Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] SWAP


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przymierzam sie do zmiany silnika z 1,9 na 2,4 v6 i tutaj pytanie bo od przyszlego miesiaca chce zaczas kompletowac wszystko co bedzie mi potrzebne.

wiadomo- caly silnik i jego osprzet do wymiany, skrzynia tez bedzie inna w manualu ale co z czesciami typu:

sanki, sprezarka klimy, czy popma wspomagania ?

pas przedni ?

zwrotnice ?

co z przegubami ?

jak daleko musze ingerowac w instalacje? wiazka silnika do wymiany, ale czy wymieniam tylko do kompa tego w podszybiu a reszta zostaje czy jeszcze dalej musze cos wymieniac?

prosze nie piszcie ze nie warto, auto wyjedzie na ten sezon po remoncie jako s4 look :wink4:

nie chce w niej diesla, dostep do tanszego ON sie skonczyl i nie chce go raczej remontowac i przerabiac

czesci mam juz wstepnie dogadane tylko potrzeba mi informacji co potrzebuje a co moze zostac, za wszelkie rady i informacje bede bardzo wdzieczny

Opublikowano

O stary, to wszystko co wymieniles masz do wymiany.

Zastanow sie naprawde, czy warto...

Do tego jeszcze doloz bak paliwa, przewody paliwowe, zegary...

Opublikowano

Jak chcesz na V6 to dlaczego 2.4 a nie 2.8 30V 193KM?!?!

Opublikowano

dla mnie to nieporozumienie swapowac na beznyne wolnossaca,

za ta kase co mialbys wydac na swapa to bedziesz mial mocne TDI

Opublikowano

moim zdaniem gra nie warta świeczki chyba że masz zamiar tym smigac do konca życia... opchnij swojego i kup 2,4 taniej wyjdzie. a wogóle faktycznie jak juz v6 to 2,8. 2,4 to juz tam nie pokombinujesz z mocą za wiele więc proponuje 2,8 zdecydowanie i mysle ze kazdy mnie poprze

Opublikowano

Koledzy dobrze radzą. Szkoda kasy na taką zabawe. Dozbierasz, sprzedasz i kupisz coś w Q

Opublikowano

No to chlopie widac problemow nie masz....

Jak juz to wsadzaj R32 (podejdzie :naughty:) przynajmniej moc zacna bedzie.

Opublikowano

Najlepiej to kup S4 B5 i będziesz miał wszystko czego potrzebujesz.

Opublikowano

moze i nie mam problemów :)

auta nie sprzedam i nie kupie quatrro wy mormalnie jak papugi jeden za drugim sprzedaj auto i kup quatrro :wallbash: szczeze to wlasnie takich odpowiedzi sie spodziewalem ale nie na tym polega zamilowanie do samochodu zeby kupowac i sprzedawac ale zeby zrobic cos samemu :)

nie pytalem tez czy warto czy nie, zapytalem co i jak musze zrobic, dziekuje za pomoc jak by ktos chcial sie konkretnie w temacie wypowiedziec to poprosze i rowniez z góry dziekuje :hi:

Opublikowano

najlepiej to poszukaj jakiegoś rozbitka. Nie kompletuj pojedynczych części bo przy takim swapie to będziesz co chwile czegoś potrzebował

jak będziesz miał drugie to wtedy tylko przerzucasz części

Opublikowano

Widzę kolego że masz podobnie jak ja :> wolę grzebać w swoim niż zamieniać całość na mocniejsze itd.

I z całego tematu tylko Buba zarzucił najrozsądniejszy pomysł, kupić rozbitka w niedużych pieniądzach i przekładke robić. Chyba najlepiej wyjdzie dla Ciebie a resztę gratów sprzedasz na części i prawdopodobnie wyjdziesz na tym najlepiej :decayed: Pozdro i powodzenia w rezaniu :good:[br]Dopisany: 04 Marzec 2011, 08:24_________________________________________________http://otomoto.pl/audi-a4-okazja-po-lifcie-C17588233.html

Pierwsza z brzegu i chyba ciekawy temat, wymieniasz dwoje drzwi i latasz hehe :naughty:

Przerzut całych gratów a resztę sprzedasz w takich pieniądzach że koszta zabiegu nie przekroczą 2/3 tyś. a kto wie że nie wyjdziesz na ,, 0 ,,. I daje sobie rękę uciąć! Oczywiście nie liczę pracy własnej.

Opublikowano

swap tdi na pb - totalne nieporozumienie, tym bardziej że w takiej popularnej budzie.

Nie prościej, taniej, szybciej... sprzedać swojego i poszukać auta z takim silnikiem jak chcesz?

Druga sprawa 2.4 - czemu ten motor? Dla mnie totalna zagadka.

Ja bym szedł w eS 2,7...

Z mulastego AFFa można małym kosztem zrobić zacny popierdzielacz - czemu nie idziesz tą drogą?

Opublikowano

podepnę się pod temat

posiadam 2.6 ABC a chce wrzucić 2.8 ACK

jestem laikiem co do silników

ktoś to robił co prócz silnika do wymiany jest przy takim swapie ????

a posiadam Q czy szukać silnika który pochodzi tez z Q czy to nie ma różnicy?

Opublikowano

kupujesz sam silnik, skrzynia powinna pasować ale musisz się upewnić

Opublikowano

a inne duper szwance typu elektornika itp?

Opublikowano

a inne duper szwance typu elektornika itp?

kompa z wiązką szukaj też..[br]Dopisany: 07 Maj 2011, 19:38_________________________________________________

najlepiej to poszukaj jakiegoś rozbitka. Nie kompletuj pojedynczych części bo przy takim swapie to będziesz co chwile czegoś potrzebował

jak będziesz miał drugie to wtedy tylko przerzucasz części

Buba dobrze prawi - kupujesz angola albo rozbite w dupsko EU, stawiasz obok i przekładasz co potrzeba a wiedzy czasie sprzedajesz reszte gratów..

Opublikowano

komp to maly problem bo wzialbym caly silnik i kompa odrazu od goscia

ale pomysl z anglem albo bitym nie jest zly :good:

Opublikowano

2.4 dobry motor :decayed:

Opublikowano

moje zdanie jest podobne jak juz sie pchac to w 2.8 a nie w 2.4. Skrzynia z 2.6 pasuje do 2.8. kladziesz tylko nowy silnik wiazke oraz kompa. pompa paliwa tez powinna wydolic

Opublikowano

duffy - spróbój może wyrezac tego swojego bo za ta kase która wsadzisz w przekładke tych wszystkich części to będziesz miał mocne tdi i oszczędne..... no chyba że po prostu brakuje ci dzwięku benzyny V6 i denerwuje cie klekot diesela to kup całą walnietą jak mówi buba i przekładak wszystko bo najtaniej wyjdzie.. jak będziesz sie bawił w pojedyńcze kupowanie to nie dość że w cholere czasu ci zejdzie to jeszcze drożej..

K2- kup tylko silnik z wiązką i kompem i reszta powinna pasowav bo też msz V-ke

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...