Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Którą V6 wybrać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam taką sugestię dla kupujących Vkę. Zwróćcie uwagę na nieszczelności układu chłodzenia, wczoraj doszedłem gdzie ubywa mi płyn, miałem chłodnicę dziurawą w 2 miejscach. Nie była uderzona- zmęczenie materiału. Płyn powoli się sączył aż dziury zrobiły się większe i zobaczyłem ze pod autem mokro. Dzisiaj wymieniłem :decayed:

Opublikowano

również polecam 2.8 "jak ktoś jeździ jak normalny kierowca" czyli przepisowo rozumiem? to niech kupi sobie tico w gazie i bedzie jeździł za ok 14zł :tongue4: jeżeli v6 to tylko 2.8 takie moje zdanie chociaż 2.4 też nieźle lata w b5 spalanie przy wciskaniu takie samo, nie widać różnicy po co przepłacać :gwizdanie:

Opublikowano

panowie, kolega zamierza kupić 3.0 V6 w budzie b6, nie chce zakładać nowego tematu, wie ktoś czy to bardzo problematyczny motor jest? :mysli:

Opublikowano

2.8 fajnie się zbiera :)

Opublikowano

panowie, kolega zamierza kupić 3.0 V6 w budzie b6, nie chce zakładać nowego tematu, wie ktoś czy to bardzo problematyczny motor jest? :mysli:

w bezynce ? problematyczny raczej byc nie powinien musisz zapytac kogos kto ma taka b6 tutaj na forum moz ektos sie znajdzie. w a6 znam znajomego co ma 3.0 to mowie ze nie narzeka ne mial problemow jeszcze
Opublikowano

panowie, kolega zamierza kupić 3.0 V6 w budzie b6, nie chce zakładać nowego tematu, wie ktoś czy to bardzo problematyczny motor jest? :mysli:

w bezynce ? problematyczny raczej byc nie powinien musisz zapytac kogos kto ma taka b6 tutaj na forum moz ektos sie znajdzie. w a6 znam znajomego co ma 3.0 to mowie ze nie narzeka ne mial problemow jeszcze

panowie a co z motorami 3.2 fsi, czytam o gazie i jedni piszą że się nadaje do gazu inni że nie, jak to jest obecnie, bo znajduje same wpisy sprzed 2 lat. Uporano się wreszcie z zagazowaniem tego motoru?
Opublikowano

slyszalem ze FSI (wolnossace, z TFSI jest juz chyba lepiej) sa bardzo wybredne i osobiscie jakbym mial wybierac wolalbym auto starsze ze starszym 3.0 badz 3.2 niz kazde FSI

Opublikowano

gdzieś czytałem że do 1.4 tsi jest instalka ale do większych pojemności to nie wiem

Opublikowano

tylko 2.4i APZ, AMM, AJG, AGA, ALF, AML ,ARJ, APS

2.8i, 2.8i 30V - smok

2.6i - staroc

Opublikowano

jezeli szukasz oszczednosci bierz 2.4 albo 2.6 a jak chcesz poszalec bierz 2.8 :))

i do tego kompresor :decayed: ma ktoś w ogóle takie połączenie w PL :mysli:
Opublikowano

2.6i - staroc

Jak mogłeś mi tak pocisnąć ;( :decayed:

Taki sam jak 2.8 174KM który był również montowany w wielu audicach, 90,100 itd.

Powtórzę się TYLKO 2.8 30V 193KM, pali tyle samo praktycznie co mój 11,5l - 13l

2.4 30V też jest dobrym silnikiem ale jednak szybko może brakować mocy.

Ja teraz bym tylko kupił 2.7 V6 Bit S4 :evil:

Opublikowano

Bez przesady z tymi osiągami. To słabe wg Was ACK, czy takie jak moje 1.8T AJL (180 KM) objeżdża na trasie 80% standardowych aut. Na drogach rzadko spotyka się S-kę czy zmodzonego na 180 km diesla.

Dla porównania dodam, że 1.8T AJL idzie minimalnie gorzej niż golf V GTI czy audi a6 c6 3.0 TDI - co zważywszy na porównanie cenowe aut i różnicę mocy można uznać za sukces.

