duffy Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Witam, przymierzam sie do zmiany silnika z 1,9 na 2,4 v6 i tutaj pytanie bo od przyszlego miesiaca chce zaczas kompletowac wszystko co bedzie mi potrzebne. wiadomo- caly silnik i jego osprzet do wymiany, skrzynia tez bedzie inna w manualu ale co z czesciami typu: sanki, sprezarka klimy, czy popma wspomagania ? pas przedni ? zwrotnice ? co z przegubami ? jak daleko musze ingerowac w instalacje? wiazka silnika do wymiany, ale czy wymieniam tylko do kompa tego w podszybiu a reszta zostaje czy jeszcze dalej musze cos wymieniac? prosze nie piszcie ze nie warto, auto wyjedzie na ten sezon po remoncie jako s4 look nie chce w niej diesla, dostep do tanszego ON sie skonczyl i nie chce go raczej remontowac i przerabiac czesci mam juz wstepnie dogadane tylko potrzeba mi informacji co potrzebuje a co moze zostac, za wszelkie rady i informacje bede bardzo wdzieczny
Flyer Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 O stary, to wszystko co wymieniles masz do wymiany. Zastanow sie naprawde, czy warto... Do tego jeszcze doloz bak paliwa, przewody paliwowe, zegary...
PABLO Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Jak chcesz na V6 to dlaczego 2.4 a nie 2.8 30V 193KM?!?!
Piotrek98igo Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 dla mnie to nieporozumienie swapowac na beznyne wolnossaca, za ta kase co mialbys wydac na swapa to bedziesz mial mocne TDI
cichy s4 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 moim zdaniem gra nie warta świeczki chyba że masz zamiar tym smigac do konca życia... opchnij swojego i kup 2,4 taniej wyjdzie. a wogóle faktycznie jak juz v6 to 2,8. 2,4 to juz tam nie pokombinujesz z mocą za wiele więc proponuje 2,8 zdecydowanie i mysle ze kazdy mnie poprze
dante0018 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Koledzy dobrze radzą. Szkoda kasy na taką zabawe. Dozbierasz, sprzedasz i kupisz coś w Q
rob555 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 No to chlopie widac problemow nie masz.... Jak juz to wsadzaj R32 (podejdzie ) przynajmniej moc zacna bedzie.
Thom4s Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Najlepiej to kup S4 B5 i będziesz miał wszystko czego potrzebujesz.
duffy Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 moze i nie mam problemów auta nie sprzedam i nie kupie quatrro wy mormalnie jak papugi jeden za drugim sprzedaj auto i kup quatrro szczeze to wlasnie takich odpowiedzi sie spodziewalem ale nie na tym polega zamilowanie do samochodu zeby kupowac i sprzedawac ale zeby zrobic cos samemu nie pytalem tez czy warto czy nie, zapytalem co i jak musze zrobic, dziekuje za pomoc jak by ktos chcial sie konkretnie w temacie wypowiedziec to poprosze i rowniez z góry dziekuje
Buba Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 najlepiej to poszukaj jakiegoś rozbitka. Nie kompletuj pojedynczych części bo przy takim swapie to będziesz co chwile czegoś potrzebował jak będziesz miał drugie to wtedy tylko przerzucasz części
Kubica86 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Widzę kolego że masz podobnie jak ja :> wolę grzebać w swoim niż zamieniać całość na mocniejsze itd. I z całego tematu tylko Buba zarzucił najrozsądniejszy pomysł, kupić rozbitka w niedużych pieniądzach i przekładke robić. Chyba najlepiej wyjdzie dla Ciebie a resztę gratów sprzedasz na części i prawdopodobnie wyjdziesz na tym najlepiej Pozdro i powodzenia w rezaniu [br]Dopisany: 04 Marzec 2011, 08:24_________________________________________________http://otomoto.pl/audi-a4-okazja-po-lifcie-C17588233.html Pierwsza z brzegu i chyba ciekawy temat, wymieniasz dwoje drzwi i latasz hehe Przerzut całych gratów a resztę sprzedasz w takich pieniądzach że koszta zabiegu nie przekroczą 2/3 tyś. a kto wie że nie wyjdziesz na ,, 0 ,,. I daje sobie rękę uciąć! Oczywiście nie liczę pracy własnej.
CrocodileReggae Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 swap tdi na pb - totalne nieporozumienie, tym bardziej że w takiej popularnej budzie. Nie prościej, taniej, szybciej... sprzedać swojego i poszukać auta z takim silnikiem jak chcesz? Druga sprawa 2.4 - czemu ten motor? Dla mnie totalna zagadka. Ja bym szedł w eS 2,7... Z mulastego AFFa można małym kosztem zrobić zacny popierdzielacz - czemu nie idziesz tą drogą?
K2 Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 podepnę się pod temat posiadam 2.6 ABC a chce wrzucić 2.8 ACK jestem laikiem co do silników ktoś to robił co prócz silnika do wymiany jest przy takim swapie ???? a posiadam Q czy szukać silnika który pochodzi tez z Q czy to nie ma różnicy?
Buba Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 kupujesz sam silnik, skrzynia powinna pasować ale musisz się upewnić
kkrawat Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 a inne duper szwance typu elektornika itp? kompa z wiązką szukaj też..[br]Dopisany: 07 Maj 2011, 19:38_________________________________________________ najlepiej to poszukaj jakiegoś rozbitka. Nie kompletuj pojedynczych części bo przy takim swapie to będziesz co chwile czegoś potrzebował jak będziesz miał drugie to wtedy tylko przerzucasz części Buba dobrze prawi - kupujesz angola albo rozbite w dupsko EU, stawiasz obok i przekładasz co potrzeba a wiedzy czasie sprzedajesz reszte gratów..
K2 Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 komp to maly problem bo wzialbym caly silnik i kompa odrazu od goscia ale pomysl z anglem albo bitym nie jest zly
89pawel89 Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 moje zdanie jest podobne jak juz sie pchac to w 2.8 a nie w 2.4. Skrzynia z 2.6 pasuje do 2.8. kladziesz tylko nowy silnik wiazke oraz kompa. pompa paliwa tez powinna wydolic
abdul81 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 duffy - spróbój może wyrezac tego swojego bo za ta kase która wsadzisz w przekładke tych wszystkich części to będziesz miał mocne tdi i oszczędne..... no chyba że po prostu brakuje ci dzwięku benzyny V6 i denerwuje cie klekot diesela to kup całą walnietą jak mówi buba i przekładak wszystko bo najtaniej wyjdzie.. jak będziesz sie bawił w pojedyńcze kupowanie to nie dość że w cholere czasu ci zejdzie to jeszcze drożej.. K2- kup tylko silnik z wiązką i kompem i reszta powinna pasowav bo też msz V-ke
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się