Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Heheh a co on na "trzeźwo-naczczy" umysł lepiej myśli ;p :)

jest sobota wieczor,daj sie chlopakowi napic piwa,czy cos innego-a jesli chodzi o 1,8t-to nie BlowOff tylko DumpValve ''Forge'' (i nie chce byc niegrzeczny-ale juz bylo(nie jestem pewien,ale chyba nawet w tym watku) :gwizdanie:

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jeśli nie planujesz doładowania powyżej 1,5Bar-a i nie chcesz przepłacać to kup sobie DV z Audi TT APX,BAM czyli 225KM. Numer Volkswagenowski 06A 145 710N. To ciekawe i śmieszne ale np. w ASO DV z AEB 150KM kosztuje 160zeta, a DV z TT 90zł. "Forge 007" -370zł. Wybór należy do ciebie.

@ Domjenick

W ECU tak samo jak jest mapa wtrysku, jest mapa doładowania. Według niej ECU podaje odpowiedni sygnał na N75 i za pośrednictwem jego uchylając WG reguluje doładowanie. Tak na chłopski rozum :)

Opublikowano

Koledzy właśnie nie mogę dojśc jakiego blow offa mam założyc do 1.8T.... Nie ma nic na allegro dedykowanego do 1.8T może macie jakieś pomysły albo polecicie cos?? Pozdro :)

A kropka chcesz za zadawanie po raz setny tego samego pytania ? :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj:

Poczekaj do jutra do południa. Poziek się wyśpi i wszystko Ci wyjaśni :cool1:

Już wyjasniałem....szkoda, że nowym się szukać nie chce :confused4:

Opublikowano

pomysł całkowicie pozbawiony sensu

jeden duży frontcooler i po temacie

a tak na marginesie do jakiej mocy "wystarczy" ori zawór DV w AEB

nie moge znaleść na forum :confused4:

Opublikowano

Pomysł trochę bez sensu bo za podobne pieniądze, można zrobić FMICa a orurowaniem

Nie oceniam - podałem linka, może się komuś przyda. :decayed:

Opublikowano

Pomysł trochę bez sensu

...a powiem Ci Poziu,ze dobry dla kogos na Wyspie,bo tutaj wszelkie mody trzeba zglaszac w ubezpieczalni,co ma wymierny zwiazek ze skladkami-a tak,auto wyglada na pierwszy rzut oka na serie i zaden pies nie pomysli,zeby sie ''rozgladac'',takie kompletne ogledziny robia,jesli kogos zatrzymaja za niebezpieczna jazde(sciganie sie,nielegalna cwiartka itp)-jak cos znajda,to i auto zabiora... :wink4:
Opublikowano

I gdzie tam demokracja? - zaro swobody :thumbdown:

przykrecili srubke,bo duzo malolatow kupuje jakies corsy,czy peugeoty i ''tuninguja''te gowna,a potem sie zaczyna-najpierw przejazdzki po miescie-kto szybciej i glosniej,a potem wyjezdzaja za miasto i sie scigaja-oficjalnie nikt sie do tego nie przyznaje...ale psy raz ,czy dwa zobacza,ze auto chodzi troszke glosniej ,niz normalnie,jakies ksenonki,ciemne szybki i raz na jakis czas robia sobie wypad za miasto,przewaznie tam,gdzie taka mlodziez sie spotyka,przewaznie sa juz po fakcie,ale jak cos sie stanie -sprawdzaja wszystkich po kolei,tu nawet(przynajmniej w mojej ubezpieczalni)musisz nawet stozek zglosic,czy ciemne szybki-wszystkie upgrade's... o chipie-nie wspomne nawet...:wink4:
Opublikowano

do jakiej mocy "wystarczy" ori zawór DV w AEB

A ile masz tej mocy?

za kilka dni założę k04 + FMIC

po programie powinno być ze 150kW

Opublikowano

a tak na marginesie do jakiej mocy "wystarczy" ori zawór DV w AEB

DV z AEB powinien ci utrzymać nawet 1,5Bara bo więcej z K04 na pewno nie będziesz ładował, co prawda nie wiadomo jak długo bo zależy w jakim jest stanie. Wymień od razy DV na ten z TT 710N jest nawet tańszy niż ten z AEB.

psy raz ,czy dwa zobacza,ze auto chodzi troszke glosniej ,niz normalnie,jakies ksenonki,ciemne szybki i raz na jakis czas robia sobie wypad za miasto

musisz nawet stozek zglosic,czy ciemne szybki-wszystkie upgrade's... o chipie-nie wspomne nawet...:wink4:

Aaaach ci Angole, chciało by się powiedzieć gorsi od Niemców.

