CoLo Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 3071 - 450km a nawet i 470 wiec tu jeszcze mocniej pewnie da rade
WIŚNIA Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 http://allegro.pl/nowa-turbina-turbo-ursus-1614-1604-1634-c-385-c385-i1977924446.html ogień w szopie [br]Dopisany: 20 Grudzień 2011, 19:59_________________________________________________tak ogólnie to mozna wrzucać turbinę jaką się chce byle by pod kolektor pod pasować smarowanie itd.?
domjenick Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 flansze przyspawać taką samą, jak w turbo i można wszystko
WIŚNIA Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 po nowym roku zabieram się rzeźbę swojej tak się podkręciłem po przeczytaniu co tu wyrabiacie [br]Dopisany: 20 Grudzień 2011, 20:05_________________________________________________ flansze przyspawać taką samą, jak w turbo i można wszystko ciekawe ile by wydmuchała taka jak wstawiłem od zeciora [br]Dopisany: 20 Grudzień 2011, 20:06_________________________________________________chociaż w ośce to i tak nie wiem czy jest sens
domjenick Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 chociaż w ośce to i tak nie wiem czy jest sens dlaczego? przecież można silnik tak wysterować, zeby nie mielił kołami za każdym razem
domjenick Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 ale problem z czym,że moment ma z dołu? przecież można wysterować moment tak, zeby nie rwało gum za każdym razem...
gregory Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 o robotę sie nie martwię, mam wprawę, ale przyznam sie że bardzo by mi ułatwiły pracę dane z wymiarami mam juz przygotowane kolanka :> :> :> ale 50-tki :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: no ale najpierw musze łatwic turbo :mysli: Danych z wymiarami brak. Nie wiem czy patrzyłeś na moje fotki w projekcie od spawania kolektora. Potrzebujesz starą glowicę 1.8 20V, stare K03 to mocujesz na stole w tej samej pozycji jak jest w oryginale i do dzieła. Kolanka Fi 50 są za grube, turbo będzie później wstawać, poza tym nie masz szans z nimi przejść jeśli turbo jest tak blisko silnika. Mam GT2X na sprzedaż, jakby co PW.
WIŚNIA Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 nie,miałem problem z olejem lud doktorem w oleju jak zwał tak zwał wałki w głowicy się przytarły ogólnie syf kiła i mogiła wymieniłem wszystko tzn.głowa +wałki tyle że od APT taką miałem zalezało na czasie więc tak wyszło,a jak taka masakra w rozrządzie była to boję się co w turbinie jest
gregory Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Choć w sumie mam gdzieś kartkę z odrysowanymi flanszami w formacie 1:1
wujek_kamil Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Czyli 3076 nie głupi pomysł przy Quatrro i w końcu jakieś męskie nm można będzie wygenerować. Jak o $ chodzi nie będzie bolało aż tak bardzo - największy ból to będzie kolektor, dolot, wydech, czyli rzeczy, których sam nie ogarnę ( spawać nie potrafię :wallbash: ). O wstawanie się nie martwię - w Oplu 2.0 wstawała szybko i przy 3200rpm już ponad 1b pompowała Dlaczemu skrzynia 5b się nie nadaje i musi być 6b - nm zabiją 5tkę? Pytam bo i tak i tak trzeba sprzęgło do Radzika będzie wysłać więc wymienić skrzynie to już najmniejszy problem ale osobiście przełożenia 5b mi się podobają
Dev Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Colo zapomniał Ci napisać że tylny most tez..... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
wujek_kamil Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Czyli AEB z tym turbo = przebudowa reszty auta pod S4(napęd, hebel) ?
