pioteros Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 A ja mam pytanie, jakie dokladnie panewki potrzebowalbym zarowno na korby jak i wal, jaka firma, oznaczenia itp i pierscienie, bo panewki sa chyba w kompletach juz, a pierscienie tez w kompletach ale tylko na kazdy tlok? tapa-tapa
Inkognito Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Koledzy proszę o radę do mojego AEB. Chcę wirusa wrzucić ale co najlepiej przed tym zrobić? FMIC już czeka na zamontowanie, kat wycięty. Chciał bym uzyskać 200 KM więc co bym musiał jeszcze zrobić? Proszę o pomoc jeśli będzie ogarnięty Tuner zrobi to na seryjnych gratach Fmic wspomoże wywalony kat też możesz zamontować Tip i Dp ale nie koniecznie
WhyMe? Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Koledzy proszę o radę do mojego AEB. Chcę wirusa wrzucić ale co najlepiej przed tym zrobić? FMIC już czeka na zamontowanie, kat wycięty. Chciał bym uzyskać 200 KM więc co bym musiał jeszcze zrobić? Proszę o pomoc jeśli będzie ogarnięty Tuner zrobi to na seryjnych gratach Fmic wspomoże wywalony kat też możesz zamontować Tip i Dp ale nie koniecznie Czyli nic więcej? Jakieś wtryski albo coś? Nie znam się dlatego proszę o radę
Pucek Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Koledzy proszę o radę do mojego AEB. Chcę wirusa wrzucić ale co najlepiej przed tym zrobić? FMIC już czeka na zamontowanie, kat wycięty. Chciał bym uzyskać 200 KM więc co bym musiał jeszcze zrobić? Proszę o pomoc jeśli będzie ogarnięty Tuner zrobi to na seryjnych gratach Fmic wspomoże wywalony kat też możesz zamontować Tip i Dp ale nie koniecznie Czyli nic więcej? Jakieś wtryski albo coś? Nie znam się dlatego proszę o radę Co Ci dadzą wtryski skoro turbo więcej nie dmuchnie? IC + down pipe + program i jak masz silnik w dobrym stanie to możesz się zbliżyć do 200KM Aha i nie napalaj się na 200 bo i tak nie wyjdzie, chyba że będzie hamownia z d*py
WhyMe? Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Koledzy proszę o radę do mojego AEB. Chcę wirusa wrzucić ale co najlepiej przed tym zrobić? FMIC już czeka na zamontowanie, kat wycięty. Chciał bym uzyskać 200 KM więc co bym musiał jeszcze zrobić? Proszę o pomoc jeśli będzie ogarnięty Tuner zrobi to na seryjnych gratach Fmic wspomoże wywalony kat też możesz zamontować Tip i Dp ale nie koniecznie Czyli nic więcej? Jakieś wtryski albo coś? Nie znam się dlatego proszę o radę Co Ci dadzą wtryski skoro turbo więcej nie dmuchnie? IC + down pipe + program i jak masz silnik w dobrym stanie to możesz się zbliżyć do 200KM Aha i nie napalaj się na 200 bo i tak nie wyjdzie, chyba że będzie hamownia z d*py Aleś ty miły Czyli zrobię FMIC ogarnę wydech i jadę zobaczyć ile wydmucha
kkrawat Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Koledzy proszę o radę do mojego AEB. Chcę wirusa wrzucić ale co najlepiej przed tym zrobić? FMIC już czeka na zamontowanie, kat wycięty. Chciał bym uzyskać 200 KM więc co bym musiał jeszcze zrobić? Proszę o pomoc jeśli będzie ogarnięty Tuner zrobi to na seryjnych gratach Fmic wspomoże wywalony kat też możesz zamontować Tip i Dp ale nie koniecznie Czyli nic więcej? Jakieś wtryski albo coś? Nie znam się dlatego proszę o radę Co Ci dadzą wtryski skoro turbo więcej nie dmuchnie? IC + down pipe + program i jak masz silnik w dobrym stanie to możesz się zbliżyć do 200KM Aha i nie napalaj się na 200 bo i tak nie wyjdzie, chyba że będzie hamownia z d*py Aleś ty miły Czyli zrobię FMIC ogarnę wydech i jadę zobaczyć ile wydmucha I zakładasz TIPa - seryjna "guma" nie da rady jak "idziesz na maxa".. Wtryski lekko wieksze też mogłbyś założyć np 320ccm bo to koszt nie wielki a ich czasy będą krótsze niż starych z AEB..I tak jak ci Pucek napisał nie napalaj się na cyferki - ulica wszystko zweryfikuje
Buba Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 jak chce na maxa to nie musi przecież programu zmieniać tylko wystarczy odłączyć n75 i masz 1.5 bara w peaku:decayed:
