Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Turbo zdechło i co dalej?? Help


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy :hi: prawdopodobnie padła mi turbina(brak mocy, kopci jak smok i temp 90 st.C osiągnął po 2 km :/ :wallbash: więc to raczej jednoznaczne). Pytanie jaką turbinkę wsadzić, może coś większego ?? Doradźcie i powiedzcie czy to na pewno turbo?? Z góry dzięki :notworthy:

Opublikowano
:bry::vaglogi::szukaj:, masa informacji jest na forum :szukaj:, sprawdz gumowe węże
Opublikowano

jak kopci to masz jeszcze olej czy zatarłeś silnik :rolleyes:

Opublikowano

Jak na chwilę obecną, to nie mam za bardzo gdzie podpiąć pod VAG'a, tak to od razu wrzuciłbym logi z prośbą o ocenę.

Jestem poza miejscem zamieszkania i teraz problem jak tu wrócić. Pierwsze co sprawdziłem jak się zatrzymałem to olej. Olej jest na szczęście.

Opublikowano

Na jaki kolor dymi... ?

Opublikowano

Jeżeli turbo podło to powinno być dużo oleju w dolocie skoro dymi :gwizdanie:

Opublikowano

Spr Olej w dolocie. Ale szary dym to konie turbiny. Lepiej nie odpalaj auta

Opublikowano

Sprawdz jeki masz luz na wałku turbinu jesli jest tak powyżej 2mm no to masz odpowiedz co się stało.Jak luz jest za duzy to olej który smaruje wałek turbinki wraz z powietrzem dostaje sie do komory spalania :naughty:.A efekt masz jak popatrzysz w tylne lusterko :rolleyes:...

Opublikowano

Sprawdz jeki masz luz na wałku turbinu jesli jest tak powyżej 2mm no to masz odpowiedz co się stało.Jak luz jest za duzy to olej który smaruje wałek turbinki wraz z powietrzem dostaje sie do komory spalania :naughty::rolleyes:...

A moja turbinka puściła olej ... po założeniu innej mechanik stwierdził ze ta stara nie ma luzów i łopatki tez nie są uszkodzone mimo to lał się olej z rury wydechowej... co jej się mogło stać??

Opublikowano

padło uszczelnienie wałka od strony gorącej czyli jednym słowem masz farta.

Opublikowano

Panowie u mnie pojawił się olej w tej grubej rurze co idzie z turbiny do tej małej chłodniczki,pociekł olej przy zacisku,czy to coś poważnego?czy juz mam szykować kasę na remont turbawki?

Opublikowano

jak go dużo nie było, to raczej się nie przejmuj;)

Opublikowano

padło uszczelnienie wałka od strony gorącej czyli jednym słowem masz farta.

ale padło mi czy danielm21 ?? Jak sprawdzić ten luz na wałku??

to było do danielm21

Luz sprawdz palcem :)

odkręż waż przy turbo i zobaczysz wirnik.

Opublikowano

panowie pękł mi simering na łączeniu rur miedzy dolotem turbiny a intercoolerem i strasznie sączy się tam olej jeśli wymienię simering przestanie ciec czy porostu jeśli nie będzie ciekło tu to gdzieś indziej. Zmieniłem a4 z b5 na b6 wcześniej miałem 1Zeciora oleju było pełno w dolocie a nie ciekło i nie dymił a w tym leje się i to sporo, Następnym problemem jest odpalanie z rana, zaraz po odpaleniu zadymi na biało i to sporo, puszcza chmurę i przestaje nawet przy temp ok 7C, czy jest to wina oleju w dolocie???? według mojej koncepcji olej spływa po zgaszeniu silnika a przy odpalaniu musi go przepalić i zadymi, czy jest to trafne przypuszczenie ????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...