Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dlaczego audi jest tak drogie, mimo swojego wieku?!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolego a czy ty nie masz teraz klapek na oczach co do avensisa :cool1:

po za tym co jest złego że ktoś traktuje auto jako swojego ulubieńca ?

to indywidualna sprawa nie ma co sie spinać

Opublikowano

jeśli uważasz, że jak na taki rok jest drogie i w ogóle to idź sobie kup nowego chevroleta z salonu... nikt nie pierdział w ten fotel, nikt nim nie jeździł... ale za 2 lata poczujesz różnice pomiędzy tym a audi :) w Audi płacisz za jakość .... popatrz na plastiki "wytyranych " b5 może są pościerane ale nic nie trzeszczy...

Opublikowano

Ja powiem od siebie że jakbym miał kupić avensisa 2005r. i audi a4 b6 2001 to niestety wybrał bym toyotę.Dlaczego? A mianowicie dlatego że swoją a4 b6 1.9tdi mam od 4lat kupiłem jako 3letnią a szukałem audi w dobrym stanie bez szpachli ze sprawdzonym przebiegiem do 200.000. przez 8miesięcy i nie mogłem znaleźć nic godnego uwagi. Rocznik był nieważny 2001-2004 silnik również 1.9tdi 1.8t i miałem kasę na najdroższe egzemplarze jakie były na rynku zero oszczędzania.Więc wiem jaka to kupa może być teraz za 29tys.bo to dodatkowo chyba teraz jedne z tańszych b6 z 2001r?Dodam jeszcze że avensis mimo wszystko jest nieporównywalnie gorszym samochodem niż a4 b6.Wiem co mówię nieraz jeździłem toyotą mojego wuja 2.0 d4d 126koników przebieg teraz 26.000km full wypas skóra navi itp.Jakość wykonania wnętrza plastiki spasowanie itp. w porównaniu do a4 b6 to jest naprawdę przepaść oczywiście na korzyść audi.A silnik d4d na postoju o wiele ciszej równiej pracuje od tdi poza tym jak już jedziemy pod każdy względem wygrywa 1.9tdi spalanie,elastyczność,przyspieszenie.

Opublikowano

Troche mi nie wyszło porównanie, fakt. Bardziej mi chodziło o to, że za podobną kwotę kupując Audi kupi się BMW i Volvo w lepszym wypasie. Nawet jak chce kupić sobie Audi A4 czy A6 to silnikowo nie ma za bardzo w czym wybierać jeżeli chodzi o diesla. Audi A4 B7 1.9 TDI, niezawodna jednostka, ale tylko 116KM (mało), 2.0 TDI straszny bubel, szczególnie BLB. Dopiero wersje 2.0 TDI z CR od 2008 roku w górę są lepsze jakościowo. Audi A6 C6 - 2.0 TDI (taka sama sytuacja jak w przypadku A4 B7), 3.0 TDI (pewnie problemy z przeskakującym łańcuchem rozrządu). Dopiero warte kupna od 2006 roku, a najlepiej od 2008 roku. Także z diesli nie ma za bardzo wyboru. Sytuacja inaczej wygląda w przypadku BMW Serii 3 E90 i BMW Serii 5 E60 i Volvo S60 :hi:.

stary a myslisz ze np 530d albo 520d nie maja swoich problemow?? Przecietny uzytkownik audi tez moze o tym nie wiedziec ze np w 3.0TDI wtryski siadaja a zaglebiajac sie w temat zobaczysz ze kazde marki maja silniki z wadami konstrukcyjnymi :cool1:

BTW: Kolega przesiadl sie z b4 1.9tdi na leona 2001 tez 1.9tdi... I juz go ten smiec wkorza... jakos wykonania jest duzo gorsza :thumbdown: I nie mowie o plastikach tylko ale i wyciszeniu i innych elementach :gwizdanie:

Jeżeli chodzi o problemy BMW E60 530d to czasem obrywają się klapy sterujące przepływem powietrza, które mogą prowadzić do uszkodzenia, a 520d to jest zdecydowanie lepiej wykonany silnik niż 2.0 TDI 140KM PD, tak samo wiem o problemach BMW E90 czy Volvo S60 D5.

