pioteros Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Przepraszam, ze zadam to pytanie podnownie odnosnie N75, ale czy wymiana tego zaworu w B6 na 034 906 283 K (S2) gdzie jest mapsensor ma sens i jest dopuszczalna bez robienia remapy? Czytałem, że AFR będzie zaburzony i lepiej wziac seryjny N75 Bierz ori a do podniesienia boosta lec na program gdzies do tunera, wtedy bedzie ok Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
McGiver Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Koledzy chcę zmienić u siebie olej, i oto moje pytanie jakiego najlepiej wlać do mojego aeb? Ktoś mi powiedział że pół syntetyk a w innym sklepie mineralny. Proszę o pomoc Syntetyk Mobil1 5w50 Dziękuje ---------- Post dopisany at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany at 12:51 ---------- Ps. A co powiecie na olej Motul x-cess 5W40? ja polecam w 100% Motula jeżdże już dłuższy czas i wg mnie jest lepszy od mobila a od castrola to już wogóle To wlejemy motula, dzięki kolego Chłopaki, co do olejów ja testowałem już chyba wszelkie możliwe i na cywilach i na rajdówkach, powiem jedno: LIQUI MOLY 10W60 RaceTech GT1 + dolewka do oleju Midlanda Friction Modifer. Nie mi nic mocniejszego i pfu pfu jak komuś miska olejowa odpadnie z samochodu to i bez oleju da się pojeździć
_Bartek_ Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Koledzy chcę zmienić u siebie olej, i oto moje pytanie jakiego najlepiej wlać do mojego aeb? Ktoś mi powiedział że pół syntetyk a w innym sklepie mineralny. Proszę o pomoc Syntetyk Mobil1 5w50 Dziękuje ---------- Post dopisany at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany at 12:51 ---------- Ps. A co powiecie na olej Motul x-cess 5W40? ja polecam w 100% Motula jeżdże już dłuższy czas i wg mnie jest lepszy od mobila a od castrola to już wogóle Jeżdżę na nim już 5 lat i uważam, że to super olej. Polecili mi go przy chipowaniu silnika.
domialex Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 panowie o oleju mamy juz obszerny temat...
wampir Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Przed chwilą zadzwoniłem do ASO z zapytaniem o cene zaworu N75. Miły Pan podał mi ceny 2 zaworów, które występują niby jednocześnie w 1.8T AMB: 200zł - 058 906 283 F 300zl - 026 906 283 J Czy faktycznie są 2 zawory w aucie? Który mam wymienić? EDIT: Znalazłem te zawory na allegro wa takich cenach: ASO 200zł - 058 906 283 F Allegro - 169 zł Przetwornik zawór ciśnienia 1.8 T 06A906283E ORYG (2504758318) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ASO 300zl - 026 906 283 J Allegro - 175 zł ZAWÓR REGULACJI TURBO AUDI 80 100 A3 A4 A6 A8 TT (2457231462) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Co radzicie? Bedę miał montowany IC i TIP i chciałbym wymienić od razu te zawory oraz zawór DV.
pioteros Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Ten pierwszy 06a sam kupilem niedawno i moge polecic, co do 028 to pierwsze slysze zeby byl do 1.8t, do tdi owszem Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
McGiver Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Przed chwilą zadzwoniłem do ASO z zapytaniem o cene zaworu N75. Miły Pan podał mi ceny 2 zaworów, które występują niby jednocześnie w 1.8T AMB:200zł - 058 906 283 F 300zl - 026 906 283 J Czy faktycznie są 2 zawory w aucie? Który mam wymienić? EDIT: Znalazłem te zawory na allegro wa takich cenach: ASO 200zł - 058 906 283 F Allegro - 169 zł Przetwornik zawór ciśnienia 1.8 T 06A906283E ORYG (2504758318) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ASO 300zl - 026 906 283 J Allegro - 175 zł ZAWÓR REGULACJI TURBO AUDI 80 100 A3 A4 A6 A8 TT (2457231462) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Co radzicie? Bedę miał montowany IC i TIP i chciałbym wymienić od razu te zawory oraz zawór DV. ten pierwszy jest do twojego 1,8T i występuje tylko w oryginale, drugi to od TDI starego typu bez zmiennej geometrii.
