Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A ja mam pytanie, jakie dokladnie panewki potrzebowalbym zarowno na korby jak i wal, jaka firma, oznaczenia itp i pierscienie, bo panewki sa chyba w kompletach juz, a pierscienie tez w kompletach ale tylko na kazdy tlok?

tapa-tapa

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Koledzy proszę o radę do mojego AEB. Chcę wirusa wrzucić ale co najlepiej przed tym zrobić? FMIC już czeka na zamontowanie, kat wycięty. Chciał bym uzyskać 200 KM więc co bym musiał jeszcze zrobić? Proszę o pomoc :hi:

jeśli będzie ogarnięty Tuner zrobi to na seryjnych gratach :) Fmic wspomoże wywalony kat też możesz zamontować Tip i Dp ale nie koniecznie

Opublikowano
Koledzy proszę o radę do mojego AEB. Chcę wirusa wrzucić ale co najlepiej przed tym zrobić? FMIC już czeka na zamontowanie, kat wycięty. Chciał bym uzyskać 200 KM więc co bym musiał jeszcze zrobić? Proszę o pomoc :hi:

jeśli będzie ogarnięty Tuner zrobi to na seryjnych gratach :) Fmic wspomoże wywalony kat też możesz zamontować Tip i Dp ale nie koniecznie

Czyli nic więcej? Jakieś wtryski albo coś? Nie znam się dlatego proszę o radę :doh:

Opublikowano
Koledzy proszę o radę do mojego AEB. Chcę wirusa wrzucić ale co najlepiej przed tym zrobić? FMIC już czeka na zamontowanie, kat wycięty. Chciał bym uzyskać 200 KM więc co bym musiał jeszcze zrobić? Proszę o pomoc :hi:

jeśli będzie ogarnięty Tuner zrobi to na seryjnych gratach :) Fmic wspomoże wywalony kat też możesz zamontować Tip i Dp ale nie koniecznie

Czyli nic więcej? Jakieś wtryski albo coś? Nie znam się dlatego proszę o radę :doh:

Co Ci dadzą wtryski skoro turbo więcej nie dmuchnie?

IC + down pipe + program i jak masz silnik w dobrym stanie to możesz się zbliżyć do 200KM

Aha i nie napalaj się na 200 bo i tak nie wyjdzie, chyba że będzie hamownia z d*py :decayed:

Opublikowano
Koledzy proszę o radę do mojego AEB. Chcę wirusa wrzucić ale co najlepiej przed tym zrobić? FMIC już czeka na zamontowanie, kat wycięty. Chciał bym uzyskać 200 KM więc co bym musiał jeszcze zrobić? Proszę o pomoc :hi:

jeśli będzie ogarnięty Tuner zrobi to na seryjnych gratach :) Fmic wspomoże wywalony kat też możesz zamontować Tip i Dp ale nie koniecznie

Czyli nic więcej? Jakieś wtryski albo coś? Nie znam się dlatego proszę o radę :doh:

Co Ci dadzą wtryski skoro turbo więcej nie dmuchnie?

IC + down pipe + program i jak masz silnik w dobrym stanie to możesz się zbliżyć do 200KM

Aha i nie napalaj się na 200 bo i tak nie wyjdzie, chyba że będzie hamownia z d*py :decayed:

Aleś ty miły :decayed: Czyli zrobię FMIC ogarnę wydech i jadę zobaczyć ile wydmucha :kox:

Opublikowano

dobra decyzja :wink:

Opublikowano
dobra decyzja :wink:

:banan:

Opublikowano
Koledzy proszę o radę do mojego AEB. Chcę wirusa wrzucić ale co najlepiej przed tym zrobić? FMIC już czeka na zamontowanie, kat wycięty. Chciał bym uzyskać 200 KM więc co bym musiał jeszcze zrobić? Proszę o pomoc :hi:

jeśli będzie ogarnięty Tuner zrobi to na seryjnych gratach :) Fmic wspomoże wywalony kat też możesz zamontować Tip i Dp ale nie koniecznie

Czyli nic więcej? Jakieś wtryski albo coś? Nie znam się dlatego proszę o radę :doh:

Co Ci dadzą wtryski skoro turbo więcej nie dmuchnie?