Zgadzam się, że nie ma silników idealnych, ale są silniki, które posiadają uciążliwe usterki i są też takie w której może się zepsuć tzw. "drobiazg", który nie nadwyręży budżetu właściciela. Są mniej i lepiej udane konstrukcyjnie silniki :hi:.

Fakt wnętrze Audi zawsze było ponad czasowe, lepiej wykonane, z lepszych materiałów i które zawsze mi się bardziej podobało niż w to BMW, ale teraz mi to nie przeszkadza, bo wnętrze E60 i E90 przypadło mi do gustu :).

Takie małe porównanie:

wnętrze Audi A4 B5 vs wnętrze BMW Serii 3 E36: wygrywa Audi

wnętrze Audi A4 B7 vs wnętrze BMW Serii 3 E90: remis

No a 3.0 benzyna w bmw?? Nie slyszales jak hektolitrami zre olej?? :cool1: Moj kumpel sie meczy z taka e39 2002rok :cool1:
Opublikowano

Najlepsze jest to że kolega pisze że ma auto od miesiąca a już je tak zachwala, poczekajmy może ze 2-3 lata i wtedy możemy pogadać o usterkowości, jakości itd.

Nie wiem co też jest w tym dziwnego że Audi które nowe w salonie kosztuje dużo więcej niż Toyota po 10 latach jest więcej warte?

Opublikowano

było kiedyś takie przysłowie - wsiać do toyoty -usiać wygodnie, rozejrzyj się dookoła ....jeśli niczego ci nie brakuje to znaczy że nie zasługujesz na więcej..hahah to tak dla rozluźnienia :> :>

porównanie konsoli audi i toyoty to jakieś nieporozumienie .....jak dal mnie toyota :sick3:

w ogóle skąd pomysł porównywania legendarnego (dla mnie na pewno) auta klasy premium do toyoty :decayed: :decayed:

Opublikowano

ja mam w firmie 4 avensis 116km i to jedna wielka porazka. jezdzily do 120tys pozniej co 2 tyg. serwis. turbina byla wymieniana prawie w kazdym przy 65 t km. jesli avensis to tylko po fl 126km to jest udany silnik. 116km to jedna wielka porazka. Najczesciej w firmowych padaly hamulce, przeplywka, blad kontroli trakcji. Auto mialo 2 akcje serwisowe w tym jedna na wymienie kolumny kierowniczej. i radze sprawdzic czy taka wymiana byla w Twojej avce bo to strach takim jezdzic z wadliwym elementem.

Druga sprawa to przepalajace sie zarowki - raz w miesiacu wymiana. zeby wymienic zarowke musisz rozebrac pol przodu.

Silniki 1.8 PB przed FL tez mialy wade - wymieniali pol silnika podczas akcji bo okazala sie ze silnik bral mega duzo oleju i to kazdy egzemplarz.

To samo z silnikami 2.0 PB - wyrywaly sie sruby z bloku.

Jednym slowem avka przed FL to jedna wielka porozka - same akcje serwisowe na ktore nie wszyscy mogli sie zalapac. - pisze to z doswiadczenia bo sporo takim autem przelatalem.

Opublikowano

@Autor Tematu

Nie wiem jakich odpowiedzi oczekiwałeś umieszczając taki wątek na forum audi klubu, co innego jak byś dał na jakiś ogólny ale tutaj to jak mawiał mój kolega "To jak rzut karny z 3 metrów do pustej bramki "

A co do tematu - to koledzy mają opelki, nic do nich nie mam - ale rocznikowo podobne do b5 i do nich nie ma różnicy czy siedzą w swojej vectrze, czy w b5 - bo to to samo. Szkoda mi ich, bo niektórym zależy na przemieszczenie z pkt a do b, a niektórym na jakiejś przyjemności z jazdy. Jak Ci się podoba avensis - idź na forum avensisa i klnij na audi ile chcesz :) Pewno paru popleczników będziesz miał :)

