Takumi Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 witam kolegów odpowiedz mi tylko szybko na 1 pyt czy jest możliwość uzyskania 200Km z audi a4 b5 1.8t AEB turbinie k04 i fmiic + pompie walbro 255 reszta standard czy będę zmuszony zmieniać wtryski na 320 cc czy starcza 280cc ktore mam w standardzie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 witam kolegów odpowiedz mi tylko szybko na 1 pyt czy jest możliwość uzyskania 200Km z audi a4 b5 1.8t AEB turbinie k04 i fmiic + pompie walbro 255 reszta standard czy będę zmuszony zmieniać wtryski na 320 cc czy starcza 280cc ktore mam w standardzie ?? AEB standardowo nie miał przypadkiem 210cc ( 0 280 150 447 ) ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 z tego co ja wiem to w aeb wtryski miały 240cc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takumi Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 witam kolegów odpowiedz mi tylko szybko na 1 pyt czy jest możliwość uzyskania 200Km z audi a4 b5 1.8t AEB turbinie k04 i fmiic + pompie walbro 255 reszta standard czy będę zmuszony zmieniać wtryski na 320 cc czy starcza 280cc ktore mam w standardzie ?? AEB standardowo nie miał przypadkiem 210cc ( 0 280 150 447 ) ?? z tego co ja wiem to w aeb wtryski miały 240cc mam 280 cc bo pisze na nich .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 wsadzaj 320cc, paliwa nigdy za wiele. Teoretycznie 280cc powinny starczyć do 200KM, ale 320cc to koszt 200-250pln więc nie ma co sie zastanawiać. Tylko ciekawi mnie ta pompa wallbro, skoro seria daje rade do 240KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 witam kolegów odpowiedz mi tylko szybko na 1 pyt czy jest możliwość uzyskania 200Km z audi a4 b5 1.8t AEB turbinie k04 i fmiic + pompie walbro 255 reszta standard czy będę zmuszony zmieniać wtryski na 320 cc czy starcza 280cc ktore mam w standardzie ?? AEB standardowo nie miał przypadkiem 210cc ( 0 280 150 447 ) ?? z tego co ja wiem to w aeb wtryski miały 240cc mam 280 cc bo pisze na nich .. Jesteś pewien że te 280cc to fabrycznie tam założone były, u mnie w AEB fabrycznie siedzi 210cc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Seryjne wtryski AEB: 210ccm /~3bar 240ccm /~4bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takumi Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 fabrycznie to nie wiem ... auto 6 lat temu było kupione od babki z Niemiec ... a na klapie bagażnika pisze MTM... moge jeszcze dodać ze stare turbo było K03s sie rozleciało i założyłem ko4... no i musze to dostroić żeby to chodziło bo jak narazie nie przepala mi paliwa .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 jak masz zdrowy motor to z serii zrobisz 200kM u mnie wyszło 208 przy 1.3 bar-a i z tego co wiem auto cały czas jezdzi i ma sie swietnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takumi Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 jak masz zdrowy motor to z serii zrobisz 200kM u mnie wyszło 208 przy 1.3 bar-a i z tego co wiem auto cały czas jezdzi i ma sie swietnie Zdrowy jest pali na dotyk po gruntownym remoncie no to super teraz tylko jakiego tunera znaleść co by się tego podjął .. i zob co mi Z Tego wycisnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 silnik nie jest po zadnym remoncie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 witam kolegów odpowiedz mi tylko szybko na 1 pyt czy jest możliwość uzyskania 200Km z audi a4 b5 1.8t AEB turbinie k04 i fmiic + pompie walbro 255 reszta standard czy będę zmuszony zmieniać wtryski na 320 cc czy starcza 280cc ktore mam w standardzie ?? że się tak zapytam a od czego ty tą K04 wsadziłeś????? czyżby od RSx????? toż tam kolektor nie pasuje na nią, a co do wtrysków tu masz fajną stronkę i poszukaj swoich: ASNU Fuel Injector cleaning by post[/url A co do wtrysków ja doszedłem do 232KM na 320ccm seryjnej pompie i regulatorze ale czasy wtrysku miałem pod 28ms, dlatego zmieniłem na 420ccm i teraz przy 238KM mam 19,3ms maxa o ile pamiętam. A tak dla fanatyków to