Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od S3 podejdą jedynie szare

Podaj nr z wtrysków

0 280 155 892 i 06A 906 031 J

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Od S3 podejdą jedynie szare

Podaj nr z wtrysków

0 280 155 892 i 06A 906 031 J

Nie podejdą.

Poszukaj wtrysków o numereach: 0280156061 06A906031BA

wydajność:

320cc przy 3 bar

371cc przy 4 bar

Opublikowano

Witam trzy dni temu dalem audi do wystrojenia silnik avj -wtryski 320cc-turbo hybryda k04-wywalony kat - FMIC -dolot z kwasu-filtr ITG-forg007 na tych gratach wyszlo 220 km i 310nm , (mialo byc wiecej lecz wynik ograniczylo sprzeglo i wtryski) problem jest w tym ze przy 5.5 tys obrotow auto zamula jedzie do 180-190 km/h i koniec podobno przez wtryski, jakich szukac wtryskow p&p i jaki byl by koszt wzmocnienie szprzegla ? A moze to pompa paliwa juz nie domaga?

Opublikowano

Dorzuć pompe walbro "inline", starą zostaw na miejscu, wtryski bosch 440cc green giants, są dostępne od ręki na rynku ok 1000zł za komplet 4 szt, sprzęgło wyślij do radzikowskiego, koszt ok 1000zł.

Opublikowano
Od S3 podejdą jedynie szare

Podaj nr z wtrysków

0 280 155 892 i 06A 906 031 J

Nie podejdą.

Poszukaj wtrysków o numereach: 0280156061 06A906031BA

wydajność:

320cc przy 3 bar

371cc przy 4 bar

takie własnie mam u siebie

Opublikowano
Od S3 podejdą jedynie szare

Podaj nr z wtrysków

0 280 155 892 i 06A 906 031 J

Nie podejdą.

Poszukaj wtrysków o numereach: 0280156061 06A906031BA

wydajność:

320cc przy 3 bar

371cc przy 4 bar

takie własnie mam u siebie

Takie też siedzą w A4 BEX :whistling: Od S3 są jeszcze te szare 0 280 156 063 , 06A 906 031BC - 380ccm na 3 barach :kox: i też pasują p&p.

Opublikowano
Witam trzy dni temu dalem audi do wystrojenia silnik avj -wtryski 320cc-turbo hybryda k04-wywalony kat - FMIC -dolot z kwasu-filtr ITG-forg007 na tych gratach wyszlo 220 km i 310nm , (mialo byc wiecej lecz wynik ograniczylo sprzeglo i wtryski) problem jest w tym ze przy 5.5 tys obrotow auto zamula jedzie do 180-190 km/h i koniec podobno przez wtryski, jakich szukac wtryskow p&p i jaki byl by koszt wzmocnienie szprzegla ? A moze to pompa paliwa juz nie domaga?

Jaki masz regulator ciśnienia paliwa ??

Opublikowano

AVJ ma seryjnie 4 barowy regulator

Opublikowano

a AEB lub AJL ???

przyznam sie że nie sprawdząłem u siebie

Opublikowano

AEB ma 3 barowy, a AJL może mieć 4

Opublikowano

sprawdze przy najblizszej okazji :wink:

Opublikowano

Panowie mam pytanie. Mam 1.8t aeb po chipie, na sejyjnej k03 wypluło 193km, teraz włożyłem hybryde k03s i wg wskaźan sondy to jest teraz za ubogo. wcześniej na przepływce pokazywało max 164g/s a teraz 177. i maje pytanie czy jeżeli włoże teraz wtryski 320cc to będzie za bogato?

Opublikowano

niekoniecznie, może akurat "wstrzelisz" się w dawkę :decayed: załóż i najwyżej na korektę podjedziesz:wink4:

Opublikowano

Ostatnio dużo czytam o tuningu silnika 1.8t w a4 i znalazłem ciekawy filmik

Firma APR wzięła seryjną A4 1.8T quattro i zrobiła z niej 340Km.

Wszytko robili stopniowo. Modyfikacja potem test na torze i tak po każdej kolejnej modyfikacji:

-program

-program plus większe wtryski

-program, wtryski, wydech

-itd.

http://www.a4mods.com/library/videos/track/aprtuneda4_movie.wmv

---------- Post dopisany at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:15 ----------

Robiłem ostatno logi i zlogowałem blok 120 z momentem obrotowym.

Najwyższa wartość to 274Nm w porównaniu z seryjnym 225Nm i 260 przed założeniem FMIC:decayed:

A tak wyglądają wartości i wykres:naughty:

Może jakieś komentarze

momentobrotowy.jpg

Opublikowano
a AEB lub AJL ???

przyznam sie że nie sprawdząłem u siebie

AJL jest ogólnie za***isty..wszyscy o nim wiedzą, ale nikt nie wie co tam siedzi :facepalm::decayed:

Opublikowano

Kto z was zakładał DP do 1.8t z dwiema sondami. Mam DP i tulejkę dystansową. Potrzebuję coś jeszcze do tego? Szykuje się do założenia a wiem że z tą sondą to nie tak łatwo:kwasny:

Opublikowano
AEB ma 3 barowy, a AJL może mieć 4

Jeśli wierzyć Etce regulator paliwa jest taki sam w obu silnikach. Nawet ADR i AFY czyli wolnossące mają taki sam. Tak samo wtryskiwacze paliwa - AJL i AEB mają takie same numery.

Opublikowano
Kto z was zakładał DP do 1.8t z dwiema sondami. Mam DP i tulejkę dystansową. Potrzebuję coś jeszcze do tego? Szykuje się do założenia a wiem że z tą sondą to nie tak łatwo:kwasny:

Tulejke bym olał :grin: Tylko wyciąć drugą sondę programowo i po problemie. Nie zapomnij o uszczeleczkach i nastaw się że śruby czy też sondy mogą się poukręcać mimo podlewania WD40 :decayed:

Opublikowano

Może jakieś komentarze

niezły niut i jeśli pozwala swobodnie wyprzedzać-to spoko, bo jeśli chodzi o cyferki-mnie osobiście to nie jara:wink4:

Opublikowano

Domjenick a wy jak wsadziliście gtra do tego bexa to wam suszara K03s nie została:naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...