Opublikowano

Troche mi nie wyszło porównanie, fakt. Bardziej mi chodziło o to, że za podobną kwotę kupując Audi kupi się BMW i Volvo w lepszym wypasie. Nawet jak chce kupić sobie Audi A4 czy A6 to silnikowo nie ma za bardzo w czym wybierać jeżeli chodzi o diesla. Audi A4 B7 1.9 TDI, niezawodna jednostka, ale tylko 116KM (mało), 2.0 TDI straszny bubel, szczególnie BLB. Dopiero wersje 2.0 TDI z CR od 2008 roku w górę są lepsze jakościowo. Audi A6 C6 - 2.0 TDI (taka sama sytuacja jak w przypadku A4 B7), 3.0 TDI (pewnie problemy z przeskakującym łańcuchem rozrządu). Dopiero warte kupna od 2006 roku, a najlepiej od 2008 roku. Także z diesli nie ma za bardzo wyboru. Sytuacja inaczej wygląda w przypadku BMW Serii 3 E90 i BMW Serii 5 E60 i Volvo S60 :hi:.

stary a myslisz ze np 530d albo 520d nie maja swoich problemow?? Przecietny uzytkownik audi tez moze o tym nie wiedziec ze np w 3.0TDI wtryski siadaja a zaglebiajac sie w temat zobaczysz ze kazde marki maja silniki z wadami konstrukcyjnymi :cool1:

BTW: Kolega przesiadl sie z b4 1.9tdi na leona 2001 tez 1.9tdi... I juz go ten smiec wkorza... jakos wykonania jest duzo gorsza :thumbdown: I nie mowie o plastikach tylko ale i wyciszeniu i innych elementach :gwizdanie:

Jeżeli chodzi o problemy BMW E60 530d to czasem obrywają się klapy sterujące przepływem powietrza, które mogą prowadzić do uszkodzenia, a 520d to jest zdecydowanie lepiej wykonany silnik niż 2.0 TDI 140KM PD, tak samo wiem o problemach BMW E90 czy Volvo S60 D5.

Zgadzam się, że nie ma silników idealnych, ale są silniki, które posiadają uciążliwe usterki i są też takie w której może się zepsuć tzw. "drobiazg", który nie nadwyręży budżetu właściciela. Są mniej i lepiej udane konstrukcyjnie silniki :hi:.

Fakt wnętrze Audi zawsze było ponad czasowe, lepiej wykonane, z lepszych materiałów i które zawsze mi się bardziej podobało niż w to BMW, ale teraz mi to nie przeszkadza, bo wnętrze E60 i E90 przypadło mi do gustu :).

Takie małe porównanie:

wnętrze Audi A4 B5 vs wnętrze BMW Serii 3 E36: wygrywa Audi

wnętrze Audi A4 B7 vs wnętrze BMW Serii 3 E90: remis

No a 3.0 benzyna w bmw?? Nie slyszales jak hektolitrami zre olej?? :cool1: Moj kumpel sie meczy z taka e39 2002rok :cool1:

Zgadza się, ale to E39, które mnie nie interesuje. BMW 530i E60 nie pali tyle co poprzednia generacja (średnie spalanie 10 litrów/100 km). Znowu silniki benzynowe E60 po faceliftingu w 2007 roku są wrażliwe na jakość paliwa (525i, 530i i 532i), a jak wiadomo w Polsce różnie z tym bywa. BMW E46 325i 192KM, bardzo dobry silnik ze zmiennymi fazami rozrządu VANOS :hi:. Pali tyle co wersja 320i 150KM, a jest mocniejsza o 42KM :good:. Jeżeli chodzi o konkurenta E60 czyli Audi A6 C6 to z silników benzynowych godne polecenia jest 2,4 177KM, który jak dobrze pamiętam był montowany także w A6 C5. Silniki Audi A6 C6 - FSI są wrażliwe na jakość paliwa, a z kolei TFSI, oprócz wrażliwości na jakość paliwa mają problem z osprzętem... i jak tu wybrać Audi A6 C6... Znowu Audi A4 B7 1.8T są słabo wyposażone i kosztuje bardzo dużo...

Będe chciał pojechać w trasę A4 B7 1.9 TDI 116KM + komplet pasażerów... da radę?