Opublikowano

do jakiej mocy "wystarczy" ori zawór DV w AEB

A ile masz tej mocy?

za kilka dni założę k04 + FMIC

po programie powinno być ze 150kW

mam nadzieje, że pochwalisz się wykresem :kox: :kox: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Opublikowano

oczywiscie ze sie pochwalę, :> choć nie spodziewam sie rewolucji

prawdę mówiąc nie zalezy mi na dużej mocy

ale chce aby autko mogło swobodnie "oddychać" :> :>

na starej k03 "wystraszyłem" 210kM, niutona nie pamietam ale cos ok 280

niestety turbina miała juz troche nalatane i rozleciała sie w mak jakis miesiąc po virusie :polew:

jeżeli teraz będzie 200-210 kM to i tak wystarczy

czasmi targam autem lawetę albo przyczepkę z quadem wiec w zupełności wystarczy

czekam jeszcze na kolektor z nierdzewki, za jakis miesiąc bedzie wszystko juz jezdzić

mam jeszcze problem ze sprzegłem bo przy 180 kM zaczęło sie slizgać z 2000km przebiegu :sick3:

i teraz zastanawiam sie nad nowym, może Radzikowski ?????

Opublikowano

i teraz zastanawiam sie nad nowym, może Radzikowski ?????

to dobry pomysł

ja u siebie mam własnie radzika i pęknło mi 50 tysięcy na nim

wyjmujesz swój dwumas i kompletne sprzęgło z dociskiem i wysyłasz do Radzikowskiego, on nabija tarczę nowymi okladzinami, zmienia sprężynę w docisku i wszystko to składa z dwumasem (dwumasa wczesniej tez splanuje) więc to dobra opcja jest moim zdaniem :wink4:

Opublikowano

taaaa.... zastanawiam sie tylko dlaczego po 2000 km zaczęło slizgać sie nowe sprzęgło

prawdopodobnie dostało po d*pie jak zdjąłem na kilka dni przewód idący do aktuatora od WG

Opublikowano

jak zdjąłem na kilka dni przewód idący do aktuatora od WG

brawo Jasiu :kox::naughty::tongue4:

Opublikowano

devastarion już rozumiem skąd masz takiego nicka :naughty:

A tak w ogóle, to jak ty z tym jeździłeś, biorąc pod uwagę, że ciągle komp ci robił odcinkę.

Opublikowano

taaaa.... zastanawiam sie tylko dlaczego po 2000 km zaczęło slizgać sie nowe sprzęgło

prawdopodobnie dostało po pupie jak zdjąłem na kilka dni przewód idący do aktuatora od WG

...ano na pewno,bo za duze doladowanko bylo :wink4: ale programik powinien rozlozyc moment i moc odpowiednio i nie powinno sie to powtorzyc...
Opublikowano

taaaa.... zastanawiam sie tylko dlaczego po 2000 km zaczęło slizgać sie nowe sprzęgło

prawdopodobnie dostało po pupie jak zdjąłem na kilka dni przewód idący do aktuatora od WG

To wyobraź se że u mnie jest tak normalnie, jak u ciebie kiedy zdjąłeś przewód z WG, tylko że u mnie jest jeszcze do tego podane paliwo :kox::naughty::polew:

A sprzęgło bez uślizgnięcia kleiło 15.000 km, trochę się poślizgało, a teraz znów klei. Dodam, że mam seryjne sprzęgło z 1.8T i to dosyć używane. To jakiś terminator chyba :)

to dobry pomysł

wyjmujesz swój dwumas i kompletne sprzęgło z dociskiem i wysyłasz do Radzikowskiego, on nabija tarczę nowymi okladzinami, zmienia sprężynę w docisku i wszystko to składa z dwumasem (dwumasa wczesniej tez splanuje) więc to dobra opcja jest moim zdaniem :wink4:

To najtańsza opcja na manie mocniejszego sprzęgła w 1.8T i jak się z czasem okazuje też chyba najlepsza.

Opublikowano

devastarion już rozumiem skąd masz takiego nicka :naughty:

A tak w ogóle, to jak ty z tym jeździłeś, biorąc pod uwagę, że ciągle komp ci robił odcinkę.

no i tutaj jest ten myk, nie było odcinki no chyba ze przy 7500 obr/min :>

troche mnie to martwi bo cos mi sie wydaje ze zanim kupiłem tego grzmota ktos w nim juz grzebał :kwasny::angry::confused4:

auto ciągnęło jak wsciekłe, przy ruszaniu na mokrej nawierzchni traciło przyczepnosc i to z Q

no i turbina tez juz sie odezwała i to druga którą zajezdziłem :polew: :polew: :polew:

na szczescie niedługo bedzie k04 :> :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...