nie wiem czy liczyliście kiedykolwiek ale przy 280-290KM silnik w ciągu 1 sekundy wciąga około 210 litrów powietrza atmosferycznego czyli tyle co duża beczka na olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid97531 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Panowie zakupilem wtryski 440cc sa one dluzsze niz 320 gdzie znajde temat jak przerobic listwe zeby wlozyc te 440silnik to 1.8t avj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Panowie zakupilem wtryski 440cc sa one dluzsze niz 320 gdzie znajde temat jak przerobic listwe zeby wlozyc te 440silnik to 1.8t avj Jedyne co będziesz musiał zrobić to dystanse dobrać miedzy szynę a kolektor pod śrubki montażowe do szyny. Ja dlatego mam od porsche 420ccm żeby nic nie przerabiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid97531 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 masz gdzies info jak dlugie musza byc te dystanse? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 masz gdzies info jak dlugie musza byc te dystanse? Zapodaj wtryski w listwę, pchaj je w kolektor i zmierz odległość między kolektorem a listwą. Można zrobić to tak że dajesz dłuższe szpilki na które zakładasz tulejki dystansowe i przykręcasz nakrętkami- mam nadzieje że mnie zrozumiałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwiasty Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 masz gdzies info jak dlugie musza byc te dystanse? Możesz też zmierzyć jedne wtryski, potem drugie a różnica długości to wymiar dystansu. Ja bym dał dystans krótszy o 1-2 mm, żeby lepiej docisnąć wtryski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takumi Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 witam kolegów odpowiedz mi tylko szybko na 1 pyt czy jest możliwość uzyskania 200Km z audi a4 b5 1.8t AEB turbinie k04 i fmiic + pompie walbro 255 reszta standard czy będę zmuszony zmieniać wtryski na 320 cc czy starcza 280cc ktore mam w standardzie ?? że się tak zapytam a od czego ty tą K04 wsadziłeś????? czyżby od RSx????? toż tam kolektor nie pasuje na nią, a co do wtrysków tu masz fajną stronkę i poszukaj swoich: ASNU Fuel Injector cleaning by post[/url A co do wtrysków ja doszedłem do 232KM na 320ccm seryjnej pompie i regulatorze ale czasy wtrysku miałem pod 28ms, dlatego zmieniłem na 420ccm i teraz przy 238KM mam 19,3ms maxa o ile pamiętam. A tak dla fanatyków to nie wiem czy liczyliście kiedykolwiek ale przy 280-290KM silnik w ciągu 1 sekundy wciąga około 210 litrów powietrza atmosferycznego czyli tyle co duża beczka na olej Turbo z firmy BorgWarner K04-2075 nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 witam kolegów odpowiedz mi tylko szybko na 1 pyt czy jest możliwość uzyskania 200Km z audi a4 b5 1.8t AEB turbinie k04 i fmiic + pompie walbro 255 reszta standard czy będę zmuszony zmieniać wtryski na 320 cc czy starcza 280cc ktore mam w standardzie ?? że się tak zapytam a od czego ty tą K04 wsadziłeś????? czyżby od RSx????? toż tam kolektor nie pasuje na nią, a co do wtrysków tu masz fajną stronkę i poszukaj swoich: ASNU Fuel Injector cleaning by post[/url A co do wtrysków ja doszedłem do 232KM na 320ccm seryjnej pompie i regulatorze ale czasy wtrysku miałem pod 28ms, dlatego zmieniłem na 420ccm i teraz przy 238KM mam 19,3ms maxa o ile pamiętam. A tak dla fanatyków to nie wiem czy liczyliście kiedykolwiek ale przy 280-290KM silnik w ciągu 1 sekundy wciąga około 210 litrów powietrza atmosferycznego czyli tyle co duża beczka na olej Turbo z firmy BorgWarner K04-2075 nowe No to masz panie turbo od 1.8t poprzecznego, a nie wzdłużnego i nie podejdzie ty potrzebujesz K04-015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takumi Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Turbo z firmy BorgWarner K04-2075 nowe No to masz panie turbo od 1.8t poprzecznego, a nie wzdłużnego i nie podejdzie ty potrzebujesz K04-015 wybacz zle podałem dokladnie o takich nr mam k14-015 M690012009 0002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się