wampir Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Jestes pewny? Przeciez w opisie dla 026 906 283 J jak byk jest mowa o silnikach 1.8T. Gość w ASO mówił, cytuje "jeden zawór służy do sterowania turbiną, a drugi jest od podcisnienia".
sylwiasty Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Nie sugeruj się tym co gość w ASO mówił. Ja kupowałem uszczelkę między turbinę a kolektor wydechowy to gość w ASO zapytał mnie w którym miejscu ona się znajduje. Odwrócił monitor w moją stronę i powiedział, żebym mu pokazał o którą uszczelkę chodzi. Zaworka o takim nr 026 906 283 J i wyglądzie osobiście w 1.8T nigdy nie spotkałem. Jak ktoś wcześniej napisał wygląda jak z diesla. Edit. Sprawdziłem w Etce i wg niej taki zaworek występuje w B6/B7 1.8T, jest to zawór podciśnienia. Etka podaje też, że występują aż 2 takie zaworki w AMB. ---------- Post dopisany at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany at 18:24 ---------- <br /><br /> <br /><br />
Dev Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 rozumiem że Twój AMB to V8-ka przeciez jak byk jest info ze to do silnika BBK w AMB masz tylko jeden zawór tego typu innego działającego na cisnienie nie ma
wampir Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 :( Kolega wyzej wklej link ze sa 2szt zaworu J, tak samo jak mowil gosc z ASO, a Ty mowisz, ze mam tylko jeden . Oso chodzi?
wampir Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Czyli mam kupic tylko ten 058 906 283 F ?
pioteros Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 masz jeden i tyle, bierz ten 06a lub zaczynajace sie od 058 lub tez 034 028 jest na bank od diesla w aso roznie ludzie siedza, jak ja kupowalem swoj to poszedlem do skody i powiedzialem ze szukam zaworka, pan zapytal sie jakie auto, a ja ze audi B5, ale zaworki byly te same, a on powiedzial ze nei mozliwe ze te same i odeslal mnie do volkswagena nie szukajac nawet tego zaworka po numerze
bakuś Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Ten pierwszy i jest tylko jeden. A co do ludzi w ASO to prawda - sam wiele razy doświadczyłem - zero kompetencji...
wampir Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 To uwazaj bo sam go bedziesz montowal wiec dobierz dobry Dodatkowo także ten DV: Zawór upustowy DV ProPerfekt bov turbo vw audi (2504756378) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. W opisie aukcji jest coś takiego: Zawór ma 2 przyłącza na wąż 25mm. Posiadamy w ofercie także zawory na 33mm. Rozumiem, że dla mnie ten standardowy 25mm czy pod TIP coś innego?
Dev Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 nie ma znaczenia obecnosc Tip-a możesz zapodac na 33mm ale musisz zmienic przewody na by-passie
McGiver Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Jestes pewny? Przeciez w opisie dla 026 906 283 J jak byk jest mowa o silnikach 1.8T. Gość w ASO mówił, cytuje "jeden zawór służy do sterowania turbiną, a drugi jest od podcisnienia". Ja ASO zawsze kocham i kochałem za ich durne pomysły. Ten drugi zawór też występuje w twoim silniku (albo i nie w zależności od rocznika) i to sztuk dwa, ale służą one do czego innego. Obydwa są montowane jeśli występują od spodu kolektora ssącego. Ten z lewej służy do sterowania zaworu BV ( coś a'la podtrzymanie turbiny powoduje sterownik dzięki niemu) a drugi służy do sterowania zaworu podciśnienia do obwodu powietrza układu wtórnego rozruchu katalizatora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się