IC + down pipe + program i jak masz silnik w dobrym stanie to możesz się zbliżyć do 200KM

Aha i nie napalaj się na 200 bo i tak nie wyjdzie, chyba że będzie hamownia z d*py :decayed:

Aleś ty miły :decayed: Czyli zrobię FMIC ogarnę wydech i jadę zobaczyć ile wydmucha :kox:

I zakładasz TIPa - seryjna "guma" nie da rady jak "idziesz na maxa".. Wtryski lekko wieksze też mogłbyś założyć np 320ccm bo to koszt nie wielki a ich czasy będą krótsze niż starych z AEB..I tak jak ci Pucek napisał nie napalaj się na cyferki - ulica wszystko zweryfikuje :wink:

Opublikowano

jak chce na maxa to nie musi przecież programu zmieniać tylko wystarczy odłączyć n75 i masz 1.5 bara w peaku:decayed:

Opublikowano

Co to ten TIP? Pytam bo nie wiem a nie chcę zrobić czegoś głupiego później :decayed:

Opublikowano

TIP to jest gumowy element pomiedzy obudową filtra powietrza a turbo

mozesz zapodac z nierdzewki

warto poszukac tez obudowy od przepływki na 3"

Opublikowano

Panowie-czegoś tu nie rozumiem:eusathink:

1,8T i 2,7BIT-to najpopularniejsze benzynowe silniki na Forum, do "tuningowania", przerabiamy to od co najmniej 2006 roku, więc Panowie o krótkim stażu na Forum, albo weźcie się za czytanie , albo sobie odpuście, bo na prawdę-w samym tym wątku jest prawie 100 stron o tuningu 1,8T-myślicie, ze ktoś coś nowego wymyślił? nie...więc odpowiedz na pytanie-"co mogę zrobić, żeby mieć XXX koni w moim 1,8T" -jest nie na miejscu i jest oznaką braku szacunku do tych, którzy opisywali to parę lat temu, a szczególnie do tych, którzy są tu od początku i ustalali REGULAMIN, a szczególnie pkt 9 http://a4-klub.pl/regulaminforum.pdf

Opublikowano
TIP to jest gumowy element pomiedzy obudową filtra powietrza a turbo

mozesz zapodac z nierdzewki

warto poszukac tez obudowy od przepływki na 3"

No to wiem co to TIP z kwasu :decayed: Czyli filterek zostawię i wrzucę tipa. Podziękował serdecznie za wszelką pomoc. :hi:

Opublikowano

Panowie podłącze sie do tematu otóż po zrobieniu programu turbina w moim AEB osiąga maksymalne cisnienie 0,7 Bar dopiero przy 3500 dlaczego tak jest? Powinna chyba trszkę szybciej wstawać,może to być wina blov off-a mioże założyć ori bov ? Proszę o pomoc,dzisiaj bede robił logi więc może czegoś sie dowiem.A druga sprawa to jest taki problem że auto nie pojedzie wiecej jak 200 i na 5 tym biegu przy 5000 przestaje już jechać jakby mu normalnie robiło odcinke ,wydaje mi sie że będzie to chyba wina softu.

Opublikowano

Panowie co mam zrobić żeby w moim 2.7 podnieść moc?

dużo ludzi kupiło MAGNETYZER/MAGNETYZERY DualActiv - gaz LPG do 4.0L (2617011240) - motoAllegro

wystarczą mi takie dwa? bo jak patrzyłem pod maskę to mam chyba silnik V to na jedną i na drugą stronę by się przydało. jak myślicie?

:przebiegly:

Opublikowano
Panowie co mam zrobić żeby w moim 2.7 podnieść moc?

dużo ludzi kupiło MAGNETYZER/MAGNETYZERY DualActiv - gaz LPG do 4.0L (2617011240) - motoAllegro

wystarczą mi takie dwa? bo jak patrzyłem pod maskę to mam chyba silnik V to na jedną i na drugą stronę by się przydało. jak myślicie?

:przebiegly:

spadaj rezaczu, u Ciebie nawet magnetyzery już nic nie zmienią:grin::wink:

Opublikowano

myślałem że mi coś podpowiesz. znalałzem info że spalanie spada o 20% a moc wzrasta o 35% to prawda?

Opublikowano
myślałem że mi coś podpowiesz. znalałzem info że spalanie spada o 20% a moc wzrasta o 35% to prawda?

kup, załóż- będziemy wiedzieć na przyszłość:decayed:

Opublikowano

nie chciałem tego pisać otwarcie. wiem że masz zamontowane 3 sztuki więc pochwal się wrażeniami a nie ukrywasz przed światem :grin::grin::grin:

Opublikowano
nie chciałem tego pisać otwarcie. wiem że masz zamontowane 3 sztuki więc pochwal się wrażeniami a nie ukrywasz przed światem :grin::grin::grin:

ale do diesla są inne:wink4: tamte były w 1,8T i mocy odjęło, bo ciężkie cholerstwo było...ale poczytałem na ten temat trochę i okazało się, ze jony dodatnie, które emituje magnetyzer, wpływają dodatnio na jony ujemne, zawarte w benzynie , co z kolei wpływa na lepszy przepływ paliwa w przewodach, nikt jednak nie jest w stanie odpowiedzieć, za co odpowiadają wtryski w takim przypadku, jaka jest rola ECU, pompy paliwa- moje "źródło" mówiło tylko o lepszym przepływie paliwa-może i rzeczywiście coś w tym jest...trzeba by to sprawdzić-kup Rysiek i sprawdzimy...:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...