tomoli82 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Witam mam problem z dogrzaniem silnika w mojej b5 afn 1,9tdi 110km. Auto nie moze osiagnac temperatury 90*c.Wymienilem termostat na Wahlera i nadal nie dobija do maxa.Gdy na blacie dochodzi wskazowka do prawie 80* to na klimatroniku kanale 49 pokazuje 71*(na 51-90*) czy taka roznica jest mozliwa?Dodam ze gorny przewod od chlodnicy jest cieply natomiast dolny zimny,a tak pozatym w styczniu wymienialem czujnik G2/G62
tomoli82 Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 Z tego co czytalem na forum to Wahler nie odbiega od Ori
vauxhall95 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Z tego co czytalem na forum to Wahler nie odbiega od Ori Odbiega i to duzo.Napewno nie na forum a4 to bylo,moze bylo to na forum tdi ktore nie maja wisko,czyli silnik polozony jest inaczej niz audi
tomoli82 Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 Czyli tylko ori to w takim razie poco robia zamienniki skoro sa do niczego? Z tego co zauwazylem sprzedaja sie znakomocie mimo tego ze sa bezuzyteczne skoro sie psuja lub fabrycznie sa zepsute
semi281 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Ja mam Wahlera już od dwóch lat i nie narzekam, trzyma temperaturę idealnie. Ale u Ciebie wygląda na to że jednak to wina termostatu.
IDUAL Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Ja mam wahlera od pół roku i jest ok. Może cos zle założone uszczelka lub coś i przepuszcza.
Skeeber Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 u mnie Wahler za 24 PLN smiga pieknie 90 stopni caly czas (po 6 km przy -20 mam juz 90 stopni) ,zdarzały sie Wahlery z przekoszoną osią membrany ..... ktora sie blokowala.
tomoli82 Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 Wymienialem sam,niema zadnych wyciekow zalozony poprawnie,dolny waz zimny,gorny cieply przy temp. ok 78* na blacie i 70* na klimatronie kanal 49. Czy moze to wina czujnika temperatury?czasem po przejechaniu np 60 km gasze go i po jakis 4-5 godzinach ciezko pali tylko z gazem . Tak pozatym zimny odpala na dotyk nawet w - 25
RAFLIK A4 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Podobno diesla nigdy się nie powinno palić na wciśniętym gazie nawet odrobinę!!
paww18 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Kolego bardzo mozliwe ze ten nowy termostat wcale nie jest sprawny, często zdarza się (ja bynajmniej słyszałem o Vernecie), że nowe z kartonika są już niesprawne. Co prawda wahler robi na 1 montaż ale jednak 99% pewności będziesz miał po zakupie termostatu w ASO niestety. Z resztą zawsze obecny termostat możesz reklamować u sprzedawcy (tylko wtedy jesteś bez auta, lub musisz kupić drugi na podmianke....). pozdrawiam Paweł
marcin120383 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 to jak nie ASO to jaki termostat polecacie :cool1:
dariodario Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 oprucz aso tylko aso,a potem aso... ja mam z aso ale 90 na klimie jeszcze nie widzialem. czytalem tutaj na forum ze niekturzy z aso mieli i im nie dzialaly dobrze
Karl28 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Przecież kolega wyraźnie napisał że górny ciepły a dolny zimny tak? To nie może być nic innego tylko czujnik temperatury, nie wspominając już o różnicy jaką ma na blacie a na klimatronicu :gwizdanie: Moim skromnym zdaniem Ps. przestańcie już z tymi tekstami,że termostat tylko z ASO uje muje dzikie węże Dobranoc Zastrzegam- mogę się mylić
goldi Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 a ja dwa wahlery wymieniłem na obydwa uznali mi reklamację i kupiłem oryginał 130 zł w aso i jest ok a tak na termostacie wahler nagrzewał sie 15 km i tyle w tym temacie
rikardo Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Wymienialem sam,niema zadnych wyciekow zalozony poprawnie,dolny waz zimny,gorny cieply przy temp. ok 78* na blacie i 70* na klimatronie kanal 49. Czy moze to wina czujnika temperatury?czasem po przejechaniu np 60 km gasze go i po jakis 4-5 godzinach ciezko pali tylko z gazem . Tak pozatym zimny odpala na dotyk nawet w - 25 oprucz aso tylko aso,a potem aso... ja mam z aso ale 90 na klimie jeszcze nie widzialem. czytalem tutaj na forum ze niekturzy z aso mieli i im nie dzialaly dobrze Forum pomaga ale często również może wprowadzić w błąd dlatego nieraz już pisałem, ze jak są problemy z temperatura to należy to dokładnie sprawdzić VAG-iem zanim zacznie się wymieniać na chybi trafił. Po lekturze forum sam wymieniłem termostat i problemy po jakimś czasie powróciły. Problemem był wadliwie działający czujniku temperatury który nie zawsze wykazuje błąd.
tomoli82 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 Dzisiaj odwiedzilem mechanika i tega glowa niemogl nic doradzic podpiąl vaga zadnych bledow nie bylo pokazywal mi temperature cieczy,paliwa i powietrza znacznie odbiegaly od siebie w tym czasie na klimatronie na kanale 49 bylo 67*.Powiedzial ze niema sie czym przejmowac.Niewiem co sadzic na ten temat.Juz glupieje
malinek21 Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Podobno diesla nigdy się nie powinno palić na wciśniętym gazie nawet odrobinę!! Dlaczego? kto CI tak powiedział
tomoli82 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 Baran a nie mechanik! Problem z glowy 45 zl czujnik temperatury G2/G62 3 minuty roboty i po problemie 90* jak byk na blacie a zapieral sie ze czujnik niema nic do tego.
Karl28 Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Przecież kolega wyraźnie napisał że górny ciepły a dolny zimny tak? To nie może być nic innego tylko czujnik temperatury, nie wspominając już o różnicy jaką ma na blacie a na klimatronicu :gwizdanie: Moim skromnym zdaniem Ps. przestańcie już z tymi tekstami,że termostat tylko z ASO uje muje dzikie węże Dobranoc Zastrzegam- mogę się mylić A jednak się nie myliłem Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się