Langista Opublikowano 2 Czerwca 2021 Opublikowano 2 Czerwca 2021 30 minut temu, Dominik1993 napisał: Sprawdzę ciśnienie na każdym z cylindrów i wtedy zobaczę czy będzie to grubszy remont. Tu bardziej obstawiam głowicę, jeżeli to uszczelniacze zaworowe, to po pierwszym teście zalej minimalnie ścianki cylindrów olejem (taki w sprayu). Jak wynik będzie nadal taki sam, to puszcza zaworami, taka przynajmniej moja logika.
przem8 Opublikowano 2 Czerwca 2021 Opublikowano 2 Czerwca 2021 48 minut temu, Dominik1993 napisał: Też tak właśnie obstawiam. A da się to jakoś sprawdzić bez ściągania czy jedynie jak zdejmę głowice to dopiero ? Nie sprawdzisz za bardzo. Sprawdz czy czasem nie masz bardziej wymytego tłoka na tym cylindrze od płynu chlodniczego, no i kompresja z próbą olejową.
Dominik1993 Opublikowano 8 Czerwca 2021 Opublikowano 8 Czerwca 2021 A wiec tak temat zakończony. Podłączony komp błędy jakie się pojawiły to oczywiście wypadanie zapłonu oraz uszkodzony obwód wtrysku. Szybka podmianka wtrysków dla pewności i tarafiony zatopiony. Oczywiście przy okazji sprawdzone ciśnienie na cylindrach, ale tam nie odbiega nic od normy
Dominik1993 Opublikowano 8 Czerwca 2021 Opublikowano 8 Czerwca 2021 I oczywiście wielkie dzięki za wsparcie !!
Bazzyliano Opublikowano 22 Listopada 2021 Opublikowano 22 Listopada 2021 Witam czy u mnie możliwe, że będzie to samo ? (podrzucam filmik) Dzieje się to tylko na luzie, w trakcie jazdy nie zauważyłem żadnych negatywnych zmian. audi problem obroty.mp4
3r4 Opublikowano 22 Listopada 2021 Opublikowano 22 Listopada 2021 22 godziny temu, Bazzyliano napisał: Witam czy u mnie możliwe, że będzie to samo ? (podrzucam filmik) Dzieje się to tylko na luzie, w trakcie jazdy nie zauważyłem żadnych negatywnych zmian. masz jakieś błędy? bo to może być wiele rzeczy od brudnej przepustnicy, może zaworek skrzyni korbowej
Bazzyliano Opublikowano 23 Listopada 2021 Opublikowano 23 Listopada 2021 Z błędów to głównie 16891, ale przeszperałem forum i skupiłem się na tym zaworku. Odkręciłem go dziś i jest popsuty. Postaram się wymienić i zobaczę czy będzie ok.
Rysiek-zik Opublikowano 26 Stycznia 2022 Opublikowano 26 Stycznia 2022 W dniu 8.03.2011 o 22:04, Peterka napisał: Witam, Miałem kiedyś taka sytuacje że rozjechały mi się mapy, ale pojechałem do gaziarza. I kazał to co Ty pojeździć na benzynce i wrocic do niego. Tak zrobiłem, facet zabrał auto na jazdy i zrobił mi gaz i wszystko działało aż do soboty. Pojechałem kolejny raz do gaziarza ale wszystko jest niby ok. Dzisiaj rano oczywiscie czyszczenie bledów z kompa i zrobiłem trase około 100 km ale na gazie. Dalej to samo... Jutro moze uda mi sie zrobić adaptacje przepustnicy vagiem. Chciałbym zaznaczyć tą głupią sytuacje że auto od soboty stało sie mocniejsze troszkę i zdarzają sie takie sytuacje ze zatrzymam się na światłach i auto pracuje normalnie, podjadę 100m i dalej rzuca silnikiem. Swiece Ori ASO. Dzisiaj zostały podmienione na NGK, ale zero efektu. Aha i jak kasuje błedy, to znikają ale jak tylko auto odpale to wskakuje mi 17705. Pozdrawiam Wymień cewki ale na dobre.