WhyMe? Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Co to ten TIP? Pytam bo nie wiem a nie chcę zrobić czegoś głupiego później
Dev Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 TIP to jest gumowy element pomiedzy obudową filtra powietrza a turbo mozesz zapodac z nierdzewki warto poszukac tez obudowy od przepływki na 3"
domjenick Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Panowie-czegoś tu nie rozumiem:eusathink: 1,8T i 2,7BIT-to najpopularniejsze benzynowe silniki na Forum, do "tuningowania", przerabiamy to od co najmniej 2006 roku, więc Panowie o krótkim stażu na Forum, albo weźcie się za czytanie , albo sobie odpuście, bo na prawdę-w samym tym wątku jest prawie 100 stron o tuningu 1,8T-myślicie, ze ktoś coś nowego wymyślił? nie...więc odpowiedz na pytanie-"co mogę zrobić, żeby mieć XXX koni w moim 1,8T" -jest nie na miejscu i jest oznaką braku szacunku do tych, którzy opisywali to parę lat temu, a szczególnie do tych, którzy są tu od początku i ustalali REGULAMIN, a szczególnie pkt 9 http://a4-klub.pl/regulaminforum.pdf
WhyMe? Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 TIP to jest gumowy element pomiedzy obudową filtra powietrza a turbomozesz zapodac z nierdzewki warto poszukac tez obudowy od przepływki na 3" No to wiem co to TIP z kwasu Czyli filterek zostawię i wrzucę tipa. Podziękował serdecznie za wszelką pomoc.
kamilb5 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Panowie podłącze sie do tematu otóż po zrobieniu programu turbina w moim AEB osiąga maksymalne cisnienie 0,7 Bar dopiero przy 3500 dlaczego tak jest? Powinna chyba trszkę szybciej wstawać,może to być wina blov off-a mioże założyć ori bov ? Proszę o pomoc,dzisiaj bede robił logi więc może czegoś sie dowiem.A druga sprawa to jest taki problem że auto nie pojedzie wiecej jak 200 i na 5 tym biegu przy 5000 przestaje już jechać jakby mu normalnie robiło odcinke ,wydaje mi sie że będzie to chyba wina softu.
Buba Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Panowie co mam zrobić żeby w moim 2.7 podnieść moc? dużo ludzi kupiło MAGNETYZER/MAGNETYZERY DualActiv - gaz LPG do 4.0L (2617011240) - motoAllegro wystarczą mi takie dwa? bo jak patrzyłem pod maskę to mam chyba silnik V to na jedną i na drugą stronę by się przydało. jak myślicie?
domjenick Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Panowie co mam zrobić żeby w moim 2.7 podnieść moc?dużo ludzi kupiło MAGNETYZER/MAGNETYZERY DualActiv - gaz LPG do 4.0L (2617011240) - motoAllegro wystarczą mi takie dwa? bo jak patrzyłem pod maskę to mam chyba silnik V to na jedną i na drugą stronę by się przydało. jak myślicie? spadaj rezaczu, u Ciebie nawet magnetyzery już nic nie zmienią
Buba Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 myślałem że mi coś podpowiesz. znalałzem info że spalanie spada o 20% a moc wzrasta o 35% to prawda?
domjenick Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 myślałem że mi coś podpowiesz. znalałzem info że spalanie spada o 20% a moc wzrasta o 35% to prawda? kup, załóż- będziemy wiedzieć na przyszłość
Buba Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 nie chciałem tego pisać otwarcie. wiem że masz zamontowane 3 sztuki więc pochwal się wrażeniami a nie ukrywasz przed światem :grin:
domjenick Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 nie chciałem tego pisać otwarcie. wiem że masz zamontowane 3 sztuki więc pochwal się wrażeniami a nie ukrywasz przed światem :grin: ale do diesla są inne:wink4: tamte były w 1,8T i mocy odjęło, bo ciężkie cholerstwo było...ale poczytałem na ten temat trochę i okazało się, ze jony dodatnie, które emituje magnetyzer, wpływają dodatnio na jony ujemne, zawarte w benzynie , co z kolei wpływa na lepszy przepływ paliwa w przewodach, nikt jednak nie jest w stanie odpowiedzieć, za co odpowiadają wtryski w takim przypadku, jaka jest rola ECU, pompy paliwa- moje "źródło" mówiło tylko o lepszym przepływie paliwa-może i rzeczywiście coś w tym jest...trzeba by to sprawdzić-kup Rysiek i sprawdzimy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się