Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam kolegów

odpowiedz mi tylko szybko na 1 pyt :)

czy jest możliwość uzyskania 200Km z audi a4 b5 1.8t AEB turbinie k04 i fmiic + pompie walbro 255 reszta standard czy będę zmuszony zmieniać wtryski na 320 cc czy starcza 280cc ktore mam w standardzie ??

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
witam kolegów

odpowiedz mi tylko szybko na 1 pyt :)

czy jest możliwość uzyskania 200Km z audi a4 b5 1.8t AEB turbinie k04 i fmiic + pompie walbro 255 reszta standard czy będę zmuszony zmieniać wtryski na 320 cc czy starcza 280cc ktore mam w standardzie ??

AEB standardowo nie miał przypadkiem 210cc ( 0 280 150 447 ) ??

Opublikowano

z tego co ja wiem to w aeb wtryski miały 240cc

Opublikowano
witam kolegów

odpowiedz mi tylko szybko na 1 pyt :)

czy jest możliwość uzyskania 200Km z audi a4 b5 1.8t AEB turbinie k04 i fmiic + pompie walbro 255 reszta standard czy będę zmuszony zmieniać wtryski na 320 cc czy starcza 280cc ktore mam w standardzie ??

AEB standardowo nie miał przypadkiem 210cc ( 0 280 150 447 ) ??

z tego co ja wiem to w aeb wtryski miały 240cc

mam 280 cc bo pisze na nich .. :)

Opublikowano

wsadzaj 320cc, paliwa nigdy za wiele.

Teoretycznie 280cc powinny starczyć do 200KM, ale 320cc to koszt 200-250pln więc nie ma co sie zastanawiać.

Tylko ciekawi mnie ta pompa wallbro, skoro seria daje rade do 240KM

Opublikowano
witam kolegów

odpowiedz mi tylko szybko na 1 pyt :)

czy jest możliwość uzyskania 200Km z audi a4 b5 1.8t AEB turbinie k04 i fmiic + pompie walbro 255 reszta standard czy będę zmuszony zmieniać wtryski na 320 cc czy starcza 280cc ktore mam w standardzie ??

AEB standardowo nie miał przypadkiem 210cc ( 0 280 150 447 ) ??

z tego co ja wiem to w aeb wtryski miały 240cc

mam 280 cc bo pisze na nich .. :)

Jesteś pewien że te 280cc to fabrycznie tam założone były, u mnie w AEB fabrycznie siedzi 210cc :eusathink:

Opublikowano

Seryjne wtryski AEB:

210ccm /~3bar

240ccm /~4bar

Opublikowano

fabrycznie to nie wiem ... auto 6 lat temu było kupione od babki z Niemiec ... a na klapie bagażnika pisze MTM...

moge jeszcze dodać ze stare turbo było K03s sie rozleciało i założyłem ko4... no i musze to dostroić żeby to chodziło bo jak narazie nie przepala mi paliwa ..

Opublikowano

jak masz zdrowy motor to z serii zrobisz 200kM

u mnie wyszło 208 przy 1.3 bar-a :decayed:

i z tego co wiem auto cały czas jezdzi i ma sie swietnie

Opublikowano
jak masz zdrowy motor to z serii zrobisz 200kM

u mnie wyszło 208 przy 1.3 bar-a :decayed:

i z tego co wiem auto cały czas jezdzi i ma sie swietnie

Zdrowy jest pali na dotyk :) po gruntownym remoncie :) no to super teraz tylko jakiego tunera znaleść co by się tego podjął .. :) i zob co mi Z Tego wycisnie :)

Opublikowano

silnik nie jest po zadnym remoncie :facepalm:

Opublikowano
witam kolegów

odpowiedz mi tylko szybko na 1 pyt :)

czy jest możliwość uzyskania 200Km z audi a4 b5 1.8t AEB turbinie k04 i fmiic + pompie walbro 255 reszta standard czy będę zmuszony zmieniać wtryski na 320 cc czy starcza 280cc ktore mam w standardzie ??

