codzien nie bedzie sie nadawac :)

3071 przy fajnym kolektorze i strojeniu mialo 1bar przy 3tys RPM....czyli jak moje :disgust::decayed:

Wiec daje rade :)

Te troche pozniej na pewno bedzie, ale do przezycia.

Drugi fakt to taki, ze jednak 2.7bit ma wiekszy potencjal ale pamietaj, ze 2.7bit 400KM to on bedzie robil z palcem w :dziura:

;)

Moj pazdzierz robil rs4 b5 Designera +400KM...

Wujek... napedy musisz, bo bedziesz mial jeszcze gorzej niz ja. Moja skrzynia niby byla fajna ale 2 bieg juz mocno zgrzyta ;) Tylko 6bieg ratuje...

Opublikowano

Ja dragowym w sumie autem jeździłem rok po mieście i do pracy a weekendami na nocnych, ba nawet trasa mazury-bielsko-biała czy czeste trasy poznań-mazury nie były mi obce mimo dragowego charakteru auta;), więc nie rozumiem czemu AEB z tym turbo ma być dragowe - przeca istnieją kontrolery doładowania czy przełączniki map w świniach ;)

2.7bi paroma jeździłem i... nie chcę - fajnie brzmi, prowadzi się dobrze, wyposażenie zazwyczaj miały full no i dumne S4 ale NIE CHCĘ - chcę coś z tym zrobić 1.8 nieszczęsnym - też z uwagi na ew. klasę na zawodach i PO PROSTU PODOBUJE MI SIĘ TO AUTKO i z Q na prawdę ciężko mi je póki co wk***ić;)

Póki co kupiłem M3 i urządzamy je powoooli i troszku podremontować trzeba i muszę poprzeliczać co będzie w moim zasięgu - czy AEB 300km+ za woreczek siana czy złożę sobie sam Corse 3.0 n/a póki co, która wessa takie 300km AEB(miałem 293km v6 w Kadecie kiedyś i po filmach z YT 300km AEB nie miałoby w ogóle podejścia a Corsa o 200kg lżejsza ;)... Za Audi napęd i prowadzenie i rodzinny charakter a za Crostą sleeperowatość i pełen zaskok i mimo, że to FWD też się daje ruszyć --->

---> moja ex z 480+nm na przedniej osi kontra 630km m3 turbo - wyrwałem zamułe bo dopiero w 12s filmu mi mapę przełączyło na full boosta...

Cinko ten tuning 1.8T widzę choć części jest sporo a turbinki zawsze ktoś mi znajdzie w good price - zobaczymy jak rachunek za meble przyjdzie :D

Opublikowano

to ja z innej beczki czy N75 w aeb jest takie samo jak w TT 225PS ?

Opublikowano

Na pewno jest inny. To jest zawór sterujący wastegate, a w TT 225 jest K04.

Opublikowano

Zasada działania powinna być taka sama czyli dostaje impuls i elektrozawór się otwiera i aktywuje gruchę. Steruje tym ECU. Chyba że K04 nie jest sterowana podciśnieniem ale nic mi o tym nie wiadomo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...