Opublikowano

Kup może najpierw to BMW :gwizdanie:

Chyba nie chcesz powiedzieć że 3.0 TDi czy 2.7 TDi są nieudanymi silnikami? Nie mówiąc że środek C6 jest o niebo ładniejszy niż w BMW no ale o gustach się nie dyskutuje.

Poza tym wątek jest o porównaniu Audi z Toyotą więc Twoje uwielbienie dla BMW jest tu nie na temat :cool1:

Opublikowano

Zgadza się, ale to E39, które mnie nie interesuje. BMW 530i E60 nie pali tyle co poprzednia generacja (średnie spalanie 10 litrów/100 km). Znowu silniki benzynowe E60 po faceliftingu w 2007 roku są wrażliwe na jakość paliwa (525i, 530i i 532i), a jak wiadomo w Polsce różnie z tym bywa. BMW E46 325i 192KM, bardzo dobry silnik ze zmiennymi fazami rozrządu VANOS :hi:. Pali tyle co wersja 320i 150KM, a jest mocniejsza o 42KM :good:. Jeżeli chodzi o konkurenta E60 czyli Audi A6 C6 to z silników benzynowych godne polecenia jest 2,4 177KM, który jak dobrze pamiętam był montowany także w A6 C5. Silniki Audi A6 C6 - FSI są wrażliwe na jakość paliwa, a z kolei TFSI, oprócz wrażliwości na jakość paliwa mają problem z osprzętem... i jak tu wybrać Audi A6 C6... Znowu Audi A4 B7 1.8T są słabo wyposażone i kosztuje bardzo dużo...

Będe chciał pojechać w trasę A4 B7 1.9 TDI 116KM + komplet pasażerów... da radę?

stary czytaj co pisze :cool1: mialem na mysli spalanie oleju a nie benzyny :polew:

Opublikowano

Widzę,że wątek jak zwykle się rozjeżdża.

Nie wiem, czemu tak najeżdżacie na autora wątku - ma prawo do swojego zdania, może je tu wyrazić. Odsyłanie go na forum Avensisa jest niegrzeczne (delikatnie mówiąc).

Szkoda tylko, że to zdanie wyraża po miesiący użytkowania, bo to trochę mało, aby wypowiadać się tak dosadnie.

Mam nadzieję, że za jakieś 2 lata wróci i powie, że nadal tak uważa - zawsze będziemy mieli alternatywę dla Audi.

Swoją B5 mam już 4 lata (w życiu nie miałem tak długo samochodu) i gdybym miał Q lub mógł dorezać Q, to miała by u mnie dożywocie.

Zresztą i tak jest duża szansa, że będzie miała dożywocie u mnie.

Dlaczego? Bo jak wsiadam do nowszych samochodów to mnie odpycha ich jakość. W wielu przypadkach nawet jakość nowszych Audi.

Do tego jak sobie poczytam o awaryjności nowszych modeli (zresztą mam styczność z nowymi autami w rodzienie, więć z autopsji też wiem), to coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że następnym, a raczej dodatkowym samochodym będzie kolejne Audi. 10-letnie za ok. 40 000. Większe, mocniejsze i wszystko-mające. Wszystko, czego mi do życia potrzeba.

Poprostu takie mam potrzeby i chyba raczej nikt mnie nie przekona aby było inaczej.

Opublikowano

Nie czytalem całych 4ch stron wątku....pewnie ciągle każdy broni swego ...

Ja powiem krótko....

Jeśli nie wystarczy AUDI zobaczyć żeby się przekonać... to trzeba wsiąść i tematu nie ma :> :> :> :> :>

Opublikowano

Kup może najpierw to BMW :gwizdanie:

Chyba nie chcesz powiedzieć że 3.0 TDi czy 2.7 TDi są nieudanymi silnikami? Nie mówiąc że środek C6 jest o niebo ładniejszy niż w BMW no ale o gustach się nie dyskutuje.