Co do wywodów dot. diesli, czy porównania V6 do 1.8 T, to każdy ma trochę racji i każdy lubi co innego.

V6 jest b. elastyczne i bardzo fajnie brzmi.

1.8T to dynamiczny motor ale wysokoobrotowy. Co do dźwięku- do 4 tys słabo. Powyżej 4 tys fajnie słychać turbo.

Co do TDI to duży moment przy niskich obrotach /charakterystyka pracy odwrotna niż w 1.8T). Dźwięk - wiadomo

Opublikowano

Zdania są podzielone i tak będzie.

Jeśli mam coś doradzić to:

- Auto ma jeździć na gazie to wybieram silnik AAH 174PS

- Auto ma jeździć na benzynie to ACK 193PS.

AAH pięknie współpracuje z sekwencją ESGI2 oraz STAG300. Instalację gazową ESGI2 mam już kilka lat. Ostatnio filtr zmieniłem bo akurat tak chciałem. Przez te kilka lat "ZERO" awarii z gazem. Auto ma 250k przebiegu, wydmuchało mi uszczelkę więc skusiłem się na uszczelnienie całego silnika. Teraz jeździ jak szalone (nowe, świece, kable, filtry). Nie myślę go sprzedawać.

A co robiłem to jest w tym temacie. > http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=234538.0

Opublikowano

Witam kolegow przelecialem caly watek i .... zastanawiam sie wlasnie azeby zakupic sobie wlasnie jakies V6 2.8 193KM w Q fajna sprawa zagazowac do codziennej jazdy i na zime w zupelnosci by wystarczylo .A co do dlubanych 1.9TDI na moce 180KM albo ponad 210KM co cos tam moge powiedziec szalu niema. Patrzac z mojego punktu wizenia po tylu latach rezania 1.9TDI i zainewstowanej kasy wolalbym zakupic S4 zrobic program i powiedzmy zapodac gaz bo tam tez go ludzie zakladaja i smigaja ale ktos zaraz powie ze to profanacja stac go na S4 a na paliwo nie stac ja bardzo duzo wale kilometrow i ciezko bylo bymi tankowac caly czas benzynke . Ciekawe ile gazu polknie taka esa przy spokojnej jezdzie 16-17 a jak trzeba by przy...ac to przepinam na benzyna i w piz..e. I ta opcja wydaje mi sie najfajniejsza S4+ dobry gaz . Zreszta to wszystko zalezy od zasobnosci portwela wiadomo jak ktos ma 13-15 tys kupi 2.8 a jak ktos ma na wuzek 25-30 tys kupie S4 . Jedna z tych opcji napewno wykorzystam :kox:

Opublikowano

Witam kolegow przelecialem caly watek i .... zastanawiam sie wlasnie azeby zakupic sobie wlasnie jakies V6 2.8 193KM w Q fajna sprawa zagazowac do codziennej jazdy i na zime w zupelnosci by wystarczylo .A co do dlubanych 1.9TDI na moce 180KM albo ponad 210KM co cos tam moge powiedziec szalu niema. Patrzac z mojego punktu wizenia po tylu latach rezania 1.9TDI i zainewstowanej kasy wolalbym zakupic S4 zrobic program i powiedzmy zapodac gaz bo tam tez go ludzie zakladaja i smigaja ale ktos zaraz powie ze to profanacja stac go na S4 a na paliwo nie stac ja bardzo duzo wale kilometrow i ciezko bylo bymi tankowac caly czas benzynke . Ciekawe ile gazu polknie taka esa przy spokojnej jezdzie 16-17 a jak trzeba by przy...ac to przepinam na benzyna i w piz..e. I ta opcja wydaje mi sie najfajniejsza S4+ dobry gaz . Zreszta to wszystko zalezy od zasobnosci portwela wiadomo jak ktos ma 13-15 tys kupi 2.8 a jak ktos ma na wuzek 25-30 tys kupie S4 . Jedna z tych opcji napewno wykorzystam :kox:

póki co gaz do dużej pojemnosci się opłaca, ale poczekajmy co w tym roku zafundują nam rządzący

p.s mi jazda V w gazie dużo bardziej odpowiada niż tdi, które miałem poprzednio :decayed:

Opublikowano

Witam kolegow przelecialem caly watek i .... zastanawiam sie wlasnie azeby zakupic sobie wlasnie jakies V6 2.8 193KM w Q fajna sprawa zagazowac do codziennej jazdy i na zime w zupelnosci by wystarczylo .A co do dlubanych 1.9TDI na moce 180KM albo ponad 210KM co cos tam moge powiedziec szalu niema. Patrzac z mojego punktu wizenia po tylu latach rezania 1.9TDI i zainewstowanej kasy wolalbym zakupic S4 zrobic program i powiedzmy zapodac gaz bo tam tez go ludzie zakladaja i smigaja ale ktos zaraz powie ze to profanacja stac go na S4 a na paliwo nie stac ja bardzo duzo wale kilometrow i ciezko bylo bymi tankowac caly czas benzynke . Ciekawe ile gazu polknie taka esa przy spokojnej jezdzie 16-17 a jak trzeba by przy...ac to przepinam na benzyna i w piz..e. I ta opcja wydaje mi sie najfajniejsza S4+ dobry gaz . Zreszta to wszystko zalezy od zasobnosci portwela wiadomo jak ktos ma 13-15 tys kupi 2.8 a jak ktos ma na wuzek 25-30 tys kupie S4 . Jedna z tych opcji napewno wykorzystam :kox:

póki co gaz do dużej pojemnosci się opłaca, ale poczekajmy co w tym roku zafundują nam rządzący

p.s mi jazda V w gazie dużo bardziej odpowiada niż tdi, które miałem poprzednio :decayed:

jak zafundują jakąś % podwyżkę w gazie to na pewno PB i ON też...

gaz w porównaniu do PB zawsze będzie się opłacał szczególnie przy większych silnikach, a czy ktoś go lubi czy nie, czy akceptuje czy nie to już inna sprawa :gwizdanie:

Opublikowano

poki co gaz ma taka technologie teraz ze nawet nie czujemy roznicy czy jezdzzimy na gazie czy na benzynie jak ktos chce miec dobra vke o dobrych osiagach i zeby bylo tanio to tylko gaz w zaleznosci od tego ile na te gaz przeznaczymy i na jak dlugo bedziemy tym autem jezdzic i najwzniejsze czy duzo bedziemy tym jezdzic

Opublikowano

olovski ja ma abc 2.6, najsłabsza V6 w a4, ale moim zdaniem i tak juz sie fajnie nią smiga:grin: pewnie nastepna bedzie wlasnie 2.8 193KM. Mi przy szybkiej jezdzie pali 12-15. zalezy ile w miescie jezdze. takze spalanie podobne mimo mniejszej mocy

Opublikowano

Witam kolegow przelecialem caly watek i .... zastanawiam sie wlasnie azeby zakupic sobie wlasnie jakies V6 2.8 193KM w Q fajna sprawa zagazowac do codziennej jazdy i na zime w zupelnosci by wystarczylo .A co do dlubanych 1.9TDI na moce 180KM albo ponad 210KM co cos tam moge powiedziec szalu niema. Patrzac z mojego punktu wizenia po tylu latach rezania 1.9TDI i zainewstowanej kasy wolalbym zakupic S4 zrobic program i powiedzmy zapodac gaz bo tam tez go ludzie zakladaja i smigaja ale ktos zaraz powie ze to profanacja stac go na S4 a na paliwo nie stac ja bardzo duzo wale kilometrow i ciezko bylo bymi tankowac caly czas benzynke . Ciekawe ile gazu polknie taka esa przy spokojnej jezdzie 16-17 a jak trzeba by przy...ac to przepinam na benzyna i w piz..e. I ta opcja wydaje mi sie najfajniejsza S4+ dobry gaz . Zreszta to wszystko zalezy od zasobnosci portwela wiadomo jak ktos ma 13-15 tys kupi 2.8 a jak ktos ma na wuzek 25-30 tys kupie S4 . Jedna z tych opcji napewno wykorzystam :kox:

póki co gaz do dużej pojemnosci się opłaca, ale poczekajmy co w tym roku zafundują nam rządzący

p.s mi jazda V w gazie dużo bardziej odpowiada niż tdi, które miałem poprzednio :decayed:

jak najbardziej popieram :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...