Dev Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Od S3 podejdą jedynie szarePodaj nr z wtrysków 0 280 155 892 i 06A 906 031 J
Booster Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Od S3 podejdą jedynie szarePodaj nr z wtrysków 0 280 155 892 i 06A 906 031 J Nie podejdą. Poszukaj wtrysków o numereach: 0280156061 06A906031BA wydajność: 320cc przy 3 bar 371cc przy 4 bar
dawid97531 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Witam trzy dni temu dalem audi do wystrojenia silnik avj -wtryski 320cc-turbo hybryda k04-wywalony kat - FMIC -dolot z kwasu-filtr ITG-forg007 na tych gratach wyszlo 220 km i 310nm , (mialo byc wiecej lecz wynik ograniczylo sprzeglo i wtryski) problem jest w tym ze przy 5.5 tys obrotow auto zamula jedzie do 180-190 km/h i koniec podobno przez wtryski, jakich szukac wtryskow p&p i jaki byl by koszt wzmocnienie szprzegla ? A moze to pompa paliwa juz nie domaga?
Booster Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Dorzuć pompe walbro "inline", starą zostaw na miejscu, wtryski bosch 440cc green giants, są dostępne od ręki na rynku ok 1000zł za komplet 4 szt, sprzęgło wyślij do radzikowskiego, koszt ok 1000zł.
Dev Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Od S3 podejdą jedynie szarePodaj nr z wtrysków 0 280 155 892 i 06A 906 031 J Nie podejdą. Poszukaj wtrysków o numereach: 0280156061 06A906031BA wydajność: 320cc przy 3 bar 371cc przy 4 bar takie własnie mam u siebie
grzes1150 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Od S3 podejdą jedynie szarePodaj nr z wtrysków 0 280 155 892 i 06A 906 031 J Nie podejdą. Poszukaj wtrysków o numereach: 0280156061 06A906031BA wydajność: 320cc przy 3 bar 371cc przy 4 bar takie własnie mam u siebie Takie też siedzą w A4 BEX Od S3 są jeszcze te szare 0 280 156 063 , 06A 906 031BC - 380ccm na 3 barach i też pasują p&p.
Pawel_M Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Witam trzy dni temu dalem audi do wystrojenia silnik avj -wtryski 320cc-turbo hybryda k04-wywalony kat - FMIC -dolot z kwasu-filtr ITG-forg007 na tych gratach wyszlo 220 km i 310nm , (mialo byc wiecej lecz wynik ograniczylo sprzeglo i wtryski) problem jest w tym ze przy 5.5 tys obrotow auto zamula jedzie do 180-190 km/h i koniec podobno przez wtryski, jakich szukac wtryskow p&p i jaki byl by koszt wzmocnienie szprzegla ? A moze to pompa paliwa juz nie domaga? Jaki masz regulator ciśnienia paliwa ??
Dev Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 a AEB lub AJL ??? przyznam sie że nie sprawdząłem u siebie
JUZIU Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Panowie mam pytanie. Mam 1.8t aeb po chipie, na sejyjnej k03 wypluło 193km, teraz włożyłem hybryde k03s i wg wskaźan sondy to jest teraz za ubogo. wcześniej na przepływce pokazywało max 164g/s a teraz 177. i maje pytanie czy jeżeli włoże teraz wtryski 320cc to będzie za bogato?
domjenick Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 niekoniecznie, może akurat "wstrzelisz" się w dawkę załóż i najwyżej na korektę podjedziesz:wink4:
?uki1984 Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Ostatnio dużo czytam o tuningu silnika 1.8t w a4 i znalazłem ciekawy filmik Firma APR wzięła seryjną A4 1.8T quattro i zrobiła z niej 340Km. Wszytko robili stopniowo. Modyfikacja potem test na torze i tak po każdej kolejnej modyfikacji: -program -program plus większe wtryski -program, wtryski, wydech -itd. http://www.a4mods.com/library/videos/track/aprtuneda4_movie.wmv ---------- Post dopisany at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:15 ---------- Robiłem ostatno logi i zlogowałem blok 120 z momentem obrotowym. Najwyższa wartość to 274Nm w porównaniu z seryjnym 225Nm i 260 przed założeniem FMIC:decayed: A tak wyglądają wartości i wykres:naughty: Może jakieś komentarze
Reggi Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 a AEB lub AJL ???przyznam sie że nie sprawdząłem u siebie AJL jest ogólnie za***isty..wszyscy o nim wiedzą, ale nikt nie wie co tam siedzi
?uki1984 Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Kto z was zakładał DP do 1.8t z dwiema sondami. Mam DP i tulejkę dystansową. Potrzebuję coś jeszcze do tego? Szykuje się do założenia a wiem że z tą sondą to nie tak łatwo:kwasny:
sylwiasty Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 AEB ma 3 barowy, a AJL może mieć 4 Jeśli wierzyć Etce regulator paliwa jest taki sam w obu silnikach. Nawet ADR i AFY czyli wolnossące mają taki sam. Tak samo wtryskiwacze paliwa - AJL i AEB mają takie same numery.
grzes1150 Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Kto z was zakładał DP do 1.8t z dwiema sondami. Mam DP i tulejkę dystansową. Potrzebuję coś jeszcze do tego? Szykuje się do założenia a wiem że z tą sondą to nie tak łatwo:kwasny: Tulejke bym olał Tylko wyciąć drugą sondę programowo i po problemie. Nie zapomnij o uszczeleczkach i nastaw się że śruby czy też sondy mogą się poukręcać mimo podlewania WD40
domjenick Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Może jakieś komentarze niezły niut i jeśli pozwala swobodnie wyprzedzać-to spoko, bo jeśli chodzi o cyferki-mnie osobiście to nie jara:wink4:
?uki1984 Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Domjenick a wy jak wsadziliście gtra do tego bexa to wam suszara K03s nie została:naughty:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się