Marcelix Opublikowano 26 Stycznia 2022 Opublikowano 26 Stycznia 2022 Rysiek, myślę, że kolega w ciągu ostatnich dekady uporał się z problemem
Lemaa Opublikowano 6 Czerwca 2022 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Temat podobny, także nie będę zakładać nowego. Usterka dotyczy A4 B7 BFB! Samochód z gazem. Problem występuje na LPG oraz PB95 Problem pojawił się 2 tygodnie po wymianie rozrządu u mechanika. Obroty falują, buda lata i utrzymywanie takiego stanu kończy się zapaleniem kontrolki check engine. Po zapaleniu się kontrolki samochód niezwłocznie wyłączam, ale słysząc spadające obroty i dławienie się silnika to samochód zapewne po czasie sam by zgasł. Problem występuje na zimnym i na ciepłym silniku (wydaje mi się, że na ciepłym nawet jest to wzmożone). Jechać można "normalnie", nie licząc sporadycznego dławienia się samochodu podczas spadających obrotów w trakcie hamowania silnikiem. Problem zaczyna się gdy samochód stoi w miejscu i pracuje na wolnych obrotach. Podczas dławienia się samochodu na postoju słychać takie jakby przedmuchy, jakby samochód miał problem z pozbyciem się czegoś. Komunikaty z VCDS: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (Check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Multi): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1 Missfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Missfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded Bardzo proszę o pomoc. Chciałbym wiedzieć mniej więcej co jest nie tak zanim pojadę po mechanika. Być może jest to typowa usterka jakiegoś zaworku, którego będę w stanie wymienić samodzielnie. Samochód jest mi bardzo potrzebny, a aktualnie boję się nawet trasy do mechanika Pozdrawiam!
przem8 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Opublikowano 6 Czerwca 2022 10 minut temu, Lemaa napisał: 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected Najprawdopodobniej zaworek jednokierunkowy odmy do wymiany w trójniku odmy, nadaje się tylko ori. Pozostałe błędy też mogą być z tym powiązane, a prócz tego sprawdź zawór dv i szczelność dolotu. Sprawdź czy zasysa korek oleju na odpalonym.
Lemaa Opublikowano 6 Czerwca 2022 Opublikowano 6 Czerwca 2022 (edytowane) Zasysa korek oleju na odpalonym, czyli zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej do wymiany. Dobra diagnoza 035103245G - taki zielony będzie dobry? Zawór DV jak można w najprostszy sposób sprawdzić? Edytowane 6 Czerwca 2022 przez Lemaa
3r4 Opublikowano 8 Czerwca 2022 Opublikowano 8 Czerwca 2022 (edytowane) W dniu 6.06.2022 o 17:31, Lemaa napisał: Zasysa korek oleju na odpalonym, czyli zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej do wymiany. Dobra diagnoza 035103245G - taki zielony będzie dobry? Zawór DV jak można w najprostszy sposób sprawdzić? tak, zielony, dobry numer kup ori z serwisu czy allegro jakiegoś salonu vw/skody/audi przy okazji jak wymieniasz to zobacz na gumowy trójnik w którym się on znajduje czy jest cały i w lewo(w stronę zderzaka) plastikowa rurka 90*(fajka) czy jest cała i nie chlapie olejem DV jak wyciągniesz to bierzesz nasadkę i wpychasz tłoczek do środka, jak jest wciśnięty to zatykasz palcem szczelnie ten mały króciec. Tłoczek na sprężynie powinien "zostać" w górze. Jak opada to do zielonego zaworka kupujesz dodatkowo DV Edytowane 8 Czerwca 2022 przez 3r4
Kasteva Opublikowano 16 Czerwca 2022 Opublikowano 16 Czerwca 2022 Ja mam dalej ten sam problem. Na zimnym po odpaleniu trzęsie autem,czuc tak jakby nie działały wszystkie cylindry. W czasie przyspieszania też czuć że coś nie tak. Jak już się rozgrzeje, trochę pojeżdżę to uspokaja się to. Dzieje się to na pb a po rozgrzaniu na LPG już spoko jest(jak się włączy gaz po 2/3km to też czuć że coś nie tak). Stary zaworek niby puszczał w jedną stronę, a nowy w ani jedna xd ale tak samo się dzieje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się