Poza tym wątek jest o porównaniu Audi z Toyotą więc Twoje uwielbienie dla BMW jest tu nie na temat :cool1:

Są udanymi, ale od 2006 roku w górę..., a najlepiej od 2008 roku. Te z początku produkcji miewały kilka problemów, które mogą poważnie nadszarpnąć budżet właściciela nawet 10 tyś za naprawę :gwizdanie:.

Kupując Audi A4 B7 2.0 TDI 140KM czy Audi A6 C6 3.0 TDI 225KM z lat 2005-2006 nie będe miał gwarancji, że po kilkunastu przejechanych km coś się nie zepsuje...

Jak są jakieś sposoby, żeby zmniejszyć ryzyko usterek w tych silnikach to proszę powiedzieć... :hi:.

Podoba mi się BMW, Audi, Mitsubishi, Toyota, Volvo i kilka innych marek. Są ludzie, którzy są zamiłowani do jednej marki, a ja do nich nie należę... Sam przez moment myślałem o Toyocie Avensis, ale o tej po liftingu w 2006 roku.

Zgadza się, ale to E39, które mnie nie interesuje. BMW 530i E60 nie pali tyle co poprzednia generacja (średnie spalanie 10 litrów/100 km). Znowu silniki benzynowe E60 po faceliftingu w 2007 roku są wrażliwe na jakość paliwa (525i, 530i i 532i), a jak wiadomo w Polsce różnie z tym bywa. BMW E46 325i 192KM, bardzo dobry silnik ze zmiennymi fazami rozrządu VANOS :hi:. Pali tyle co wersja 320i 150KM, a jest mocniejsza o 42KM :good:. Jeżeli chodzi o konkurenta E60 czyli Audi A6 C6 to z silników benzynowych godne polecenia jest 2,4 177KM, który jak dobrze pamiętam był montowany także w A6 C5. Silniki Audi A6 C6 - FSI są wrażliwe na jakość paliwa, a z kolei TFSI, oprócz wrażliwości na jakość paliwa mają problem z osprzętem... i jak tu wybrać Audi A6 C6... Znowu Audi A4 B7 1.8T są słabo wyposażone i kosztuje bardzo dużo...

Będe chciał pojechać w trasę A4 B7 1.9 TDI 116KM + komplet pasażerów... da radę?

stary czytaj co pisze :cool1: mialem na mysli spalanie oleju a nie benzyny :polew:

Nie doczytałem :embarrassed:.

Opublikowano

Cytat z a6klub.pl: "Wady konstrukcyjne miały motory z początków produkcji 225KM o oznaczeniu BMK (2004-2006), następny wypust tych motorów miał już poprawiony osprzęt 233KM ASB (2006-2008). Zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem jest zakup najnowszego, aktualnie produkowanego motoru 240KM CDY (2008-nadal).

Warto pamiętać, że czym nowszy (z tych trzech) motor oprócz podniesionej mocy jest również ekonomiczniejszy od poprzednika.

Nie polecam BMK!" :hi:. Poza tym Audi A6 C6 miało lifting w 2008 roku.

Opublikowano

Tam jest to ujęte ogólnikowo.Motory od tak naprawdę połowy 2007 roku maja usunięte poprzednie bolączki.

Zależy to też oczywiście od modelu Audi.

Np w A5 od poczatku były silniki 240,239KM a przecież sprzedaż wystartowała w 2007.

Także jeśli już to za początek zmian w tych silnikach 3.0TDI nalezy uznac rok 2007.

A ze w A6 je wolniej wprowadzili..to juz inna para kaloszy..

Opublikowano

Jak wiadomo, jakość niektórych marek spadła ze względu na cięcia kosztów produkcji. Jest to wynikiem tego, że coraz więcej ludzi zwraca bardziej uwagę na cenę niż na markę. Z tego co donoszą media oraz opinie samych użytkowników wynika, że samochody marki Toyota straciły bardziej na jakości niż samochody marki Audi.

http://www.autocentrum.pl/adac/rankingi_awaryjnosci_klasa_srednia.html

Opublikowano

skoro uważasz że silnik 2.0 benzyna w audi był kiepski

nie zgadzm sie , 2,0 był na drugi miejscu w historii najgorszych konstrukcji audi , pierwszy jest 1.6 ADP z B5 :wink4:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...