że się tak zapytam a od czego ty tą K04 wsadziłeś????? czyżby od RSx????? toż tam kolektor nie pasuje na nią, a co do wtrysków tu masz fajną stronkę i poszukaj swoich: ASNU Fuel Injector cleaning by post[/url

A co do wtrysków ja doszedłem do 232KM na 320ccm seryjnej pompie i regulatorze ale czasy wtrysku miałem pod 28ms, dlatego zmieniłem na 420ccm i teraz przy 238KM mam 19,3ms maxa o ile pamiętam. A tak dla fanatyków to nie wiem czy liczyliście kiedykolwiek ale przy 280-290KM silnik w ciągu 1 sekundy wciąga około 210 litrów powietrza atmosferycznego czyli tyle co duża beczka na olej :)

Opublikowano
Panowie zakupilem wtryski 440cc sa one dluzsze niz 320 gdzie znajde temat jak przerobic listwe zeby wlozyc te 440silnik to 1.8t avj

Jedyne co będziesz musiał zrobić to dystanse dobrać miedzy szynę a kolektor pod śrubki montażowe do szyny. Ja dlatego mam od porsche 420ccm żeby nic nie przerabiać :)

Opublikowano
masz gdzies info jak dlugie musza byc te dystanse?

Zapodaj wtryski w listwę, pchaj je w kolektor i zmierz odległość między kolektorem a listwą. Można zrobić to tak że dajesz dłuższe szpilki na które zakładasz tulejki dystansowe i przykręcasz nakrętkami- mam nadzieje że mnie zrozumiałeś :wink:

Opublikowano
masz gdzies info jak dlugie musza byc te dystanse?

Możesz też zmierzyć jedne wtryski, potem drugie a różnica długości to wymiar dystansu. Ja bym dał dystans krótszy o 1-2 mm, żeby lepiej docisnąć wtryski.

Opublikowano
witam kolegów

odpowiedz mi tylko szybko na 1 pyt :)

czy jest możliwość uzyskania 200Km z audi a4 b5 1.8t AEB turbinie k04 i fmiic + pompie walbro 255 reszta standard czy będę zmuszony zmieniać wtryski na 320 cc czy starcza 280cc ktore mam w standardzie ??

że się tak zapytam a od czego ty tą K04 wsadziłeś????? czyżby od RSx????? toż tam kolektor nie pasuje na nią, a co do wtrysków tu masz fajną stronkę i poszukaj swoich: ASNU Fuel Injector cleaning by post[/url

A co do wtrysków ja doszedłem do 232KM na 320ccm seryjnej pompie i regulatorze ale czasy wtrysku miałem pod 28ms, dlatego zmieniłem na 420ccm i teraz przy 238KM mam 19,3ms maxa o ile pamiętam. A tak dla fanatyków to nie wiem czy liczyliście kiedykolwiek ale przy 280-290KM silnik w ciągu 1 sekundy wciąga około 210 litrów powietrza atmosferycznego czyli tyle co duża beczka na olej :)

Turbo z firmy BorgWarner K04-2075 nowe

Opublikowano
witam kolegów

odpowiedz mi tylko szybko na 1 pyt :)

czy jest możliwość uzyskania 200Km z audi a4 b5 1.8t AEB turbinie k04 i fmiic + pompie walbro 255 reszta standard czy będę zmuszony zmieniać wtryski na 320 cc czy starcza 280cc ktore mam w standardzie ??

że się tak zapytam a od czego ty tą K04 wsadziłeś????? czyżby od RSx????? toż tam kolektor nie pasuje na nią, a co do wtrysków tu masz fajną stronkę i poszukaj swoich: ASNU Fuel Injector cleaning by post[/url

A co do wtrysków ja doszedłem do 232KM na 320ccm seryjnej pompie i regulatorze ale czasy wtrysku miałem pod 28ms, dlatego zmieniłem na 420ccm i teraz przy 238KM mam 19,3ms maxa o ile pamiętam. A tak dla fanatyków to nie wiem czy liczyliście kiedykolwiek ale przy 280-290KM silnik w ciągu 1 sekundy wciąga około 210 litrów powietrza atmosferycznego czyli tyle co duża beczka na olej :)

Turbo z firmy BorgWarner K04-2075 nowe

No to masz panie turbo od 1.8t poprzecznego, a nie wzdłużnego i nie podejdzie

ty potrzebujesz K04-015

Opublikowano

Turbo z firmy BorgWarner K04-2075 nowe

No to masz panie turbo od 1.8t poprzecznego, a nie wzdłużnego i nie podejdzie

ty potrzebujesz K04-015

wybacz zle podałem dokladnie o takich nr mam

k14-015 M690012009 0002

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...