QRi Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Czyli AEB z tym turbo = przebudowa reszty auta pod S4(napęd, hebel) ? imo - tak uturbione auto nie nadaje się na ulice - to juz będzie setup dragowy - tylko, że biorąc pod uwagę masę 1.8T.... d*py to urywać nie będzie. Koszta > efekty Podsumowując, nie ładowałbym się z taką kasą w 1.8T B5 - mając do dyspozycji w tej samej budzie 2.7bit - z ktorego spokojnie 400+ wydłubiesz - i w dodatku będzie to ciągle sprawny DC
CoLo Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Czyli AEB z tym turbo = przebudowa reszty auta pod S4(napęd, hebel) ? imo - tak uturbione auto nie nadaje się na ulice - to juz będzie setup dragowy - tylko, że biorąc pod uwagę masę 1.8T.... d*py to urywać nie będzie. Koszta > efekty Podsumowując, nie ładowałbym się z taką kasą w 1.8T B5 - mając do dyspozycji w tej samej budzie 2.7bit - z ktorego spokojnie 400+ wydłubiesz - i w dodatku będzie to ciągle sprawny DC Masz troche racji, ale nie mow, ze to do jazdy na codzien nie bedzie sie nadawac 3071 przy fajnym kolektorze i strojeniu mialo 1bar przy 3tys RPM....czyli jak moje Wiec daje rade Te troche pozniej na pewno bedzie, ale do przezycia. Drugi fakt to taki, ze jednak 2.7bit ma wiekszy potencjal ale pamietaj, ze 2.7bit 400KM to on bedzie robil z palcem w Moj pazdzierz robil rs4 b5 Designera +400KM... Wujek... napedy musisz, bo bedziesz mial jeszcze gorzej niz ja. Moja skrzynia niby byla fajna ale 2 bieg juz mocno zgrzyta Tylko 6bieg ratuje...
wujek_kamil Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Ja dragowym w sumie autem jeździłem rok po mieście i do pracy a weekendami na nocnych, ba nawet trasa mazury-bielsko-biała czy czeste trasy poznań-mazury nie były mi obce mimo dragowego charakteru auta;), więc nie rozumiem czemu AEB z tym turbo ma być dragowe - przeca istnieją kontrolery doładowania czy przełączniki map w świniach 2.7bi paroma jeździłem i... nie chcę - fajnie brzmi, prowadzi się dobrze, wyposażenie zazwyczaj miały full no i dumne S4 ale NIE CHCĘ - chcę coś z tym zrobić 1.8 nieszczęsnym - też z uwagi na ew. klasę na zawodach i PO PROSTU PODOBUJE MI SIĘ TO AUTKO i z Q na prawdę ciężko mi je póki co wk***ić Póki co kupiłem M3 i urządzamy je powoooli i troszku podremontować trzeba i muszę poprzeliczać co będzie w moim zasięgu - czy AEB 300km+ za woreczek siana czy złożę sobie sam Corse 3.0 n/a póki co, która wessa takie 300km AEB(miałem 293km v6 w Kadecie kiedyś i po filmach z YT 300km AEB nie miałoby w ogóle podejścia a Corsa o 200kg lżejsza ... Za Audi napęd i prowadzenie i rodzinny charakter a za Crostą sleeperowatość i pełen zaskok i mimo, że to FWD też się daje ruszyć ---> ---> moja ex z 480+nm na przedniej osi kontra 630km m3 turbo - wyrwałem zamułe bo dopiero w 12s filmu mi mapę przełączyło na full boosta...Cinko ten tuning 1.8T widzę choć części jest sporo a turbinki zawsze ktoś mi znajdzie w good price - zobaczymy jak rachunek za meble przyjdzie
Mabrothrax Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zaintrygowało mnie to turbo od traktora
szczuraz Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 to ja z innej beczki czy N75 w aeb jest takie samo jak w TT 225PS ?
Thom4s Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Na pewno jest inny. To jest zawór sterujący wastegate, a w TT 225 jest K04.
szczuraz Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zasada działania powinna być taka sama czyli dostaje impuls i elektrozawór się otwiera i aktywuje gruchę. Steruje tym ECU. Chyba że K04 nie jest sterowana podciśnieniem ale nic mi o tym nie wiadomo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się